Den der reklame for Quooker!!????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

altså når dit barn har det fint så er der jo ingen skade sket :0) men proteiner osv... kan ikke tåle mere end godt 45 grader før de går i stykker :0)

Okey.. Så lærte jeg da os noget nyt idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Okey.. Så lærte jeg da os noget nyt idag...

ja man lærer hele livet.... men jeg må indrømme at jeg somme tider har lavet et par flasker på køl og varmet i micro og nogen gange tror jeg sgu de er kommet over 50 grader da jeg så har måttet køle dem af igen

Anmeld

15. september 2009

LotteGabriella

ka-ri-na skriver:

er der nogen som hidser sig op?

nej ikke så vidt jeg ved! Det var en oplysning ikke en hentydning!

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ja man lærer hele livet.... men jeg må indrømme at jeg somme tider har lavet et par flasker på køl og varmet i micro og nogen gange tror jeg sgu de er kommet over 50 grader da jeg så har måttet køle dem af igen

Mon ikke det er sket for nogen... Her er det da sket.. det kan jeg ikke komme udenom...  Tit har jeg ikke haft vand i kedelen, så måtte jeg igang med at koge vand, og derefter måtte jeg køle det ned til den temperatur det skulle have før Julie kunne tage det...

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Mon ikke det er sket for nogen... Her er det da sket.. det kan jeg ikke komme udenom...  Tit har jeg ikke haft vand i kedelen, så måtte jeg igang med at koge vand, og derefter måtte jeg køle det ned til den temperatur det skulle have før Julie kunne tage det...

ja det er lidt besværligt... sådan har vi lavet flasker altid... indtil Nikoline var 6 mdr. så begyndte vi at bruge koldt vand fra hanen og så varme det i microen...

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

LotteGabriella skriver:

nej ikke så vidt jeg ved! Det var en oplysning ikke en hentydning!

super

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ja det er lidt besværligt... sådan har vi lavet flasker altid... indtil Nikoline var 6 mdr. så begyndte vi at bruge koldt vand fra hanen og så varme det i microen...

jeg bruger os vand fra hanen og så ind i microen... Så nemt...

Anmeld

15. september 2009

siw84

jeg tænker på om der er nogen der kender til Quooker? udover den reklame de har set? om i kender noget til hvordan den virker og hvad konceptet er???
for jeg kender en del til den... og det er ikke kogende vand som i den forstand som hvis du koger det i en gryde eller el-koger... det vand man fx. har kogt i en gryde, hvis du hælder det i vasken når det har kogt og man stikker fingerene ind under det samtidig så kan vi vist alle være enige om at man bliver rigtig forbrændt.. det gør man ikke med Quooker... der kan du køre din hånd igennem uden du bliver forbrændt og skoldet.. og det er neto os børn de har haft i tankerne... og de mennesker der sidder med det her, ved hvad det handler om og du kan sagtes bruge det til at lave mælken til dit barn.. ikke som almindeligt kogende vand..

synes bare jeg ville informere lidt om hvordan det præcis virker inden man taler ned om deres reklame

siw 16+3

Anmeld

15. september 2009

kiroo

så vidt jeg ved skal man koge hanevandet, inden man brúger det til at lave mme af, og da det aldrig kommer op og koge så kan det ikke rigtig bruges,, de´t rammer kun 90 grader. når vand koger dræber det jo bakterier, det skal man vidst gøre til barnet er ca 4 md. måske 6md..?

Anmeld

15. september 2009

Rasmine

jeg tænker på om der er nogen der kender til Quooker? udover den reklame de har set? om i kender noget til hvordan den virker og hvad konceptet er???
for jeg kender en del til den... og det er ikke kogende vand som i den forstand som hvis du koger det i en gryde eller el-koger... det vand man fx. har kogt i en gryde, hvis du hælder det i vasken når det har kogt og man stikker fingerene ind under det samtidig så kan vi vist alle være enige om at man bliver rigtig forbrændt.. det gør man ikke med Quooker... der kan du køre din hånd igennem uden du bliver forbrændt og skoldet.. og det er neto os børn de har haft i tankerne... og de mennesker der sidder med det her, ved hvad det handler om og du kan sagtes bruge det til at lave mælken til dit barn.. ikke som almindeligt kogende vand..

synes bare jeg ville informere lidt om hvordan det præcis virker inden man taler ned om deres reklame

siw 16+3

Jeg tror du er blevet snydt af en wanna-be Quooker så.Hvis du kunne stikke hånden ind under vandet har temperaturen enten ikke været 100 grader, eller også tror jeg du har en meget høj smertetærskel.

Iflg. vejledninger vedr. Quooker står der at man kan hente 100 grader varmt vand.
Så vidt jeg husker koger vand ved 100 grader.

Og det er rigtigt at vand til mme skal koges, inden det anvendes, til spædbørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.