Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der har lidt forstand på tøj og stil som vil komme med lidt gode råd og evt links til hvordan jeg bør klæde mig, nu jeg desværre har fået alt for mange kilo på mig
Vil jo gerne se smart ud, men har en feeling af at jeg klæder mig forkert. Har en tendens til store løse bluser for at skjule "jeg ligner jeg er gravid, men jeg er bare tyk" - maven.
Og jeg er ikke stolt af min vægt på billedet....... (har i øvrigt arbejdsuniform på)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror det ville klæde dig med kjoler der sidder lidt stramt ved barmen. Hvis du så sammensætter det med et bælte om taljen, så fremhæver det din talje samt det skjuler det ekstra på hofterne.
Der er desuden absolut intet galt i at have lidt former. Et par stramme enkle jeans med en lidt vild halvløs top til er altid et hit. Og så kan det piftes lidt ekstra op med en læderjakke og et par farvede sandaler eller høje sko.
Du er smuk som du er. Tag i en tøjbutik, prøv alt muligt du normalt ikke ville gå efter. Det åbner som regel ens øjne for, hvad der virkelig klæder en.
Loa skriver: Nogen der har lidt forstand på tøj og stil som vil komme med lidt gode råd og evt links til hvordan jeg bør klæde mig, nu jeg desværre har fået alt for mange kilo på mig Vil jo gerne se smart ud, men har en feeling af at jeg klæder mig forkert. Har en tendens til store løse bluser for at skjule "jeg ligner jeg er gravid, men jeg er bare tyk" - maven. Og jeg er ikke stolt af min vægt på billedet....... (har i øvrigt arbejdsuniform på)
Jeg er heller ikke god til at klø mig, jeg går mest i tunikaer og leggings eller kjoler og leggings, så mht tøj kan jeg ikke hjælpe dig, men syntes du er både køn og du ser også sød ud, jeg tænker ikke, overhovedet ikke at du er tyk
Jeg synes, du har flotte bryster, så noget der fremhæver din barm og viser huden fra brystet og op.
Hvis du er ked af dellerne, var det måske noget med at prøve nogle spanx, der strammer lidt ind og holder det hele på plads?
minbabysmor skriver: Tror det ville klæde dig med kjoler der sidder lidt stramt ved barmen. Hvis du så sammensætter det med et bælte om taljen, så fremhæver det din talje samt det skjuler det ekstra på hofterne. Der er desuden absolut intet galt i at have lidt former. Et par stramme enkle jeans med en lidt vild halvløs top til er altid et hit. Og så kan det piftes lidt ekstra op med en læderjakke og et par farvede sandaler eller høje sko. Du er smuk som du er. Tag i en tøjbutik, prøv alt muligt du normalt ikke ville gå efter. Det åbner som regel ens øjne for, hvad der virkelig klæder en.
Tak
Jeg har prøvet det med jeans med kæmpe lår og fede knæ, øv, det ødelægger det....
Kan man godt have bælte på hvis man har så meget delle på maven? Tænker der ikke er meget talje at komme efter
Hold op, din steg..
Har ikke forstand på at klæde sig efter ens, men synes tid at jeg møder piger med gode former som ser skide godt ud.
Troldemommi skriver: Jeg er heller ikke god til at klø mig, jeg går mest i tunikaer og leggings eller kjoler og leggings, så mht tøj kan jeg ikke hjælpe dig, men syntes du er både køn og du ser også sød ud, jeg tænker ikke, overhovedet ikke at du er tyk
Ej hvor er du sød tusind tak!
Leggins og tunika gik jeg også meget med på et tidspunkt, men nu synes jeg mine lår er for store
Loa skriver: Tak Jeg har prøvet det med jeans med kæmpe lår og fede knæ, øv, det ødelægger det.... Kan man godt have bælte på hvis man har så meget delle på maven? Tænker der ikke er meget talje at komme efter
Jo løsere tøj, jo større ser man ud. Find den kropslige ved dig selv, du er mest glad for og fremhæv den så.
Man kan sagtens bruge bælte ved taljen selvom man har mave. Former er altså flottest, selvom man ikke altid kan se det, når det handler om en selv. Jeg synes personligt at en kvinde med lidt her og der er 100 gange flottere end en kvinde der nærmest er skind og ben.
Jeg stemmer i med kjoler og toppe der strammer ind under barmen og slå om kjoler, de giver en flot figur og så synes jeg i øvrigt ikke du ser ud til at have så tykke lår, som du selv synes
hvis is du bor i nærheden af Århus, så kan du gå ind i bestseller butikken på ryesgade og bestille en tid, hvor de så har fundet 8-10 sæt tøj du kan prøve og du har en ekspedient helt for dig selv i en time! Det koster ikke noget og der er ingen købetvang og det er fedt! Jeg gjorde det selv for et års tid siden og jeg har brugt samtlige stykker tøj nærmest dagligt siden man kan sikkert få sådan en time i alle bestsellerbutikker, det her er bare den eneste, hvor jeg har set dem reklamere med det
Har du prøvet højtaljede bukser? De er langt mere klædelige for kvinder med lidt mave. Jeg er selv stor fan.
Nu har jeg selv lidt mave og synes faktisk ikke om de kjoler og trøjer, der skærer lige under brystet og så går ud. Jeg kommer til at se langt større ud. Det må meget gerne gå ind, men i taljen.
Prøv også v-udskæring!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128