Bytur... 2 uger før termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2015

namaha

Min mand havde fået beskeden at det måtte han gerne han. Skulle bare vær ædru hvis min fødsel gik i gang, hvis han er fuld, så bliver ham sendt hjem også vil jeg ikke have noget med ham at gøre før dagen efter når han er på toppen igen 

(han vil for alt i verden ikke gå glip af fødslen, så han kan godt selv tænke så langt at han ikk skal drikke sig i hegnet) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Hej,

Min kæreste skal i byen i aften med nogle venner, spise god mad og drikke drinks.

Meeeen jeg har 2 uger til termin idag..

Hvordan ville i have det med det? 

Synes han skal tage afsted men med fødslen i baghovedet så han er klar på at tage hjem hvis der skulle ske noget. 

Hans liv skal jo ikke gå i stå bare fordi der er termin om 2 uger. Du kan ligeså vel føde om 4 uger først. 

Jeg har også 2 uger til termin. Men jeg tøvede ikke et sekund da min kæreste tog til ac/dc koncert i onsdags 

Anmeld Citér

18. juli 2015

ErDetSnartNU

Jeg kan slet ikke se problemet hvis jeg skal være ærlig. Selvfølgelig skal han da ikke sidde hjemme og trille tommelfingre de næste 2 (måske 4 hvis du går over tid) uger og jeg går ud fra at man kun vælger at få børn med en mand hvis han er voksen og ansvarlig nok til selv at vide at han ikke skal drikke sig plakat-fuld 2 uger før termin? Ellers ville jeg lige minde ham om at der er sandsynlighed for at du går i fødsel og at du ville blive ked af at han kom meget fuld og meget sent hjem. 

I princippet er han vel væk kortere tid på sådan en ud-at-spise-og-få-et-par-drinks-aften end han er på en almindelig arbejdsdag. Ligger der noget andet under siden du ikke er vild med at han skal afsted? 

Anmeld Citér

18. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ca 10 dage inden termin hentede jeg min mand en time væk efter en herretur. Han var plørefuld, hvilken ikke havde været hans plan, men de havde hygget sig godt

Det hårdeste var ikke at undvære ham, men køreturen på grund af alle de forbandede plukkeveer jeg havde. 

Nå, men til pointen...

jeg tror man har meget godt af at nyde den sidste "frihed" inden forælderrollen trækkes ned over hovedet på os. Mændene kan drikke og fulde sig, det kan vi desværre ikke.

hvis han godt vil, så synes jeg det er synd at han går glip af sammenholdet og hyggen. Han har vel mobil. Desuden hvis du skulle gå i fødsel og du ikke kan komme i kontakt med ham, så kan jeg trøste dig med at du formentlig ikke føder lige med det samme

men, go fødsel 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Marts<3

Min eks tog til Tenerife 1 mdr. før termin. Han var også ude ugen inden. Jeg tænkte faktisk ikke så meget over det. 

Jeg vidste at om lidt havde jeg brug for ham 100%, så det var fint hans depoter var fyldt op. 

Nu var/er han en rolig og kontrolleret type. Så lige meget hvor tæt på termin han var væk, så vidste jeg han var bevist om ikke at gøre dumme ting og drikke sig sanseløs. Så nok derfor jeg aldrig tænkte videre over det...

Anmeld Citér

18. juli 2015

lineog4

Ja er næsten ved at skrive selvfølgelig, men ville nok forvente han ikke drak mere end et koldt brusebad kunne få ham på dupperne.

Han tog jo også på arbejde hver dag og de sidste to fødsler hvor han havde en times transport (og skal siges min 2. Fødsel tog 45 min fra jeg stod på hospitalet). 

Livet kan jo ikke gå i stå fordi terminen nærmer sig.

Men jeg er nok også rimelig rolig omkring det hele og smuttede i den uge jeg gik over termin alene med de store børn til bon bon land, ZOO, på en legeplads glemmer det aldrig med christiniacyklen oh legepladsen ligger nede af en stor bakke. Så jeg måtte opgive at komme hjem og vi blev på legepladsen fra vi kom kl 10 tol farmand havde fri og kunne hente os (mig skraldgrinende) kl 16.

Anmeld Citér

18. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Det bestemmer han selvfølgelig selv, han er jo en voksen og ansvarlig mand. Så jeg ville bede ham have et ekstra øje på mobilen og i øvrigt forvente at han holdt grundigt tilbage med alkoholen 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Hej,

Min kæreste skal i byen i aften med nogle venner, spise god mad og drikke drinks.

Meeeen jeg har 2 uger til termin idag..

Hvordan ville i have det med det? 

Jeg har stemt ja! Min mand og jeg laver tit noget uden hinanden.. Jeg var selv på min sidste bytur med veninderne 10 dage før jeg fødte mit første barn i 2011.. Det var stille og roligt, jeg drak farverige alkohol frie drinks, og jeg blev skulet til af de andre gæster - jeg drak jo drinks!!  der var dog også et par piger der kom hen og klappede mig på skulderen og sagde det var mega sejt jeg gik i byen med min tykke mave! 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Så længe jeg ville kunne få fat på ham, så er det fint med mig 

Anmeld Citér

18. juli 2015

fo82

Jeg har stemt ja - selvfølgelig, hvis der ikke er den fjerneste optakt til noget som helst - no problemo...

men så igen - jeg er lidt imod "forbudsforholdet" 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.