Den der reklame for Quooker!!????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

kiroo

Mebach skriver:

Jeg tror du er blevet snydt af en wanna-be Quooker så.Hvis du kunne stikke hånden ind under vandet har temperaturen enten ikke været 100 grader, eller også tror jeg du har en meget høj smertetærskel.

Iflg. vejledninger vedr. Quooker står der at man kan hente 100 grader varmt vand.
Så vidt jeg husker koger vand ved 100 grader.

Og det er rigtigt at vand til mme skal koges, inden det anvendes, til spædbørn.

det mente jeg nok... min egen datter har dog ikke fået mme. men jeg ved ikke lige så meget om den der vandhane..
men du kan jo få dem der fra tefal der så varmer vand og de må ikke bruges til mme...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

siw84

Mebach skriver:

Jeg tror du er blevet snydt af en wanna-be Quooker så.Hvis du kunne stikke hånden ind under vandet har temperaturen enten ikke været 100 grader, eller også tror jeg du har en meget høj smertetærskel.

Iflg. vejledninger vedr. Quooker står der at man kan hente 100 grader varmt vand.
Så vidt jeg husker koger vand ved 100 grader.

Og det er rigtigt at vand til mme skal koges, inden det anvendes, til spædbørn.

nej jeg er ikke blevet snydt.. min kæreste arbejder med det og kender alt til det.. ja det er 100 c men det er stadig ikke på samme måde som med alm. vand mand har kogt.. man kan ikke brænde sig fordi at når det kommer ud af hanen er det fyldt med luftbobler.. som netop gør man ikke kan brænde sig.. den var også på madmessen i Bella Centret tidligere i år.. og af alle de mennesker der var henne og prøve var der INGEN der brændte sig.. så det er ikke mig der har en høj smertetærskel....

Anmeld

15. september 2009

Rasmine

kiroo skriver:

det mente jeg nok... min egen datter har dog ikke fået mme. men jeg ved ikke lige så meget om den der vandhane..
men du kan jo få dem der fra tefal der så varmer vand og de må ikke bruges til mme...?

Ved ikke hvad dem fra Tefal er.
Vi brugte bare en alm. elkedel.

Anmeld

15. september 2009

Rasmine

siw84 skriver:

nej jeg er ikke blevet snydt.. min kæreste arbejder med det og kender alt til det.. ja det er 100 c men det er stadig ikke på samme måde som med alm. vand mand har kogt.. man kan ikke brænde sig fordi at når det kommer ud af hanen er det fyldt med luftbobler.. som netop gør man ikke kan brænde sig.. den var også på madmessen i Bella Centret tidligere i år.. og af alle de mennesker der var henne og prøve var der INGEN der brændte sig.. så det er ikke mig der har en høj smertetærskel....

Okay, synes bare det lyder mystisk at man ikke brænder sig på 100 grader varmt vand.

Anmeld

15. september 2009

kiroo

siw84 skriver:

sejt.. men de er også pænt dyre ikk?

Anmeld

15. september 2009

Rasmine

kiroo skriver:

Alt er vel relativt.
Man har jo et blandingsbatteri i mange år.
Jeg gad godt have én!

Mener de koster 7000-8000 kr?

Anmeld

15. september 2009

siw84

Mebach skriver:

Okay, synes bare det lyder mystisk at man ikke brænder sig på 100 grader varmt vand.

tro mig.. lød præcis som dig da min kæreste fortalte mig det.. begyndte og grine og sige...  " man brænder sig sgu da på kogende vand".. men jeg blev virkelig overrasket og overbevist da jeg selv prøvede det..

Anmeld

15. september 2009

siw84

kiroo skriver:

koster omkring 10.000 kr.. og det er dyrt for en familie og gå ud og ofre på at få.. men det har selvfølelig også noget at gøre med det stadig er så nyt som det er... og så har man også to haner ved vasken.. og det synes jeg ikke var tiltalende..

Anmeld

15. september 2009

novembermor

Der hvor jeg gik til efterfødselsgymnastik for snart 4 år siden havde de en.
Der måtte vi IKKE bruge vandet fra den til at blande MME med, da der ikke var nogle der ville garantere for bakterieindholdet.
Tilgengæld var det en hurtig måde lige at få varmet flaskerne på til dem, der havde brug for det.
Bare lige lidt input fra mig ;o)

Anmeld

15. september 2009

Pingu

jeg tænker på om der er nogen der kender til Quooker? udover den reklame de har set? om i kender noget til hvordan den virker og hvad konceptet er???
for jeg kender en del til den... og det er ikke kogende vand som i den forstand som hvis du koger det i en gryde eller el-koger... det vand man fx. har kogt i en gryde, hvis du hælder det i vasken når det har kogt og man stikker fingerene ind under det samtidig så kan vi vist alle være enige om at man bliver rigtig forbrændt.. det gør man ikke med Quooker... der kan du køre din hånd igennem uden du bliver forbrændt og skoldet.. og det er neto os børn de har haft i tankerne... og de mennesker der sidder med det her, ved hvad det handler om og du kan sagtes bruge det til at lave mælken til dit barn.. ikke som almindeligt kogende vand..

synes bare jeg ville informere lidt om hvordan det præcis virker inden man taler ned om deres reklame

siw 16+3

Nej jeg har ikke sat mig grundigt ind i produktet, det gør jeg heller ikke lige når jeg ser en reklame i TV!

Jeg reagerer på det jeg ser i reklamen og det virker helt hen i vejret på mig!

Men ok, hvis 100 grader varmt vand i virkeligheden ikke er mere end 50 grader, så kan man jo sagtens lave en omgang allomin............dog skal man lige huske at flasken skal rystest grundigt, at mængden af vand og pulver skal være præcis OG så tvivler jeg altså stærkt på at det er drikkeklart det der kommer ud af hanen, luftbobler eller ej!

Luftboblerne er vel også idet det kommer ud af hanen, hvad nu hvis du hælder op i en kop?? Brænder man sig så heller ikke på de 100 grader?

Ej jeg tror fortsat ikke på at du kan bruge vandet uden at køle det af først! 

Henriette, som fortsat slet ikke forstår nødvendigheden af sådan en energisluger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.