Tiggi skriver:
Sjovt hvor sure folk kan blive herinde 
Nu har de meldt ud at de lukker deres base i Billund om 14 dage, så er en blokade i Billund vel ikke relevant/lovlig ?
Det er korrekt, at lukker de også basen i Billund, så har de ingen ansatte i Danmark længere, og så kan der ikke lovligt laves blokade mod selskabet.
Jeg har lidt opfattelsen af, at fagforeninger er et ømt punkt hos mange. Nogle er voldsomt imod og mener, at de har fået for meget magt, mens andre mener, at man er usolidarisk, hvis man ikke er medlem af en fagforening og selvfølgelig en af de "rigtige". Jeg kan da se, at flere af mine bekendte på bl.a. facebook kaster sig voldsomt ind i debatten på både den ene og den anden side.
Personligt interesserer det mig ikke så meget, da jeg er funktionær og aldrig har været i en situation, hvor jeg kunne bruge en fagforening, men det kan selvfølgelig komme en dag. Jeg vil tro, at jeg er som så mange andre danskere og Villy Søvndal, at når det kommer til mit eget liv, så vælger jeg ofte det, der passer mig bedst og ikke nødvendigvis det, som nogen mener, er politisk korrekt.
Anmeld
Citér