Den der reklame for Quooker!!????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.164 visninger
43 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Pingu

Har I lagt mærke til den reklame der er her på siden for Quooker kogende vand??

Prøv at se filmen med sutteflasken!

Hun hælder jo kogende vand ned til pulveret!!!! Så er den mælk da dræbt rent næringsmæssigt OG så skruer hun låg med sut på og drejer den lidt og hvor går hun så hen????? Vel ikke hen til barnet!!??

Man må da ikke blande mme med kogende vand og det skal da rystes eller piskes ud i vandet!!

RIGTIG god reklame!!!

En lidt rystet Henriette............hvad gør man ikke for at sælge sine tåbelige ideer!!;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Vingummien

Pingu skriver:

Har I lagt mærke til den reklame der er her på siden for Quooker kogende vand??

Prøv at se filmen med sutteflasken!

Hun hælder jo kogende vand ned til pulveret!!!! Så er den mælk da dræbt rent næringsmæssigt OG så skruer hun låg med sut på og drejer den lidt og hvor går hun så hen????? Vel ikke hen til barnet!!??

Man må da ikke blande mme med kogende vand og det skal da rystes eller piskes ud i vandet!!

RIGTIG god reklame!!!

En lidt rystet Henriette............hvad gør man ikke for at sælge sine tåbelige ideer!!;o)

Siger bare stakkels barn

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

Hvorfor må man ikke blande MME med kogende vand? Har aldrig hørt det...

Forhåbentlig køler hun den ned til den tempera tur det skal være for at barnet kan tage det...

Vi har så tit blandet det med kogende vand, kølet det ned til den temperatur det skulle være, før barnet kan tage det....

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

jeps har set det.... tænkte også mit.... men mon ikke det bare er for reklamens skyld...

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Forhåbentlig køler hun den ned til den tempera tur det skal være for at barnet kan tage det...

Vi har så tit blandet det med kogende vand, kølet det ned til den temperatur det skulle være, før barnet kan tage det....

fordi du ødelægger mange af næringsstofferne i mælken... det står også på pakken at vandet maks må være 40 - 45 grader når det blandes

Anmeld

15. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Du må ikke blande mme pulver og kogende vand ..

Når vandet er kogende dræber det alle vitaminer

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Hmm... Kanon dårlig information... Jeg synes virkelig jeg har kigget nøje på pakken... Og indtil hos sp... Hun er godt nok dårlig til at informere...

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Hmm... Kanon dårlig information... Jeg synes virkelig jeg har kigget nøje på pakken... Og indtil hos sp... Hun er godt nok dårlig til at informere...

hvilken MME bruger i?

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Tanja.. skriver:

dræber? de er altså ikke levende *g*...

Anmeld

15. september 2009

Mca<3

ka-ri-na skriver:

dræber? de er altså ikke levende *g*...

Ha ha nej sgu .. Vidste bare ikke lige hvordan jeg skulle formulere det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.