ka-ri-na skriver:
søde! du skal vidst ikke lytte til hende damen, hun stresser dig!
Nikoline får sjældent mere end tre fødevarer på een gang... Når du laver grød til Malucca så brug koldpresset rapsolie i stedet for smør, det er meget bedre for dem...
Hvad er forskellen på rapsolie og smør, sådan fedt mæssigt?
avocadoen skal være lidt blød, ligesom når man spiser den selv... Nikoline på ½ afhængig af hvor stor den er self. jeg moser den med ½ banan og blander det i grøden...
hvis den skal i kartoffelmos så laver jeg bare mosen og blander most avocado i bagefter... jeg bruger smør i Nikolines kartoffelmos, det smager bedst synes jeg...
i aften har Nikoline f.eks fået kartoffelmos med broccoli i, og ½ avocado...
har du prøvet at give Malucca dessert? dvs. 7-8 mundfulde frugtmos efter maden?
jo avocado indeholder vildt mange gode olier, og der er mange kalorier :0)
søde! du skal vidst ikke lytte til hende damen, hun stresser dig!
Ja jeg bliver vildt stresset af hende. Især når jeg ikke kan få af vide hvad jeg så skal gøre... Måske jeg skal se om jeg kan prøve at fange min spl. fra neo. Hun var førhen spér. og hun er virkelig GULD-værd. Tror jeg sender hende et brev, om jeg savner hende og hendes evner og jeg ville ønske hun var min spér.
(det kan være hun så får ondt af mig
Nikoline får sjældent mere end tre fødevarer på een gang... Når du laver grød til Malucca så brug koldpresset rapsolie i stedet for smør, det er meget bedre for dem...
Hvad er forskellen på rapsolie og smør, sådan fedt mæssigt?avocadoen skal være lidt blød, ligesom når man spiser den selv... Nikoline på ½ afhængig af hvor stor den er self. jeg moser den med ½ banan og blander det i grøden...
hvis den skal i kartoffelmos så laver jeg bare mosen og blander most avocado i bagefter... jeg bruger smør i Nikolines kartoffelmos, det smager bedst synes jeg...
i aften har Nikoline f.eks fået kartoffelmos med broccoli i, og ½ avocado...
Pt. kan Malucca ikke lide broccoli, så ser hun ud som hun gjorde iaftenhar du prøvet at give Malucca dessert? dvs. 7-8 mundfulde frugtmos efter maden?
Næh det har jeg ikke
Bør jeg det?jo avocado indeholder vildt mange gode olier, og der er mange kalorier :0)
Må jeg ned og købe advocadoer i morgen... Og du har sikkert ret i at der var blandet for meget sammen...
Anmeld