Når alting falder til jord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Chris87 skriver:

Nej det synes jeg godt nok ikke .. og vi var lige blevet færdig med at betale hans gæld.. så måske hr jeg bare været bank .

Måske en dag sker det.. Ved det sgu ikke, synes det samme typer jeg løber ind i :/

ej, det håber jeg da ikke, du har været! Så er han godt nok en idiot..,

han kunne i det mindste fortælle ordentligt hvorfor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Chris87

Saphiira skriver:

ej, det håber jeg da ikke, du har været! Så er han godt nok en idiot..,

han kunne i det mindste fortælle ordentligt hvorfor

Jamen han blev færdig med sin gæld for 14 dage siden.. så.. ja man tænker da sit.. ?

Det synes jeg også. .

i mine øjne giver det ingen mening at sige elsker dig om morgenen og jeg forlader dig om aftenen - det to vidt forskellige situationer synes jeg 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Chris87 skriver:

Jamen han blev færdig med sin gæld for 14 dage siden.. så.. ja man tænker da sit.. ?

Det synes jeg også. .

i mine øjne giver det ingen mening at sige elsker dig om morgenen og jeg forlader dig om aftenen - det to vidt forskellige situationer synes jeg 

Jeg kan godt forstå, du har den tanke, for det er ret pudsigt da!

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

Saphiira skriver:

Jeg kan godt forstå, du har den tanke, for det er ret pudsigt da!

Det er det nemlig.. men jeg bliver sindssyg af at spekulerer..

Kan ikke lave andet, tænker konstant alt igennem :/

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mulle0802

Mange tanker og kram til dig! Sikke noget mærkeligt noget. Min første tanke var om han havde en anden siden han kunne smutte så koldt. Men måske har han bare fået nok og har brug for at sætte sit liv på pause - kan han være bange for at miste sig selv? 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Chris87

Mulle0802 skriver:

Mange tanker og kram til dig! Sikke noget mærkeligt noget. Min første tanke var om han havde en anden siden han kunne smutte så koldt. Men måske har han bare fået nok og har brug for at sætte sit liv på pause - kan han være bange for at miste sig selv? 

Han sagde nej til det..

Jeg ved det ikke - han sagde bare at han havde brug for være alene fra nu af.

Jeg kender ikke den rigtige grund, og jeg kommer aldrig til det på nogen måde. Jeg ved ikke om jeg skal tage det som godt eller skidt, for jeg sidder med rigtig mange spørgsmål - men måske også bange for hvis jeg hørte grunden ville det måske knække mig mere . Ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på lige pt..

Men det bliver vel bedre en dag - tiden læger alle sår siger de kloge. Men om den gør det ved ægte kærlighed ved jeg ikke, han er jo den første jeg har haft så ekstremt stærke følelser for.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mulle0802

Chris87 skriver:

Han sagde nej til det..

Jeg ved det ikke - han sagde bare at han havde brug for være alene fra nu af.

Jeg kender ikke den rigtige grund, og jeg kommer aldrig til det på nogen måde. Jeg ved ikke om jeg skal tage det som godt eller skidt, for jeg sidder med rigtig mange spørgsmål - men måske også bange for hvis jeg hørte grunden ville det måske knække mig mere . Ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på lige pt..

Men det bliver vel bedre en dag - tiden læger alle sår siger de kloge. Men om den gør det ved ægte kærlighed ved jeg ikke, han er jo den første jeg har haft så ekstremt stærke følelser for.

Jeg forstår det godt nok ikke, hvis man har elsket hinanden så skylder man da hinanden en grund. Så man kan komme videre. Vished er det bedste. Ellers kan man måske komme til at tænke man selv har gjort noget "forkert" men det er jo ikke sikkert. 

Øv hvor er det synd for dig at han agere så egocentreret.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Chris87

Mulle0802 skriver:

Jeg forstår det godt nok ikke, hvis man har elsket hinanden så skylder man da hinanden en grund. Så man kan komme videre. Vished er det bedste. Ellers kan man måske komme til at tænke man selv har gjort noget "forkert" men det er jo ikke sikkert. 

Øv hvor er det synd for dig at han agere så egocentreret.

Jeg forstår det Heller ikke og kommer nok aldrig til det.. så med tiden må man jo bare glemme .. 

men ja det trist. . Det rigtig trist at slutte af sådan efter alle de år..

Anmeld Citér

15. juli 2015

MrsB

Årh hvor er han en klaphat, kæmpe kram til dig .!

Hvis min mand gjorde sådan noget var jeg blevet rasende, havde forfulgt ham, mødt op ved hans familie og krævet en ordentlig forklaring.! 

Det er da det eneste respektfulde man kan gøre, overfor et andet menneske, især når man har haft så meget intimt, og følelsesmæssigt sammen.. 

Føj altså, og bagefter havde jeg nok hyret et tæskehold. Haha...

Anmeld Citér

15. juli 2015

Chris87

MrsB skriver:

Årh hvor er han en klaphat, kæmpe kram til dig .!

Hvis min mand gjorde sådan noget var jeg blevet rasende, havde forfulgt ham, mødt op ved hans familie og krævet en ordentlig forklaring.! 

Det er da det eneste respektfulde man kan gøre, overfor et andet menneske, især når man har haft så meget intimt, og følelsesmæssigt sammen.. 

Føj altså, og bagefter havde jeg nok hyret et tæskehold. Haha...

Mange tak skal du have .

Jeg tror måske havde jeg vidst noget altså observeret noget var jeg måske blevet sådan.. men det kom ud af intet - så man bliver jo total slået tilbage..

Jeg har dog ikke lyst til at gøre videre andet end jeg ønsker han henter de ting der hans - så jeg kan være hjemme uden at skulle se på dem. Selvom det ikke ændre minder osv - så håber jeg det gør det nemmere hvis tingene ikke er der.. håber håber håber.

Ville mene at han skyldte det trods alt jeg har gjort for ham osv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.