Hvordan skal jeg klæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2015

Loa

Carina:-) skriver:

Jeg synes du er smuk og har flotte former. 

Fremhæv din flotte talje og din smukke barm med tætsiddende bluser med god udskæring. 

Og så et par fede stiletter til et par lækre jeans så er du hot :) 

Hvor er du sød tak

Men tætsiddende bluser  Jeg har jo ret meget mave

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

RosSofi

Jeg er selv blevet meget rund efter min graviditet, 75 kg og er 158 cm høj.

Jeg synes din ekstra vægt sidder ret pænt fordelt og har vist selv været heldig med det også, når man trods alt er gået hen og blevet rund Jeg går kun i kjoler og foretrækker dem, der netop har et snit under brystet altså at de er strammest under barmen og så måske går lidt ud. Ellers er jeg også fan af at kombinere luftige kjoler med bælter igen under barmen Når din krop er så pæn som den er, kan det også se fint ud med figursyede kjoler alligevel, men så skal de passe og ikke være for stramme. Det var lige mine tanker eller det jeg selv foretrækker.

Anmeld Citér

2. juli 2015

Carina:-)

Loa skriver:

Hvor er du sød tak

Men tætsiddende bluser  Jeg har jo ret meget mave

Det ser man ikke når der er fokus på din barm og det vil der være med en bluse med dyb udskæring der sidder til- + at tit så får løst tøj en til at se større ud end man er .:) 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Loa

Det ser man ikke når der er fokus på din barm og det vil der være med en bluse med dyb udskæring der sidder til- + at tit så får løst tøj en til at se større ud end man er .:) 

Meeeeeeen ved ikke om jeg lige er til så meget "show my tits" Er der ikke en fin mellemting

Anmeld Citér

2. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan se, mit indlæg her i tråden er blevet misforstået. Nogen der ved, hvordan man sletter det? 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Pikku Myy

Mor og meget mere skriver:

Jeg kan se, mit indlæg her i tråden er blevet misforstået. Nogen der ved, hvordan man sletter det? 

Hvis det skal slettes, skal du vist snakke med en admin. Men jeg forstår ikke hvorfor. Dit indlæg kan da ikke misforståes ...? Eller måske misforstår jeg det netop

Anmeld Citér

2. juli 2015

Pikku Myy skriver:

Hvis det skal slettes, skal du vist snakke med en admin. Men jeg forstår ikke hvorfor. Dit indlæg kan da ikke misforståes ...? Eller måske misforstår jeg det netop

Nej det tænkte jeg også ,hvad kan der misforståes ? Men kom så til at tænke på at jeg måske netop havde misforstået det :)

Men ja fat i en admin :)

Anmeld Citér

2. juli 2015

Mor og meget mere skriver:

Fat i en admin ,og så gentager jeg lige mig selv.Men hvad er der at misforstå?

Du viser jo bare hvor godt man kan se ud i kjole 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Mor og meget mere

Pikku Myy skriver:

Jeg har fået en dum privatbesked - never mind, det må stå for vedkommendes egen regning. 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Mor og meget mere

Fat i en admin ,og så gentager jeg lige mig selv.Men hvad er der at misforstå?

Du viser jo bare hvor godt man kan se ud i kjole 

Se mit svar ovenover - og tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.