modesty skriver:
Er du ikke sød at vise mig links der fortæller at der kan ske en masse ved at opholde sig i et hjem hvor farmor ryger, i et par timer?
Vi taler jo ikke om at farmor står og ryger ungen ind i hovedet, men måske ryger i et andet rum.
Og selvom hun ryger ungen ind i hovedet, tvivler jeg på at det ville gøre en forskel for noget som helst.
Men jeg ser gerne links. 
Hvordan har du det med at udsætte dine børn for røg fra f.eks biler, pejse og levende lys?
Min sp sagde direkte, i sin tid, da emnet kom op. At mine børn ville miste så utrolig meget ved ikke at være med bedsteforældrene, frem for at komme de timer i et ryger hjem, uanset om der blev røget inde eller ude. Hun mente skaden var større ved ikke at se bedsterne. Der hvor forskellen var, det var om der blev røget i barnets hjem, og i det rum man sover.
Som du nævner er der også andre ting, sjovt så selvom jeg er eks ryger og sart og fanatisk hvad angår røglugt, så bliver jeg faktisk meget mere dårlig af duftlys som nogle har tendes til eller meget brug af parfume. Sjovt som mange tænker over røg, men har aldrig set opslag om bedstemor bruger parfume som ofres bruges i det område hvor baby ligger med hovedet
Anmeld
Citér