Efterlyser GODT regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

Os&lilledig

Nea85 skriver:

Ja, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket regntøj der er rigtig godt.

Jeg har rigtig god erfaring med idaT, men det fås desværre ikke længere. Jeg har til gengæld ikke så god erfaring med Mikk-line..

Hvad kan I anbefale til en pige på 4 år?

Vores datter har altid kun haft Hummel. Super let stof, slidstærkt og holder vandet ude..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

modesty

Ja, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket regntøj der er rigtig godt.

Jeg har rigtig god erfaring med idaT, men det fås desværre ikke længere. Jeg har til gengæld ikke så god erfaring med Mikk-line..

Hvad kan I anbefale til en pige på 4 år?

Jeg synes faktisk at alt det som er gummi-agtigt i overfladen fungerer fint. Jeg har brugt CeLaVi flere gange og det har fungeret super. Har også brugt Ej Sikke Lej og Føtex' mærke (hedder det Mads og Mette?) som også fungerede fint. Og så har jeg haft et (dyrt!) sæt Ticket to Heaven i det mere bløde stof, som slet ikke var vandtæt. Så jeg vil til hver en tid vælge gummi-materialet.

Jeg har altid købt brugt, til under 100 kr. pr. sæt, og det har alligevel altid holdt tæt (når det var i gummimaterialet).

Anmeld Citér

22. juli 2015

Mama85

Kan kun anbefale ver de terre, både det tynde og lette og det i gummi 

Anmeld Citér

22. juli 2015

IngenKoPåIsen

Vil på det varmeste anbefale Regntøj fra Bilka/Føtex.. Vi har haft fra idaT og småfolk og intet af det var lige så godt! Bilka er 100% tæt og har aldrig oplevet mine børn være klamme i det- og så er det til at betale! :-) 

Anmeld Citér

22. juli 2015

dpb

lineog4 skriver:

De bedste vi har haft var gummi fra Føtex på tilbud 100 kr. Det har holdt til 3 børn som alle 3 har leget i mudder og regn. 

Ville aldrig gide bruge så mange penge på regntøj når Føtexs holder lige så fint. 

Skal lige siges vi også har haft fra IdaT, Katvig og småfolk....

Lidt sjovt så forskellige erfaringer man har 

Vi har også haft prøvet det fra føtex fordi det fik positiv omtake og det fungerede ikke til mine drenge, det fik huller i løbet af ingen tid og så ryger det vandtætte ligesom så det var ikke slidstærkt nok for mine drenge. Skal også lige siges det ikke kun var et enkelt sæt der led den skæbne.

Men ok har også drenge der sætter deres tøj og overtøj på prøve for kravlen i træer og andet sjovt sker i al slags vejr Det sker fra tid til anden også at nogle bukser må lade livet på den bekostning 

Qnuz

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.