Hvordan skal jeg klæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2015

Muffinmus

Enig med de andre. 

God udskæring der viser din barm,  men vigtigst af alt, omfavne dig selv som kvinde, der i ligger forskellen .

Og de jeans du skal prøve skal have det rigtige snit samt farve, så få hjælp og forvent ikke at få et par lækre velsiddende jeans for under 500-700 kr.

Vælg gode nuancer til din hårdere og husk endelig skoene... De giver det  sidste pift.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2015

Mulle0802

Jeg har lidt samme form som dig, smal foroven, en fin talje - men så sidder det på maven, hofter og lår. Jeg går meget med sorte leggings og lidt løse toppe med lidt farve og en blazer på. Vigtigt at have mørkt forneden og lyst/farver foroven.

Når jeg skal til fest tager jeg oftest kjole på som går ind under brystet/taljen og så går ud som et A, så skuljer den maven, hofter og lår men viser benene. Jeg har f.eks. lige købt denne kjole.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2015

CharlotteogMaria

Jeg lever i højtaljede jeans eller jeggins!

Når jeg bruger dem føler jeg at mave og bildæk er på plads og jeg ser, og føler, mig 10 kg lettere

Gad virkelig godt se dig i noget nedringet og et par gode jeans! Og forresten behøver det ikke være de højtaljede der sidder helt oppe under brystet Jeg køber dem i H&M og de er rigtig fin kvalitet til 129 kr.

Anmeld Citér

2. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er en kjolepige - eller -dame, er det nu nok - der både har til gården og gaden. Måske har vi slet ikke samme smag, bl.a. er jeg jo noget ældre end dig (44 år ), men måske kan du alligevel få lidt inspiration i forhold til snit osv. 

- og så er det, man håber, ingen tænker "Gud, hvor er hun kikset klædt!" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

tarkoflen skriver:

Jeg stemmer i med kjoler og toppe der strammer ind under barmen og slå om kjoler, de giver en flot figur og så synes jeg i øvrigt ikke du ser ud til at have så tykke lår, som du selv synes

hvis is du bor i nærheden af Århus, så kan du gå ind i bestseller butikken på ryesgade og bestille en tid, hvor de så har fundet 8-10 sæt tøj du kan prøve og du har en ekspedient helt for dig selv i en time! Det koster ikke noget og der er ingen købetvang og det er fedt! Jeg gjorde det selv for et års tid siden og jeg har brugt samtlige stykker tøj nærmest dagligt siden man kan sikkert få sådan en time i alle bestsellerbutikker, det her er bare den eneste, hvor jeg har set dem reklamere med det

Ej hvor cool! Bor dog på Sjælland men vil da undersøge det her. Hedder det en decideret bestseller butik, eller et af undermærkerne, vero moda, only eller lign?

Og tak  

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

2babygirls skriver:

Hold op, din steg..

Har ikke forstand på at klæde sig efter ens, men synes tid at jeg møder piger med gode former som ser skide godt ud.

Eeeeeeeeeeeej

Ja det gør jeg nemlig også, men vil gerne vide hvordan jeg skal klæ' mig Jeg vil have en ekspert til at sige hvad jeg skal gå med og hvad jeg bestemt ikke skal gå med......

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

Mulle0802 skriver:

Jeg har lidt samme form som dig, smal foroven, en fin talje - men så sidder det på maven, hofter og lår. Jeg går meget med sorte leggings og lidt løse toppe med lidt farve og en blazer på. Vigtigt at have mørkt forneden og lyst/farver foroven.

Når jeg skal til fest tager jeg oftest kjole på som går ind under brystet/taljen og så går ud som et A, så skuljer den maven, hofter og lår men viser benene. Jeg har f.eks. lige købt denne kjole.

Har så noooooget mere på maven end jeg ville kunne bærer sådan en kjole tror jeg

Og så er der også lidt på armene

Har meget sjældent lyse bukser/nederdele....

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

JustHere skriver:

Jeg lever i højtaljede jeans eller jeggins!

Når jeg bruger dem føler jeg at mave og bildæk er på plads og jeg ser, og føler, mig 10 kg lettere

Gad virkelig godt se dig i noget nedringet og et par gode jeans! Og forresten behøver det ikke være de højtaljede der sidder helt oppe under brystet Jeg køber dem i H&M og de er rigtig fin kvalitet til 129 kr.

Dem må jeg prøve

Har også et par højtaljede der lige sluger maven lidt, fantastisk

Anmeld Citér

2. juli 2015

Carina:-)

Jeg synes du er smuk og har flotte former. 

Fremhæv din flotte talje og din smukke barm med tætsiddende bluser med god udskæring. 

Og så et par fede stiletter til et par lækre jeans så er du hot :) 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

Astoria skriver:

Har du prøvet højtaljede bukser? De er langt mere klædelige for kvinder med lidt mave. Jeg er selv stor fan. 

Nu har jeg selv lidt mave og synes faktisk ikke om de kjoler og trøjer, der skærer lige under brystet og så går ud. Jeg kommer til at se langt større ud. Det må meget gerne gå ind, men i taljen.

Prøv også v-udskæring! 

Synes nemlig også jeg ser gravid agtig ud, når jeg forsøger at skjule maven, især med løse bluser eller tunika'er der sidder tæt under brystet.. Og maven er der jo, så hvis tøjet bare kan sidde pænt, så må jeg accepterer de former jeg nu har.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.