Når alting falder til jord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

kesuh

Tjah det nytter ikke at spekulere for meget over det selv om det er svært. 

Han kan være blevet syg og synes det bedste var at isolere sig fra det hele

Det lyder bare underligt i mine ører som mand, elsker dig og så jeg forlader dig samme dag.

Gælden er betalt, så han burde være glad 

Kan også være han blev bange for det rigtig seriøst, men stadig så synes jeg det er mystisk, men håber du engang får det at vide, hvad årsagen var.. Uvidenhed er virkelig det værste!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Chris87

kesuh skriver:

Tjah det nytter ikke at spekulere for meget over det selv om det er svært. 

Han kan være blevet syg og synes det bedste var at isolere sig fra det hele

Det lyder bare underligt i mine ører som mand, elsker dig og så jeg forlader dig samme dag.

Gælden er betalt, så han burde være glad 

Kan også være han blev bange for det rigtig seriøst, men stadig så synes jeg det er mystisk, men håber du engang får det at vide, hvad årsagen var.. Uvidenhed er virkelig det værste!

Jeg har langt om længe fået talt med ham - og det rart at du som mand også valgte at kommenterer på mit indlæg. 

Udover det havde du ret i noget af det du har skrevet - og det hjalp mig til at tænke anderledes selvom det var lidt uoverskueligt til at starte med.

Men jeg fik ham til at tale med mig og jo mere vi har talt sammen - jo mere indså han, at han var ude på skråplan og jo mere ham forklarede tingene kunne jeg også se mine fejl.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Flødebollen

Chris87 skriver:

Jeg har langt om længe fået talt med ham - og det rart at du som mand også valgte at kommenterer på mit indlæg. 

Udover det havde du ret i noget af det du har skrevet - og det hjalp mig til at tænke anderledes selvom det var lidt uoverskueligt til at starte med.

Men jeg fik ham til at tale med mig og jo mere vi har talt sammen - jo mere indså han, at han var ude på skråplan og jo mere ham forklarede tingene kunne jeg også se mine fejl.

Fandt i ud af det eller hvordan? Er glad for at du fik ham i tale. Det andet var ikke holdbart! 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Loa

Kom han så på andre tanker eller? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

kesuh

Chris87 skriver:

Dejligt at høre du fik ham til at tale om det.. Det kan være svært for en mand ;-) 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Chris87

Flødebollen skriver:

Fandt i ud af det eller hvordan? Er glad for at du fik ham i tale. Det andet var ikke holdbart! 

Nej det var det ikke.

Vi fik talt rigtig lang tid sammen - og han fortalte mig grunden til han var styrtet sådan ud, at det intet havde med mig at gøre. Det hele lå til grunde for at vi havde snakket om huskøb - men havde ikke kunne komme i mål pga bankerne afviste. Han følte at hans tidligere gæld og hvad der ellers var, var det som spændte ben for det hele. Han mente det var nemmere sådan fordi, så ville jeg kunne få mine drømme opfyldt med en som havde fortjent mig mere end ham.

Men han bukkede under da jeg fortalte ham at det var et forkert syn han havde på det hele for jeg valgte jo netop ham velvidende om alting, og som jeg sagde "mine drømme r jo skabt med dig ved min side". Har aldrig set ham græde på nogen måde, og det gjorde han den dag jeg så ham. Så jeg vidste alt han sagde var sande ord, en dum måde at gøre tingene på men ordene var i det mindste sande. Han sagde så at han havde allerede samme dag fortrudt den dårligste beslutning han havde taget, og om vi kunne tale sammen og finde ud af det.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Flødebollen

Chris87 skriver:

Nej det var det ikke.

Vi fik talt rigtig lang tid sammen - og han fortalte mig grunden til han var styrtet sådan ud, at det intet havde med mig at gøre. Det hele lå til grunde for at vi havde snakket om huskøb - men havde ikke kunne komme i mål pga bankerne afviste. Han følte at hans tidligere gæld og hvad der ellers var, var det som spændte ben for det hele. Han mente det var nemmere sådan fordi, så ville jeg kunne få mine drømme opfyldt med en som havde fortjent mig mere end ham.

Men han bukkede under da jeg fortalte ham at det var et forkert syn han havde på det hele for jeg valgte jo netop ham velvidende om alting, og som jeg sagde "mine drømme r jo skabt med dig ved min side". Har aldrig set ham græde på nogen måde, og det gjorde han den dag jeg så ham. Så jeg vidste alt han sagde var sande ord, en dum måde at gøre tingene på men ordene var i det mindste sande. Han sagde så at han havde allerede samme dag fortrudt den dårligste beslutning han havde taget, og om vi kunne tale sammen og finde ud af det.

Det er jeg glad for st høre

Mænd reagerer sjovt og gerne panisk/impulsivt - godt I fandt en fælles vej som er tålelig og holdbar for jer begge

Anmeld Citér

19. juli 2015

Muhmi

Chris87 skriver:

Min mand besluttede sig i går at det aldrig skulle være os mere ..... og forlod mig.

Jeg står her total uforstående overfor alting, vi stod til snart at skulle i banken.. havde sommerferie sammen osv osv.. og sidste er jeg aner ikke om man kunne være gravid eller ej...

Hvordan kan man forlade en anden på den måde ? Med dårlige argumenter som et eller andet sted bare var en dårlig undskyldning? Hvordan kan man forlade en når man om morgenen siger de elsker en og om eftermiddagen siger "jeg forlader dig"..

Der så mange puslespil brikker som jeg ikke forstår og aldrig vil få svar på 

Lige nu gør det bare fandenivoldsk ondt 

Anmeld Citér

20. juli 2015

MorDk

20. juli 2015

Chris87

Flødebollen skriver:

Det er jeg glad for st høre

Mænd reagerer sjovt og gerne panisk/impulsivt - godt I fandt en fælles vej som er tålelig og holdbar for jer begge

Ja det må man sige de gør.

Men bestemt rart at vi i det mindste hr kunne vende tingene og tale om det - i stedet for at smide så mange år på gulvet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.