Badning i svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.100 visninger
38 svar
65 synes godt om
8. juli 2015

Anonym trådstarter

Badning i svømmehal . Nødvendigt eller ej ?

Var idag i svømmehallen med min dreng, og mens vi klæder om står der en mor med hendes 2 små piger ( svensk ) ser de alle sammen tar badedragter på ved skabene. Siger til dem, at de skal bade først. Men moderen vælger at overhøre mig, nævner det igen. Og får så et meget surt svar, at det skal jeg ikke blande mig i.

mens vi står i badet kommer en anden mor med sin lidt større dreng, mor bader og tar badetøj på. Drengen har badebukser på og skyller sig hurtigt uden bruseren.

en 3 mor kommer med sin lille dreng iført badedragt, dog bliver drengen vasket inden han får badetøj på.

oplever det SÅ ofte at folk ikke vasker sig inden de tar badedragter på, jeg syntes det er tjaa svineri.

der er ingen opsyn i omklædningen men store skilte flere steder, hvor det står.

så tænker er jeg bare sart ?? Er det lige meget at vaske sig inden man tar badetøj på ??

nysgerrig efter at høre andres mening

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Selvfølgelig skal man vaske sig!! 

Jeg hader bare at se mødre (typisk) komme ind til bassinerne med tørt hår. Har heldigvis oplevet at livredderen var opmærksom og fik sendt vedkommende ud under bruseren. 

Jeg kunne også komme i tanke om at kommentere det hvis jeg så nogen springe brusebadet over. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

jenny4

Det er så klamt når folk ikke bader. Det svarer til at dele toiletpapir på toilettet og hvem ville gøre det? 

Jeg fatter ikke at forældre ikke gør en dyd ud af at vise børnene at man altså vasker sig inden svømning og at der i øvrigt ikke er noget galt med nøgenhed. Hvis man som forælder er blufærdig i sådan en situation kan man være sikker på at børnene også bliver det. Øv!

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det er så klamt når folk ikke bader. Det svarer til at dele toiletpapir på toilettet og hvem ville gøre det? 

Jeg fatter ikke at forældre ikke gør en dyd ud af at vise børnene at man altså vasker sig inden svømning og at der i øvrigt ikke er noget galt med nøgenhed. Hvis man som forælder er blufærdig i sådan en situation kan man være sikker på at børnene også bliver det. Øv!

Syntes vitterlig også det er ulækkert. Og min dreng ved jo godt man skal bade, og han kommenterede det også . Kunne så heller ikke dy mig for at sige at det var ulækkert  nok fordi hun blev så gal. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Selvfølgelig skal man vaske sig!! 

Jeg hader bare at se mødre (typisk) komme ind til bassinerne med tørt hår. Har heldigvis oplevet at livredderen var opmærksom og fik sendt vedkommende ud under bruseren. 

Jeg kunne også komme i tanke om at kommentere det hvis jeg så nogen springe brusebadet over. 

Har aldrig sagt noget før, og er da heller ikke sikker på jeg blander mig en anden gang. Syntes blot det er ulækkert og forstår ikke folk kan finde på det 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg synes slet ikke man skal i nærheden af bassinet/bassinerne hvis man ikke har badet...

jeg har en veninde der ikke kan tåle klor og derfor ikke kan hoppe i bassinet, men hun går under bruseren og trækker i badedragten og tilhørende skørt for så at sidde på kanten mens hendes søstre/søn går i vandet...

Jeg var selv i svømmehallen med mine unger og fordi den store ikke ville bade, så fik han slet ikke lov til at komme med ind til bassinet, så en af os voksne måtte sidde sammen med ham...

Anmeld Citér

8. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Så kan jeg da høre jeg er en af de ulækker 

Da jeg nu flere gange selv har måtte tage min bekini på og så give  min baby bade ble og bukse ble på og så gå under brugsen med hende i armene og vaske mig og hende 

Havde dog vasket mig og Været i bad hjemme fra men det er ikke til at stå med en våd baby og selv skal have badetøj på når der ingen steder var hvor jeg kunne ligge hende i et øjeblik. 

Nu kan hun dog sidde selv i mens 

Anmeld Citér

8. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ad Ad Ad, syntes det var godt du fik sagt noget. Tænker om ik man evt ku gøre en livredder opmærksom på det?

Her går vi jævnligt i svømmehallen, men syntes ik at jeg oplever at folk ik går i bad inden. Vh stine

Anmeld Citér

8. juli 2015

jenny4

anna111 skriver:

Så kan jeg da høre jeg er en af de ulækker 

Da jeg nu flere gange selv har måtte tage min bekini på og så give  min baby bade ble og bukse ble på og så gå under brugsen med hende i armene og vaske mig og hende 

Havde dog vasket mig og Været i bad hjemme fra men det er ikke til at stå med en våd baby og selv skal have badetøj på når der ingen steder var hvor jeg kunne ligge hende i et øjeblik. 

Nu kan hun dog sidde selv i mens 

Jeg synes der i langt de fleste svømmehaller er en form for puslepuder som man kan ligge baby på - ja det græder måske men sådan er det. Ellers ville jeg løse det ved at tage en ekstra håndklæde med som hun kan ligge på mens jeg bader og tager bikini på og derefter bade hende og give badeble på. Det er helt vildt så mange ekstra bakterier der kommer i vandet når folk ikke bader, og det er slet ikke sundt for baby. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ad Ad Ad, syntes det var godt du fik sagt noget. Tænker om ik man evt ku gøre en livredder opmærksom på det?

Her går vi jævnligt i svømmehallen, men syntes ik at jeg oplever at folk ik går i bad inden. Vh stine

Vores omklædning / baderum er uden bemanding . Så hvis jeg skulle fange en livredder skal jeg ind i svømmehallen først. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.