Bytur... 2 uger før termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du være ok med det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.433 visninger
35 svar
25 synes godt om
18. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej,

Min kæreste skal i byen i aften med nogle venner, spise god mad og drikke drinks.

Meeeen jeg har 2 uger til termin idag..

Hvordan ville i have det med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

migxher

Han skulle da bare tage afsted (: Så kan man jo altid ringe hvis noget sker. Oftes er en fødsel jo noget der tager tid, så han burde have rigelig med tid til at komme hjem, skulle vandet gå eller noget.

Anmeld Citér

18. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej,

Min kæreste skal i byen i aften med nogle venner, spise god mad og drikke drinks.

Han skal vel ikke drikke sig i hegnet og du kan ringe. Få ham til at lov at have mobilen på sig. 

Så lad ham tage  af sted.

Anmeld Citér

18. juli 2015

Olaf

Ja min kæreste har været ude og drikke flere gange indenfor de sidste par uger Og får da også lov til at drikke med kammeraterne her hjemme torsdag aften efter fodbold, og jeg har termin om 9 dage, han har så godt nok fået stop for alkohol på torsdag  

han skal nok nå at komme hjemme, hvis du gik i fødsel  

Anmeld Citér

18. juli 2015

Tiggi

Nu drikker min mand ikke, men han var med nogle kollegaer til noget hygge fredag aften, var 1-1½ times transport med offentligt væk (4 dage før termin) og han lovede at komme tidligt hjem, men skete jo self ikke, og nåede ikke sidste tog så havde et spring på 3-4 timer uden tog, så han var først hjemme kl 5 ca. og jeg sov slet ikke.

Så lørdag var vi begge meget trætte, og lørdag aften fik jeg veer, så ville sige at det afhænger af hvor hurtigt at han kan komme hjem fra hvor han er Men igen mine veer startede kl 22 ca, og jeg halvsov så natten til søndag og først omkring kl 12 næste dag tog vi på sygehuset, selvom der stadig var for langt i mellem veerne for at få smertestillende. Kom så aldrig hjem da mit vand gik, men fødte først kl 23, så hvis han bare kan komme hjem på et par timer, er til at få fat i og ikke drikker sig i hegnet så ville jeg være ganske rolig

Anmeld Citér

18. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg var ikke vild med det, men mener han var afsted alligevel. Næste gang vil jeg nok ikke have det pga. Hvordan det gik sidste fødsel gik  

men som udgangspunkt så kan han vel godt, hvis han ikke drikker så meget..

Anmeld Citér

18. juli 2015

Fine_007

Anonym skriver:

Hej,

Det ville jeg have det helt fint med. Jeg gik to uger over tid og jeg er rigtig glad for at min kæreste og jeg ikke sat på pinde derhjemme en hel måned, før den lille kom  

Held og lykke med den kommende fødsel 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Petersen01

Jeg ville ikke have det godt med det. Men fødte også 9 dage før termin. Og fødslen gik sååå stærkt, så tror næppe han havde kunne nå hjem til det. 

Anmeld Citér

18. juli 2015

B&J

Anonym skriver:

Hej,

Jamen hvis det er ham der skal køre bilen så skal han jo bare vide han ikke skal drikke med mindre han lige får enkelt. ellers må han da gerne drikke lidt. og hygge sig husk at have mobilen på lyd hvis du skulle gå i fødsel

Anmeld Citér

18. juli 2015

A.n.onym.

Anonym skriver:

Hej,

Det ville jeg da slet ikke have noget imod - ville evt have et nr til en af dem han var afsted med, hvis nu han ikke selv tog tlf. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.