Den der reklame for Quooker!!????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

hvilken MME bruger i?

Vi bruger Nan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Tanja.. skriver:

Ha ha nej sgu .. Vidste bare ikke lige hvordan jeg skulle formulere det  

ved jeg godt.... kunne bare lige set det for mig... levende vitaminer...

Anmeld

15. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Hmm... Kanon dårlig information... Jeg synes virkelig jeg har kigget nøje på pakken... Og indtil hos sp... Hun er godt nok dårlig til at informere...

Har du så altid blandet det direkte med det kogende vand ?   Det er da noget skidt

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Vi bruger Nan

oki... det gør vi også.... bag på pakken, billede nr. 4 under det står der at vand fra koldtvandshanen koges og afkøles til 40 grader

Anmeld

15. september 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Hmm... Kanon dårlig information... Jeg synes virkelig jeg har kigget nøje på pakken... Og indtil hos sp... Hun er godt nok dårlig til at informere...

Det kender jeg godt...fandt først ud af det, efter at Daniella var stoppet med at få flaske (der var hun 7, 5 -8 måneder).....men hun har nu altid været sund og rask, så det har ikke betydet noget for hende

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

LotteGabriella skriver:

Det kender jeg godt...fandt først ud af det, efter at Daniella var stoppet med at få flaske (der var hun 7, 5 -8 måneder).....men hun har nu altid været sund og rask, så det har ikke betydet noget for hende

Julie er os sund og rask... har ikke haft problemer med det...

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

oki... det gør vi også.... bag på pakken, billede nr. 4 under det står der at vand fra koldtvandshanen koges og afkøles til 40 grader

Så er det vel ikke helt skidt det jeg har gjort?

Anmeld

15. september 2009

LotteGabriella

ka-ri-na skriver:

Vi brugte Allomin og Allomin 2 men jeg gider nu ikke hidse mig op over det, da hun jo som skrevet er sund og rask, så der er ingen skade sket!!!!!!!

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Så er det vel ikke helt skidt det jeg har gjort?

altså når dit barn har det fint så er der jo ingen skade sket :0) men proteiner osv... kan ikke tåle mere end godt 45 grader før de går i stykker :0)

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

LotteGabriella skriver:

Vi brugte Allomin og Allomin 2 men jeg gider nu ikke hidse mig op over det, da hun jo som skrevet er sund og rask, så der er ingen skade sket!!!!!!!

er der nogen som hidser sig op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.