desværre er der ikke noget at gøre, i forhold til at få refunderet hotel og fodboldbilletter medmindre du har købt det som en pakkerejse hos et rejsebureau. Da gælder pakkerejseloven og de skal hjælpe dig med et alternativ.
Ryan Air skal kun hjælpe med alternativ transport, men jeg tror de vælger at refundere hvad flybilletten har kostet og så kan man selv finde alternativ transport. Oftest til væsentlig dyrere priser.
Vi skal selv rejse med Ryan Air på ferie på søndag, og var også meget nervøse for om vores ferie ville ryge. Heldigvis når der ikke at blive konflikt inden afgang, men vores hjemtur kan blive berørt.
Jeg er ansat i et rejsebureau, så har selvfølgelig ordnet min rejse gennem mit arbejde, så er dækket ind i forhold til konflikt. Men stakkels de familier som kommer i klemme. Men så er det jo man skal købe sin rejse i et bureau og dermed være sikret
(var jeg ikke ansat i branchen, havde jeg helt sikkert også selv sammensat min rejse som du har gjort, så det er ikke hånligt ment)
Anmeld
Citér