Badning i svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Mami skriver:

I den anden ende Af rummet? 

Lig hende da på et håndklæde foran dig? 

Jeg ville med det samme jeg trådte ind i svømmehallen peje dig ud til livredderne og få dem til at få dig til at bade. 

Hvorfor skal jeg svømme rundt i dit snavs fordi du ser begrænsninger frem for muligheder  

Jeg har jo netop badet med hende på armen inden vi går ind 

Så ja både hår og hele kroppen var våd osse min datter men havde dog badet med min bekini på. 

Og kan ikke ligge hende i et vådt bade rum hvor der bliver plasket med vand og hvor folk går på et håndklæde på et koldt vådt gulv kan godt være du ville Gøre det mod din baby men det ville jeg aldrig gøre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

jenny4

anna111 skriver:

Så ja både hår og hele kroppen var våd osse min datter men havde dog badet med min bekini på. 

Og kan ikke ligge hende i et vådt bade rum hvor der bliver plasket med vand og hvor folk går på et håndklæde på et koldt vådt gulv kan godt være du ville Gøre det mod din baby men det ville jeg aldrig gøre. 

Men det er jo netop det at du bader med bikini på der er udfordringen. Det svarer til at du tørrer dig i skridtet med en vaskeklud og derefter tørrer dig, mig eller din baby i hovedet med den. Det er da mere ulækkert end at ligge din baby på et håndklæde på gulvet - og hvis du ikke kan finde et eneste sted hvor hun kan ligge uden at blive våd, så er det en virkelig dårlig svømmehal i har. Men hvis det nu er tilfældet så kunne du jo gå ind og bade jer begge nøgne og så gå tilbage til det tørre område og tage badetøj på. I min verden er der ingen undskylninger for ikke at vaske sig ordentligt inden man springer i vandet.

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mami

anna111 skriver:

"Mod min baby" 

ja jeg vill være så brutal og helt igennem ond at ligge bebs på en bademåtte eller håndklæde. 

Så lang tid tager det heller ikke vaske sin krop så tvivler på baby er omkommet af kulde og fodsvamp imens. 

Det er da også mega ulækkert at vi andre skal svømme rundt i dine uvaskede kønsbakterier 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Dinna88

Der er kun dårlige undskyldninger, når det kommer til at vaske sig inden badningen. Hvis man virkelig synes, det er så svært med en lille baby, hvorfor så ikke spørge en af de andre gæster om en hjælpende hånd? Jeg er sikker på, at de fleste vil hjælpe med lige at holde øje, have en hånd på babys mave imens den ligger i et håndklæde, eller hvad det nu kan være. Folk må i hvert fald gerne spørge mig og hjælp

Anmeld Citér

9. juli 2015

SandraXOXO

Jeg bader inden vi går ind og det samme gør mine børn. Men jeg ville aldrig genere en anden mor med en lille baby på armen der har badet hjemmefra og så bader med en baby på armen iført bikini. Jesus Christ. i skal jo ikke drikke vandet og det er jo tilladt at vaske sig godt og grundigt når man står op af bakteriebomben. Hvad gør i når i er på stranden? Eller på ferie hvor der ikke er bad i nærheden af poolen? Sidder og koger sur suppe i et hjørne imens alle andre bader i vandet? 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
årgang84 skriver:

Syntes ærligtalt der mangler steder at kunne lægge ungerne når man bader.

har selv 4 store håndklæder med pga alt bliver vådt og for at forhindre træk.

Der er typisk Maks 1 kravlegård i omklædningsrummet som man også kunne have i brusern eller evt de bum stole. 

Tøsen her gider ikke ligge stille inden vi skal i vandet så det er planlægning og gigantiske rejsetaske med håndklæder. 

Enig! Jeg synes det er sindsygt svært at tage i svømmehal med en baby, så vi kommer ganske enkelt ikke afsted. Jeg stresser mega meget over at der ikke er en "lige til" løsning, og baby synes i forvejen ikke det er fedt i det store larmende, rungende omklædningsrum = endnu mere stressmoment for mig. Vi har prøvet 2 gange, men jeg synes ikke det er hverken besværet eller pengene værd, før hun kan være i bassinet mere end 30-45min i hvertfald  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mami

SandraXOXO skriver:

Jeg bader inden vi går ind og det samme gør mine børn. Men jeg ville aldrig genere en anden mor med en lille baby på armen der har badet hjemmefra og så bader med en baby på armen iført bikini. Jesus Christ. i skal jo ikke drikke vandet og det er jo tilladt at vaske sig godt og grundigt når man står op af bakteriebomben. Hvad gør i når i er på stranden? Eller på ferie hvor der ikke er bad i nærheden af poolen? Sidder og koger sur suppe i et hjørne imens alle andre bader i vandet? 

Der er stor forskel på en lukket svømmehal og havet. 

http://www.jv.dk/artikel/101288:Kolding--Daarlig-hygiejne-giver-bakterier-i-svOemmehal

Genere man virkelig andre mennesker fordi de ikke vil overholde reglerne? Eller er det i virkeligheden den anden vej rundt? At dem der ikke overholder reglerne genere os andre. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Selvf. Skal man i bad

men med en baby er det en ekstra udfordring... Ville heller ikke lægge mit barn på gulvet...i de svømmehaller jeg har været i, ville barnet ligge i vejen og der hvor folk går.

Jeg har altid været afsted med flere, så vi kunne hjælpe hinanden.... 

Anmeld Citér

9. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
anna111 skriver:

Du kan tage autostol med ind. Vaske dig selv og derefter hende 

Anmeld Citér

9. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
årgang84 skriver:

Syntes ærligtalt der mangler steder at kunne lægge ungerne når man bader.

har selv 4 store håndklæder med pga alt bliver vådt og for at forhindre træk.

Der er typisk Maks 1 kravlegård i omklædningsrummet som man også kunne have i brusern eller evt de bum stole. 

Tøsen her gider ikke ligge stille inden vi skal i vandet så det er planlægning og gigantiske rejsetaske med håndklæder. 

I vores svæmmehal er der puslepuder, autostole og paraplyklaovogne. 

Men ellers kan man vel tage sin egeb autostol med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.