Har jeres mænd single veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Det hele er sluttet med at jeg er ond og smålig og nægter ham et potentielt godt venskab, han siger at han vælger mig og vil fortælle hende deres venskab ikke kan være pga mig. Han har ikke handlet forkert eller haft en skjult agenda, han har ikke svigtet mig..altså ifgl ham. Han har ingen indrømmelser eller forståelse for situationen eller handlingerne. Men "ofrer" sig for min skyld siger han. Men alt i alt er jeg endt med at være den onde der har stillet et helt urimeligt krav 

Og så kan jeg jo stadig tænke om han vil bebrejde mig det fremover og resten af vores tid, fordi han ingen forståelse har for det.

Det er ganske skræmmende faktisk, for normalt nærer jeg ingen dårlige følelser for andre, men hende her har jeg ønsket død og ødelæggelse over de sidste 7 dage. Hvorfor pokker har hun heller ikke spillet med åbne kort? Altså hun kunne have spurgt ham hvad hans kone syntes om det!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Det hele er sluttet med at jeg er ond og smålig og nægter ham et potentielt godt venskab, han siger at han vælger mig og vil fortælle hende deres venskab ikke kan være pga mig. Han har ikke handlet forkert eller haft en skjult agenda, han har ikke svigtet mig..altså ifgl ham. Han har ingen indrømmelser eller forståelse for situationen eller handlingerne. Men "ofrer" sig for min skyld siger han. Men alt i alt er jeg endt med at være den onde der har stillet et helt urimeligt krav 

Og så kan jeg jo stadig tænke om han vil bebrejde mig det fremover og resten af vores tid, fordi han ingen forståelse har for det.

Det er ganske skræmmende faktisk, for normalt nærer jeg ingen dårlige følelser for andre, men hende her har jeg ønsket død og ødelæggelse over de sidste 7 dage. Hvorfor pokker har hun heller ikke spillet med åbne kort? Altså hun kunne have spurgt ham hvad hans kone syntes om det!

Han prøver vel at give dig dårlig samvittighed så du giver dig, og han frit kan se hende fordi du jo gav ham din velsignelse. Men i min verden, må han jo bebrejde dig hvis han vil. Du har en dårlig fornemmelse og gør det du føler der skal til for at sikre jeres ægteskab. Stå fast. Følg din mavefornemmelse. Altid. Man skal ikke være naiv. Så må han være sur hvis han vil. Sig at han jo kan genoptage kontakten til hende når i har reddet jeres ægteskab og du kan stole på at han ikke længere skjuler ting for dig. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle de råd, det giver også perspektiv, selvom beslutningen i sidste ende er vores/min. 

Han har snakket om det med hans mor, og jeg er lettet over at hun faktisk er enig med mig. Altså vi er alle (inkl mig) enige om at man godt kan have venskaber med andre, men det her virkede mærkeligt og det kom totalt skævt ind på mig. Var det nu blevet serveret med det samme og uden forsøget på at kysse, så havde min mavefornemmelse været en anden, og det havde min reaktion nok også. Men det finder jeg ikke ud af, for jeg fik ikke chancen.

Han virker mindre sur nu og mere afklaret med beslutningen, og jeg må jo vælge at stole på ham, og så give ham tid til at acceptere at lige med hende kører han ikke på fripas.

Anmeld Citér

27. juni 2015

migxher

SandraXOXO skriver:

Han prøver vel at give dig dårlig samvittighed så du giver dig, og han frit kan se hende fordi du jo gav ham din velsignelse. Men i min verden, må han jo bebrejde dig hvis han vil. Du har en dårlig fornemmelse og gør det du føler der skal til for at sikre jeres ægteskab. Stå fast. Følg din mavefornemmelse. Altid. Man skal ikke være naiv. Så må han være sur hvis han vil. Sig at han jo kan genoptage kontakten til hende når i har reddet jeres ægteskab og du kan stole på at han ikke længere skjuler ting for dig. 

Enig, stå fast, han prøver jo bare at give dig dårlig samvitighed, men den var nu ikke gået her.
Selvfølgelig skal han ikke pludselig være venner med en dame der har forsøgt at score ham. Den var ikke gået her. Specielt ikke når jeres ægteskab skranter.
Han lyder i mine ører som en trodsigt barn!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm. Jeg kan ikke lade være at tænke om han mon har givet op på jeres ægteskab og har lavet det her (langt ude) stunt for at få dig til at sætte foden ned og afslutte det, eller "tvinge" ham til at afslutte det fordi du ikke vil acceptere en tvivlsom kvinde i hans liv, som han åbenbart går helt i hundene uden  

for mig er din reaktion ret logisk. Og hvis han ikke kan forstå det, så er han enten ikke helt 100% eller også stikker der noget under. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Soffy27

Sidder faktisk og bliver helt harm på dine vegne.. 

En kvinde han kendte for 23 år siden har nu så stor en rolle i hans liv, at han er villig til at ofre sin kones velvære.. 

Godt du satte foden ned! 

Kram til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.