Når alting falder til jord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2015

Mom2010

Chris87 skriver:

Lige præcis, tingene har ingen betydning - men det alle de fælles ting vi har købt osv og alle de gode minder der ligger bag.

Har ikke rigtig nogen veninder faktisk - har masser af venner, og de står parat til at hjælpe mig - min familie også hvilket jeg sætter stor pris på.

Men her er det både at stå med alle tingene uforstående overfor hvorfor ?

også så alle de ting som vi har - også bare at han ikke var interesseret i sine ting.. det betød intet åbenbart ?

Det virker enormt underligt, han bare er gået sin vej. 

Kan godt forstå du virker forundret - han kan ikke ha' set en anden?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Chris87

årgang84 skriver:

Hvorfor skulle i i banken?  var det trikkern?  Noget til mere alvor og ansvar evt. 

Han fandt et hus som vi begge synes godt om, og så ville vi høre banken om hvordan det så ud..

Han sagde han gerne ville starte et nyt kapitel med mig, et sted der var vores, hvor vi kunne få børn osv..

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

Mom2010 skriver:

Det virker enormt underligt, han bare er gået sin vej. 

Kan godt forstå du virker forundret - han kan ikke ha' set en anden?

Alt virker underligt lige nu..

jeg spurgte ham direkte om der var en anden, og kiggede på mig og svarede " der er ingen anden - vil ikke have en anden, har bare brug for at kun være mig" 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Bebe89

14. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg vil give dig en kæmpe krammer. Det lyder godt nok underligt.

Kan han have fået kolde fødder, fordi jeres forhold var begyndt at blive mere seriøst?

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

Saphiira skriver:

Jeg vil give dig en kæmpe krammer. Det lyder godt nok underligt.

Kan han have fået kolde fødder, fordi jeres forhold var begyndt at blive mere seriøst?

Mange tak..

Jeg ved det virkelig ikke.. har selv 100 spørgsmål omkring alt. . Og jeg ved jeg ikke får svar på noget, han har lukket og slukket alt kontakt til mig, fået hans familie til det samme osv.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Chris87 skriver:

Mange tak..

Jeg ved det virkelig ikke.. har selv 100 spørgsmål omkring alt. . Og jeg ved jeg ikke får svar på noget, han har lukket og slukket alt kontakt til mig, fået hans familie til det samme osv.

Det er bare ikke fair  

Så er han bare ikke det værd! Jeg håber, du kommer igennem det hele og finder en sød fyr, som gerne vil dig. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

An&Jo

Kæmpe kram til dig.. Det er aldrig sjovt at bryde imod sin vilje.. Jeg kender det.. 

Alligevel må jeg sige at jeg kender situationen, og til dels hvad din mand lige har budt dig.. Bare fra din mands synspunkt.. Jeg vil gerne uddybe yderligere på en pb i aften men kan ikke gøre det offentlig

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

Saphiira skriver:

Det er bare ikke fair  

Så er han bare ikke det værd! Jeg håber, du kommer igennem det hele og finder en sød fyr, som gerne vil dig. 

Nej det synes jeg godt nok ikke .. og vi var lige blevet færdig med at betale hans gæld.. så måske hr jeg bare været bank .

Måske en dag sker det.. Ved det sgu ikke, synes det samme typer jeg løber ind i :/

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

An&Jo skriver:

Kæmpe kram til dig.. Det er aldrig sjovt at bryde imod sin vilje.. Jeg kender det.. 

Alligevel må jeg sige at jeg kender situationen, og til dels hvad din mand lige har budt dig.. Bare fra din mands synspunkt.. Jeg vil gerne uddybe yderligere på en pb i aften men kan ikke gøre det offentlig

Du velkommen til at skrive..

Men nej det ikke sjovt ikke at stå der uforstående overfor alting på den her måde..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.