malucca09 skriver:
Er træls at have det sådan med din sp, måske du skulle høre om du kan få en anden, så alle er glade, for hun må jo også kan mærke at du ikke er helt tilfreds.
Men måske skulle du prøve at gøre det hun siger med at give hende mad efter hendes fødsels alder, nogle er jo altså hurtigere fremme med mad, Emil har altid fået det mad der passer til alder osv mindst en måned før tid, så selvom hun er født for tidlig er hun måske nok klar, og hvis hun brænder mere af end hun spiser, så er det da bare med at komme i gang med at fylde på hende
Det er ikke fordi jeg ikke vil give hende mad der er "foran" korrigeret alder. Og jo jeg tror bestemt hun er klar.(mundmotorikken er god ved hende) Spørgsmålet er om hendes organer er klare, især tarmene kan være ekstra sarte ved ftf. -Og især på baggrund af hun var very small of birth og stadig er very small of date... Hun blev jo sultet mens hun var inside, så derfor er der jo nogle ting ved hende der har fået mindre væks muligheder...
Ved ikke om du har set engang jeg skrev om Emil da han fik et ryk der tabte han sig faktisk fordi at han forbrændte langt mere end vi kunne få i ham, blev total nervøs, men er helt normalt og han kom jo godt efter det igen ret hurtigt.
Jo jeg er ved godt de går i står på et tidspunkt, men Malucca må helst ikke gå i stå eller tabe sig pga hun havde så lav en fødselsvægt og stadig meget lave vægt. 
Tag en god snak med den fys i får til hende, for mange af dem kan faktisk også give rigtig gode råd om kost osv.
Men vil faktisk sige at det er bedre at du finder en ny sp end at du tager til åbenhus, du er forvirret nu og tror du vil blive det mere hvis du ser forskellige sp for de har altså sjællendt samme mening om den samme ting. Jeg tog kun til åbenhus når jeg vidste at vores egen sp var der.
Håber du har det bedre i dag.
JO jeg har det bedre i dag.

Forvirrende måde at svare tilbage på

hehe
Oki, man bliver jo nødtil at komme med lidt forslag for at få det hele med

Menhvornår skal i til fys, for tag da en snak med hende/ham? De kan virkelig være en hjælp mange gange, og evt få en snak med din læge om at du er nervøs da hun ikke vokser så meget om du kan få hende tjekket så du ved hvad du skal forholde dig til

er ikke læge men man vil jo så gerne hjælpe jo
Anmeld