Efterlyser GODT regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.649 visninger
34 svar
3 synes godt om
21. juli 2015

Nea85

Ja, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket regntøj der er rigtig godt.

Jeg har rigtig god erfaring med idaT, men det fås desværre ikke længere. Jeg har til gengæld ikke så god erfaring med Mikk-line..

Hvad kan I anbefale til en pige på 4 år?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

Lenchick

Nea85 skriver:

Ja, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket regntøj der er rigtig godt.

Jeg har rigtig god erfaring med idaT, men det fås desværre ikke længere. Jeg har til gengæld ikke så god erfaring med Mikk-line..

Ver de Terre til en hver tid!  Jeg har brugt det siden min nu 16-årige søn gik i børnehave og jeg vil aldrig købe andet.

Det er i den dyrere ende, men jeg køber det altid på udsalg. Min 4-årige pige er meget aktiv og er meget ude i sin børnehave. Hendes regntøj er det eneste som holder 100 %, det tørrer i løbet af meget kort tid, det er super åndbart med bomuldsfoer i jakken og er bare SÅ lækkert!

Gummiregntøj dur slet ikke, hun sveder og bliver helt klam under. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Lenchick

http://www.livarosa.dk/shop/regntoej-olive-ver-4556p.html

Jeg købte mit sæt hos Livarosa, i grå, for 3-4 måneder siden

Anmeld Citér

21. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nea85 skriver:

jeg er så lige omvendt.

har prøvet Ida t hvilket lynhurtigt var u tæt og min søn blev våd og så syntes jeg ikke rigtig man kan vaske det ret meget.

tilgengæld mikk line det holder min søn tør, og jeg kan vaske det 1 gang om ugen uden at der er sket noget med tøjet.

min søn går i en børnehave der er ude rigtig meget uanset vejret.

Anmeld Citér

21. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

danfæ og hummel skulle være rigtig godt regntøj. Har ikke selv prøvet det men hørt godt om det

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

hannetheis skriver:

jeg er så lige omvendt.

har prøvet Ida t hvilket lynhurtigt var u tæt og min søn blev våd og så syntes jeg ikke rigtig man kan vaske det ret meget.

tilgengæld mikk line det holder min søn tør, og jeg kan vaske det 1 gang om ugen uden at der er sket noget med tøjet.

min søn går i en børnehave der er ude rigtig meget uanset vejret.

Min yngste datter har et sæt fra Mikk-line, og da hun sad på jorden i går i regnvejr var hun helt våd på bukserne efterfølgende. Jeg har ikke prøvet at vaske det endnu, da det kun er brugt to-tre gange.

Jeg købte for nylig et brugt idaT til min store datter, og man kan tydeligt se at det er vasket mange gange (og måske også vasker forkert), og det holder heller ikke tørt. Det sæt hun havde før, var rigtig godt. Men det har jeg heller ikke haft vasket, da jeg tror, at det forringer vandtætheden..

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

Lenchick skriver:

http://www.livarosa.dk/shop/regntoej-olive-ver-4556p.html

Jeg købte mit sæt hos Livarosa, i grå, for 3-4 måneder siden

Tak, det vil jeg lige kigge nærmere på

Hvordan er det i størrelsen?

Anmeld Citér

21. juli 2015

Lenchick

Nea85 skriver:

Tak, det vil jeg lige kigge nærmere på

Hvordan er det i størrelsen?

Det er alderssvstende, måske en smule til den lille side. 

Min pige er 104 cm høj og jeg købte et sæt i str 5, som er lidt rummeligt, men hun svømmer ikke i det. 

Til sammenligning har vi arvet et sæt Elka Gummiregntøj i str 5 og det er meget større, end Ver de Terres str 5

Anmeld Citér

21. juli 2015

Lenchick

Alt overtøj vi ejer i huset (vi er en familie på 5) bliver vasket i Outdoor vaskemiddel på 30 grader og så lidt som muligt. 

Regntøjet bliver oftest børstet/rystet når det er tørt og tørret af med en klud de værste steder. 

Vores børnehave har et mudderparadis på legepladsen med bakker, huler og rige muligheder for et mudderbad, selvom vejret er tørt. Vandet bliver bare hentet i vandhanerne 

Barnet ser ud derefter 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Lilott

Nea85 skriver:

Min søn på 2 har et sæt fra ej sikke lej og et sæt fra småfolk. Begge sæt holder tæt, men det fra ej sikke lej virker på en eller anden måde lettere i det og han kan nemmere bevæge sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.