Efterlyser GODT regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2015

CaWi

Vi har prøvet forskellige mærker til vores tre årige dreng, som er et rigtig ude barn. Det mærke vi nu køber er: Traktor.

Han er nu aldrig våd. Det holder i sømmene, er godt slidstærkt, og ja prisen er heller ikke himmelhøj

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

dpb

Her er det der har holdt bedst nogle sæt fra  http://ocean4kids.com/ købt hos den lokale fisker butik på havnen "Fiskernes Indkøbsforening". 

Vi købte to sæt og det sæt vores mellemste fik på det tidspunkt har lillebror nu arvet for det fejler intet.  

Vasker kun i biotex outdoor når det kommer til overtøj 

Qnuz

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

Lenchick skriver:

Alt overtøj vi ejer i huset (vi er en familie på 5) bliver vasket i Outdoor vaskemiddel på 30 grader og så lidt som muligt. 

Regntøjet bliver oftest børstet/rystet når det er tørt og tørret af med en klud de værste steder. 

Vores børnehave har et mudderparadis på legepladsen med bakker, huler og rige muligheder for et mudderbad, selvom vejret er tørt. Vandet bliver bare hentet i vandhanerne 

Barnet ser ud derefter 

Hehe, legepladsen i vores børnehave er også et sandt mudderparadis, så vi får også altid en meget beskidt pige med hjem. Jeg har opgivet at forsøge at holde overtøjet rent, så det bliver kun meget sjældent vasket

Jeg har også brugt outdoorvaskemiddel og imprægnering til vinterovertøjet, men bare almindeligt til regntøjet, da vi var løbet tør for det andet..

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

CaWi skriver:

Vi har prøvet forskellige mærker til vores tre årige dreng, som er et rigtig ude barn. Det mærke vi nu køber er: Traktor.

Han er nu aldrig våd. Det holder i sømmene, er godt slidstærkt, og ja prisen er heller ikke himmelhøj

Tak for svar. Det vil jeg lige kigge nærmere på. Er det gummi?

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

Lilott skriver:

Min søn på 2 har et sæt fra ej sikke lej og et sæt fra småfolk. Begge sæt holder tæt, men det fra ej sikke lej virker på en eller anden måde lettere i det og han kan nemmere bevæge sig

Jeg så godt det fra Ej sikke lej på lagersalget, men på det tidspunkt manglede hun ikke.

Er det fra småfolk gummi?

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

dpb skriver:

Her er det der har holdt bedst nogle sæt fra  http://ocean4kids.com/ købt hos den lokale fisker butik på havnen "Fiskernes Indkøbsforening". 

Vi købte to sæt og det sæt vores mellemste fik på det tidspunkt har lillebror nu arvet for det fejler intet.  

Vasker kun i biotex outdoor når det kommer til overtøj 

Qnuz

Tak for svar

Hvilket har du bedst erfaring med, gummi eller det åndbare?

Anmeld Citér

21. juli 2015

CaWi

Nea85 skriver:

Tak for svar. Det vil jeg lige kigge nærmere på. Er det gummi?

Det er gummi. Synes slet slet ikke det åndbare er ordentligt vandtæt når de er så små.

Anmeld Citér

21. juli 2015

Lenchick

CaWi skriver:

Det er gummi. Synes slet slet ikke det åndbare er ordentligt vandtæt når de er så små.

Men du kan få det åndbare regntøj med vandtæthed på 10.000. 

Ver de Terre holder og min varme piger sveder ikke og bliver klam pga det. 

Det åndbare regntøj er også meget mere comfortabelt. 

Det er altid smag og behag når det drejer sig om sko og overtøj til børn 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

CaWi skriver:

Det var nemlig også min tanke, men jeg ville lige være helt sikker 

Anmeld Citér

21. juli 2015

dpb

-nea85

Tak for svar

Hvilket har du bedst erfaring med, gummi eller det åndbare?

Ocean var Gummi dem vi har

for vores drenge har det primært været gummi der holdt bedst. Ihvertfald til hverdags brug i BH og nu skole.

Det eneste åndbare jeg har haft gode erfaringer med har været et til vores ældste fra Asivik (købt hos spejdersport). Men prisen var bestemt også derefter. Ældre model end denne at vi har men det holder stadig, knægten er bare vokset ud af det.

http://www.spejdersport.dk/asivik-sprayevap-kids-jacket.aspx og  http://www.spejdersport.dk/asivik-sprayevap-kids-pant.aspx

og personligt syntes jeg nok at 700,- er lidt dyrt i den alder de har pt.  Men det var et vi fik anbefalet da han startede til spejder. 

Qnuz

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.