Når alting falder til jord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.377 visninger
49 svar
34 synes godt om
14. juli 2015

Chris87

Min mand besluttede sig i går at det aldrig skulle være os mere ..... og forlod mig.

Jeg står her total uforstående overfor alting, vi stod til snart at skulle i banken.. havde sommerferie sammen osv osv.. og sidste er jeg aner ikke om man kunne være gravid eller ej...

Hvordan kan man forlade en anden på den måde ? Med dårlige argumenter som et eller andet sted bare var en dårlig undskyldning? Hvordan kan man forlade en når man om morgenen siger de elsker en og om eftermiddagen siger "jeg forlader dig"..

Der så mange puslespil brikker som jeg ikke forstår og aldrig vil få svar på 

Lige nu gør det bare fandenivoldsk ondt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

2721

Kæmpe stort kram til dig. Det lyder som om det er kommet som et stort chok

Anmeld Citér

14. juli 2015

Abracadabra

Det lyder frygteligt hårdt. De næste måneder bliver svære, men jeg håber, du kommer nogenlunde igennem. Og så håber jeg, at du snart møder drømmemanden og får et barn med ham. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

2721 skriver:

Kæmpe stort kram til dig. Det lyder som om det er kommet som et stort chok

Det gjorde det også..

vi har lige fejret hans fødselsdag i weekenden og han var glad osv.. og han sagde i går morges tak for en skøn weekend - jeg elsker dig..

da han kommer hjem siger han blot " jeg har tænkt og jeg forlader dig" 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

Abracadabra skriver:

Det lyder frygteligt hårdt. De næste måneder bliver svære, men jeg håber, du kommer nogenlunde igennem. Og så håber jeg, at du snart møder drømmemanden og får et barn med ham. 

Det bliver rigtig svært.. har altid været forelsket i ham siden jeg mødte ham for 12 år siden - så det var som eb lyserød sky da vi fandt sammen 

Anmeld Citér

14. juli 2015

2721

Chris87 skriver:

Det gjorde det også..

vi har lige fejret hans fødselsdag i weekenden og han var glad osv.. og han sagde i går morges tak for en skøn weekend - jeg elsker dig..

da han kommer hjem siger han blot " jeg har tænkt og jeg forlader dig" 

hold da op

Kan godt forstå du er helt i chok og intet forstår.

har han været presset deprimeret eller lign?

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

2721 skriver:

hold da op

Kan godt forstå du er helt i chok og intet forstår.

har han været presset deprimeret eller lign?

Han har været lidt stresset over sit job, men han har fået nyt fra næste måned og var glad og glædet sig..

og vi har altid været gode til at tale om tingene..

Anmeld Citér

14. juli 2015

Bak

Chris87 skriver:

Min mand besluttede sig i går at det aldrig skulle være os mere ..... og forlod mig.

Jeg står her total uforstående overfor alting, vi stod til snart at skulle i banken.. havde sommerferie sammen osv osv.. og sidste er jeg aner ikke om man kunne være gravid eller ej...

Hvordan kan man forlade en anden på den måde ? Med dårlige argumenter som et eller andet sted bare var en dårlig undskyldning? Hvordan kan man forlade en når man om morgenen siger de elsker en og om eftermiddagen siger "jeg forlader dig"..

Hvor er jeg ked af det på dine vegne! Det er da et kæmpe chok, når det kommer på den måde. Stort til dig. 

Jeg kan ikke hjælpe så meget, kun sige at jeg selv har været der engang og man kommer videre.. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Mom2010

Chris87 skriver:

Puha. Det er jeg ked af at høre. :-( 

Håber du kommer ovenpå igen. Det er aldrig sjovt at blive forladt på den måde. Min mor prøvede det samme, hun stod og lavede mad efter de havde ordnet bil og andre dagligdagsting - så kom hendes mand ned i køkkenet, med en taske og sagde jeg smutter. Glemmer aldrig den smerte det påførte min mor.

Ønsker dig alt det bedste og masser af kram i din retning.

Dbh Sabrina 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Chris87

Bak skriver:

Hvor er jeg ked af det på dine vegne! Det er da et kæmpe chok, når det kommer på den måde. Stort til dig. 

Jeg kan ikke hjælpe så meget, kun sige at jeg selv har været der engang og man kommer videre.. 

Mange tak for de opmuntrende ord på vejen der sætter jeg pris på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.