Efterlyser GODT regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2015

Nea85

dpb skriver:

Ocean var Gummi dem vi har

for vores drenge har det primært været gummi der holdt bedst. Ihvertfald til hverdags brug i BH og nu skole.

Det eneste åndbare jeg har haft gode erfaringer med har været et til vores ældste fra Asivik (købt hos spejdersport). Men prisen var bestemt også derefter. Ældre model end denne at vi har men det holder stadig, knægten er bare vokset ud af det.

http://www.spejdersport.dk/asivik-sprayevap-kids-jacket.aspx og  http://www.spejdersport.dk/asivik-sprayevap-kids-pant.aspx

og personligt syntes jeg nok at 700,- er lidt dyrt i den alder de har pt.  Men det var et vi fik anbefalet da han startede til spejder. 

Qnuz

Jeg tror også, at jeg ville vælge et i gummi igen. Så skal jeg bare vælge mærke, men det virker til at der er gode erfaringer med de fleste

ja, 700 kr er lige i overkanten!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

stm2812

Nea85 skriver:

Ja, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket regntøj der er rigtig godt.

Jeg har rigtig god erfaring med idaT, men det fås desværre ikke længere. Jeg har til gengæld ikke så god erfaring med Mikk-line..

Hvad kan I anbefale til en pige på 4 år?

Vi har hummel til min 4 årige og har ingen problemer haft med det

Anmeld Citér

21. juli 2015

CaWi

Lenchick skriver:

Men du kan få det åndbare regntøj med vandtæthed på 10.000. 

Ver de Terre holder og min varme piger sveder ikke og bliver klam pga det. 

Det åndbare regntøj er også meget mere comfortabelt. 

Det er altid smag og behag når det drejer sig om sko og overtøj til børn 

Det var også noget jeg frygtede, men han bliver slet ikke klam i Traktor regntøj, som han feks gjorde i det dyre fra helly hansen.

Anmeld Citér

21. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det bedste vo har haft har været fra lidle faktisk. 

Og den gamle model af softshell dragt fra name it var også god. 

Har hørt abeko skulle være godt

Anmeld Citér

21. juli 2015

lineog4

De bedste vi har haft var gummi fra Føtex på tilbud 100 kr. Det har holdt til 3 børn som alle 3 har leget i mudder og regn. 

Ville aldrig gide bruge så mange penge på regntøj når Føtexs holder lige så fint. 

Skal lige siges vi også har haft fra IdaT, Katvig og småfolk....

Anmeld Citér

21. juli 2015

Max

Didriksons Waterman. Min datter på 3 år har altid været tør, selvom de har været på tur med børnehaven i øsende regnvejr Det er på tilbud ved Eventyrsport til 349,-

Tror at man skal passe på med at vaske regntøj for ofte, hvis det skal holde tæt. De små bliver alligevel hurtigt beskidte igen

Anmeld Citér

21. juli 2015

Tip!

Min søn har et sæt fra danefæ nu, og det er ikke prisen værd.. Sikke noget skrammel. 

For år tilbage købte jeg regntøj til ham i Kvickly, det bedste sæt han nogensinde har haft.. Derefter er Hummel favoritten.. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar
Nea85 skriver:

Ja, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket regntøj der er rigtig godt.

Jeg har rigtig god erfaring med idaT, men det fås desværre ikke længere. Jeg har til gengæld ikke så god erfaring med Mikk-line..

Hvad kan I anbefale til en pige på 4 år?

Vi har brugt TTH (ticket to heaven) flere gange og det er vi rigtig godt tilfredse med. Det er til den store side - min datter bruger ca 1 nr. mindre i deres regntøj end hun normalt bruger i andet tøj.

Jeg forstår så ikke hvorfor i vasker regntøjet så tit - her vaskes det kun sjældent, mange gange er det rigeligt bare lige at få det skyllet fri for sand og mudder.

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

Jegermoar skriver:

Vi har brugt TTH (ticket to heaven) flere gange og det er vi rigtig godt tilfredse med. Det er til den store side - min datter bruger ca 1 nr. mindre i deres regntøj end hun normalt bruger i andet tøj.

Jeg forstår så ikke hvorfor i vasker regntøjet så tit - her vaskes det kun sjældent, mange gange er det rigeligt bare lige at få det skyllet fri for sand og mudder.

Min yngste datter (16 måneder) har faktisk også et TTH regnsæt liggende i vuggestuen, men jeg ved ikke hvordan det "virker", da hun ikke rigtig har brugt det.

Jeg er helt med på at man egentlig ikke bør vaske regntøj, da det forringer vandtætheden som jeg også skrev tidligere. Men hvis der engang imellem sker et lille uheld er det jo nødvendigt..

Anmeld Citér

22. juli 2015

Sujan

Har en datter på 3 år og en på 10 mdr. 

Jeg er rigtig glad for TTH og Racoon

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.