jeg tænker på om der er nogen der kender til Quooker? udover den reklame de har set? om i kender noget til hvordan den virker og hvad konceptet er???
for jeg kender en del til den... og det er ikke kogende vand som i den forstand som hvis du koger det i en gryde eller el-koger... det vand man fx. har kogt i en gryde, hvis du hælder det i vasken når det har kogt og man stikker fingerene ind under det samtidig så kan vi vist alle være enige om at man bliver rigtig forbrændt.. det gør man ikke med Quooker... der kan du køre din hånd igennem uden du bliver forbrændt og skoldet.. og det er neto os børn de har haft i tankerne... og de mennesker der sidder med det her, ved hvad det handler om og du kan sagtes bruge det til at lave mælken til dit barn.. ikke som almindeligt kogende vand..
synes bare jeg ville informere lidt om hvordan det præcis virker inden man taler ned om deres reklame
siw 16+3
Nej jeg har ikke sat mig grundigt ind i produktet, det gør jeg heller ikke lige når jeg ser en reklame i TV!

Jeg reagerer på det jeg ser i reklamen og det virker helt hen i vejret på mig!
Men ok, hvis 100 grader varmt vand i virkeligheden ikke er mere end 50 grader, så kan man jo sagtens lave en omgang allomin............dog skal man lige huske at flasken skal rystest grundigt, at mængden af vand og pulver skal være præcis OG så tvivler jeg altså stærkt på at det er drikkeklart det der kommer ud af hanen, luftbobler eller ej!
Luftboblerne er vel også idet det kommer ud af hanen, hvad nu hvis du hælder op i en kop?? Brænder man sig så heller ikke på de 100 grader?
Ej jeg tror fortsat ikke på at du kan bruge vandet uden at køle det af først!
Henriette, som fortsat slet ikke forstår nødvendigheden af sådan en energisluger!!
Anmeld