Hvordan skal jeg klæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2015

Pikku Myy

Mor og meget mere skriver:

Jeg har fået en dum privatbesked - never mind, det må stå for vedkommendes egen regning. 

Øv. Jeg synes hvert fald ikke det er til at misforstå. Og så synes jeg iøvrigt det er rigtig flot at turde bruge sig selv som eksempel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

Loa

Mor og meget mere skriver:

Jeg har fået en dum privatbesked - never mind, det må stå for vedkommendes egen regning. 

Havde slet ikke set dit svar i min tråd 

Tak for svar og mega sejt at du tør smide billeder herind, det krævede godt nok lidt af mig 

Synes absolut dine kjoler klæder dig 

Er selv bare virkelig dårlig til at bruge kjole  

Og så til sidst, jeg kan ikke se hvordan dit indlæg kan misforståes?  Jeg ville ikke tænke mere over det hvis jeg var dig

Anmeld Citér

2. juli 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Øv 

Jeg synes, du klæder dig rigtig flot, og at det, som en anden også siger, er modigt og sejt, at du lægger billeder af dig selv op som inspiration! 

Anmeld Citér

2. juli 2015

tarkoflen

Loa skriver:

Ej hvor cool! Bor dog på Sjælland men vil da undersøge det her. Hedder det en decideret bestseller butik, eller et af undermærkerne, vero moda, only eller lign?

Og tak  

Den jeg var i var en bestseller butik, og hvis du har sådan en i nærheden, vil jeg vælge den, for de har alle mærkerne men ellers er jeg da sikker på, at de andre butikker også gør det

Rigtig god fornøjelse, jeg håber du får lige så meget ud af det, som jeg gjorde

Anmeld Citér

2. juli 2015

K&S

Loa skriver:

Nogen der har lidt forstand på tøj og stil som vil komme med lidt gode råd og evt links til hvordan jeg bør klæde mig, nu jeg desværre har fået alt for mange kilo på mig  

Vil jo gerne se smart ud, men har en feeling af at jeg klæder mig forkert. Har en tendens til store løse bluser for at skjule "jeg ligner jeg er gravid, men jeg er bare tyk" - maven.

Og jeg er ikke stolt af min vægt på billedet....... (har i øvrigt arbejdsuniform på)

Jeg har også en del ekstra kilo på sidebenene og i forhold til arbejdstøj er jeg blevet rigtig glad for kjolerne (arbejder også i Region Hovedstaden). Jeg bryder mig ikke om bukserne og bluserne - de sidder mærkeligt på mig 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

K&S skriver:

Jeg har også en del ekstra kilo på sidebenene og i forhold til arbejdstøj er jeg blevet rigtig glad for kjolerne (arbejder også i Region Hovedstaden). Jeg bryder mig ikke om bukserne og bluserne - de sidder mærkeligt på mig 

Jeg har så prøvet kjolerne én gang  Hold nu op jeg lignede en sæk kartfofler  

men synes ikke noget af tøjet er specielt flatterende på mig

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mettefpigen

Jeg bruger stramme bukser og løse trøjer/shirts ☺ eller kjoler der går ind under brystet og går ud... eller strammer ind ved taljen ☺ eller bare er lidt stramme... har nogle eksempler (ved ikk om du kan bruge det til noget) det er lige dem jeg kan finde (har ikk ret mange af hele kroppen ��)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.