I tilfælde af Ryanair blokade i Billund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

FamilenStorm

Janey skriver:

Med hvilken begrundelse fik de deres penge tilbage? Der er jo ingen strejke eller blokade endnu, og Ryanair er normalt kendt for ikke at være til at hive penge ud af.

Jeg må være dig svar skyldig.. 

Hun skrev bare på Facebook at Ryan air havde refunderet deres rejse, så de kunne alligevel komme afsted.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg har lige set i nyhederne, at der kan komme en blokade af Ryanair i Billund. 

Vi skal til London i starten af august, fra Billund. Det er min søns fødselsdagsgave og der er købt fodboldbilletter, musicalbilletter og bestilt hotel. Det bliver så forfærdeligt hvis ikke vi kan komme afsted! 

Er der nogen der ved om der kan hentes erstatning af de tabte fodbold-, musical- og hotelreservationer, hvis ikke vi kan komme afsted? Flybilletter er det mindste udgift i dette tilfælde. 

Google er ikke min ven i dag.

Dette er lige kommet på TV2 

http://nyhederne.tv2.dk/finans/2015-07-01-blokader-i-din-lufthavn-her-er-dine-rettigheder

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym trådstarter

Flybilletter er den mindste udgift for mig og jeg er ved at købe andre billetter da jeg ikke vil risikere at få turen ødelagt pga. stupide kommunistiske fagbevægelse fanatikere ��

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

desværre er der ikke noget at gøre, i forhold til at få refunderet hotel og fodboldbilletter medmindre du har købt det som en pakkerejse hos et rejsebureau. Da gælder pakkerejseloven og de skal hjælpe dig med et alternativ. 

Ryan Air skal kun hjælpe med alternativ transport, men jeg tror de vælger at refundere hvad flybilletten har kostet og så kan man selv finde alternativ transport. Oftest til væsentlig dyrere priser. 

Vi skal selv rejse med Ryan Air på ferie på søndag, og var også meget nervøse for om vores ferie ville ryge. Heldigvis når der ikke at blive konflikt inden afgang, men vores hjemtur kan blive berørt. 

Jeg er ansat i et rejsebureau, så har selvfølgelig ordnet min rejse gennem mit arbejde, så er dækket ind i forhold til konflikt. Men stakkels de familier som kommer i klemme. Men så er det jo man skal købe sin rejse i et bureau og dermed være sikret  (var jeg ikke ansat i branchen, havde jeg helt sikkert også selv sammensat min rejse som du har gjort, så det er ikke hånligt ment)

For mit vedkommende er det ikke en mulighed at købe fodboldbilletter igennem et rejsebureau da vi har et medlemskab i Chelsea fanklub og får billetter meget billigt. Har kun givet 45 £ for en voksen og ungdomsbillet tilsammen og det er på de bedste og sjoveste pladser på Stamford Bridge

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Flybilletter er den mindste udgift for mig og jeg er ved at købe andre billetter da jeg ikke vil risikere at få turen ødelagt pga. stupide kommunistiske fagbevægelse fanatikere ��

Du har jo selv valgt at købe billet og benytte et firma der er så griske at fagforening blir nød.til at gå ind i sagen. 

Og de fagforeninger kan dutakkr for du ikke får lige så elendig løn og forhold som den 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du har jo selv valgt at købe billet og benytte et firma der er så griske at fagforening blir nød.til at gå ind i sagen. 

Og de fagforeninger kan dutakkr for du ikke får lige så elendig løn og forhold som den 

Sikke en masse pladder! Jeg er fuldstændigt ligeglad hvilket selskab jeg flyver med, Ryan Airs tider var super gode (tidligt frem, sent hjem) og det er den eneste grund. 

Jeg ville da meget heller flyve med Notwegian fra Aalborg, deres tider passer bare ad H til.

Og ja, fagforeninger er noget fanden har skabt! Især dem for arbejdere med lavere uddannelse. 

Er selv medlem af en fagforening for akademikere, men har aldrig brugt deres hjælp og kommer heller ikke til det da jeg selv er klog nok til at undersøge kontrakter, løn og vilkår i tilfælde af jobskifte. 

I øvrigt er det ikke dét mit spørgsmå gik ud på, så hold dig venligt væk fra min tråd og hvis ikke du har noget at lave, må du ud og deltage i blokader. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Sikke en masse pladder! Jeg er fuldstændigt ligeglad hvilket selskab jeg flyver med, Ryan Airs tider var super gode (tidligt frem, sent hjem) og det er den eneste grund. 

Jeg ville da meget heller flyve med Notwegian fra Aalborg, deres tider passer bare ad H til.

Og ja, fagforeninger er noget fanden har skabt! Især dem for arbejdere med lavere uddannelse. 

Er selv medlem af en fagforening for akademikere, men har aldrig brugt deres hjælp og kommer heller ikke til det da jeg selv er klog nok til at undersøge kontrakter, løn og vilkår i tilfælde af jobskifte. 

I øvrigt er det ikke dét mit spørgsmå gik ud på, så hold dig venligt væk fra min tråd og hvis ikke du har noget at lave, må du ud og deltage i blokader. 

Dejligt arrogant svar nu kan alle jo få brug for en fagforening. Men ja der er ikke andet at gøre end at håbe på et andet selskab

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

For at sige det pænt;

GU VIL JEG DA EJ.

Du er da lige typen der viser at du vil have din vilje, og koste h ad det vil bare du vil have det godt...

Kært hvor jeg håber ryger i vasken, stakkels unger, men sådan er det jo når mor er en egoistisk grib 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hold da helt op et ("voksen") svar - gad viden om skoen trykker, fordi du ved du har dummet dig lidt med at tage et selskab som der har været en del problemer med på det sidste.. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

For mit vedkommende er det ikke en mulighed at købe fodboldbilletter igennem et rejsebureau da vi har et medlemskab i Chelsea fanklub og får billetter meget billigt. Har kun givet 45 £ for en voksen og ungdomsbillet tilsammen og det er på de bedste og sjoveste pladser på Stamford Bridge

Helt enig omkring fodbold og rejsebureauer. Det er helt vanvittigt, hvad mange af dem kræver for fodboldbilletter, så kan man få direkte fra klubben, kan det aldrig betale sig at bruge et rejsebureau. Jeg har ikke bestilt en pakkerejse siden 2001. Vi har i stedet en rejseforsikring, der dækker tabet i sådanne situationer som denne.

Vi har også selv booket med Ryanair, når vi skal over og se fodbold i næste måned, så i teorien kan vi blive ramt af blokaden, men skulle der komme en blokade, er jeg sikker på, at Ryanair reagerer hurtigt og lukker baserne med det samme her i Danmark, og så kan der ikke blokeres i Danmarks, så jeg forventer ikke, at vi bliver ramt. Vi rejser først en måneds tid efter blokaderne skulle starte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.