Har jeres mænd single veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Fru K jeg synes også det er mærkeligt, men han har godt fortalt mig om synerne tidligere, først i lørdags fortalt han mig dog at det var hende og at de havde mødtes. 

I lørdags sagde han en masse uheldige formuleringer i den forbindelse,  som jeg helst vil glemme, for det var nok bare uheldigt formuleret. Men det ligger også og gnaver i mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg har vist min mand tråden og han mener at jeg udlægger det forkert og glemmer at fortælle det hele.

Så tilføjelser:

Min mand afviste at kysse hende, dog vækkede hun følelser i ham som han blev forskrækket over.

Han fandt hendes nr på krak og ringede til hende og de mødtes til kaffe. Der fortalte han hende at han havde set hende i livstruende situationer og at hun havde reddet hans liv på den måde.

Udover ville min mand afprøve om han havde følelser for hende eller mig ved besøget, og han konstaterede at han ikke var tiltrukket af hende.  

Så går han yderligere flere dage (jeg ved ikke hvornår på de 14 dage de mødstes) og så i lørdags fortæller han mig det og spørger og vi skal kæmpe for ægteskabet, for det vil han. 

Kvinden og han skriver sammen, de sidste par dage her og han viser mig beskederne. Normalt rører vi ikke hinandens telefoner og jeg har aldrig læst hans sms'er eller på anden måde kigget på hans telefon. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg synes det var tarveligt ikke at tage problemerne med mig istedet for at udforske om han var forelsket i hende. Men han afviser mig lidt på en "mænd er fra Mars,  kvinder på Venus måde" , med at han søgte en løsning så han kunne forelægge mig en færdig løsning og var sikker på hvad han ville. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeg synes det var tarveligt ikke at tage problemerne med mig istedet for at udforske om han var forelsket i hende. Men han afviser mig lidt på en "mænd er fra Mars,  kvinder på Venus måde" , med at han søgte en løsning så han kunne forelægge mig en færdig løsning og var sikker på hvad han ville. 

Jeg syntes på ingen måde det er okay den måde han Gør det på vis min kom hjem og sagde til mig at en pige have prøvet at kysse ham og han så efterfølgende søger kontakt til hende og holder så hårdt fast på at han ville blive ked af det vis han ikke måtte have kontakt med hende at fik det til at lyde som at ellers ville ægteskabet ikke fungere 

Havde  jeg sagt fint vis det er så vigtigt for dig at have kontakt med en efter 23år som oven i købet har lagt an på dig er der vist ikke mere at komme efter her !! 

Og ja han skal sku komme til dig og ikke søge bekræftelse af en anden ude i byen ! 

Havde uden tvivl droppet min kæreste selv om vi har 1 barn og en på vej og har Været sammen I 5år men han ville have brudt min tillid fuldstændig 

Anmeld Citér

27. juni 2015

CLB

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min mand i 10 år,  vi har 2 børn. For 2 uger siden var han til en gammel klassefest hvor han var tæt på at kysse/blive kysset af en veninde fra gamle dage. Han sagde dog nej. 

På det her tidspunkt havde vi en krise i forholdet, vi skændes meget. 

Da han kommer hjem fra festen siger han godt at han var ved at blive kysset, men han er meget lukket og vil ikke snakke med mig. Ham melder også ud at han er i tvivl om vores ægteskab er ved at gå i stykker.

Så i lørdags fortæller han mig at kvinden er en Gl veninde som han var meget glad for for 23 år siden. Han har efterfølgende fundet hendes tlf nr og de har snakket sammen, skrevet sammen og de har mødtes 1 gang hos hende hvor han har drukket kaffe i 15 min.

Da han fortæller dette, siger han også at han ikke er tiltrukket af hende, men vil beholde hende i hans liv som ven. Han vil fortsat skrive, tale og mødes med hende over kaffe.

Jeg har utrolig svært ved at finde ud af hvad jeg skal mene, føle og reagere. 

Jeg har de 10 år vi har været sammen altid understreget at jeg ville have svært ved at acceptere en single kvinde som hans veninde.  Og nu er det er ultimatum fra hans side. 

Jeg føler mig svigtet, lidt bedraget og ført bag lyset af hemmeligheden i deres kontakt som jeg først fik at vide 14 dage efter. Og jeg føler mig så død usikker på den single kvinde som jo forsøgte at kysse min mand, altså hvad er hendes intentioner? 

Åh jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på, eller hvordan jeg kan affinde mig med hende. Har i råd til hvordan jeg kan takle min jalousi, som han siger det er?

Nu har jeg læst mig igennem stortset hele tråden, og jeg var godt nok blevet sur hvis jeg var dig!! Hold nu op!

Det er total latterligt af ham, at han for det første holder det hemmeligt så længe, og derefter siger at han VIL ha hende i hans liv? Undskyld mig, men hvem er hun?? - Det er altså bare en gamle veninde han LIGE har mødt! Og hvis hun var så skide særlige og en helt fantastisk veninde, så havde de nok holdt kontakten igennem tiden. 

Jeg synes det er mega dårlig stil overfor dig! - du skal ikke finde dig i, at han nægter ikke at "giv slip" på hende. 

Alle mine alarm klokker ringer! - uden tvivl! 

Og HVIS det endelig skulle fungere så burde han sørger for at stable en middag på benene hvor i kan møde hinanden, det er den eneste måde jeg kan se at det måske ville kunne komme til at fungere på..

Men jeg kan godt sige dig, den der var ALDRIG gået herhjemme!!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Tøs85

Kære ts

Din mand har virkelig behandlet dig dårligt!! Jeg håber aldrig min mand vil skide så meget på mine følelser som din mand har gjort med dig!!

jeg ved ikke hvad du skal gøre her... Du kan acceptere deres venskab og så bare krydser fingre og satse på det nok skal gå.. Men ved ærligt ikke hvad jeg ville gøre i din meget svære situation..

Anmeld Citér

27. juni 2015

Mor til Ella

Min mand må rigtig gerne have veninder om de er singler gør ingen forskel for mig.

men det du beskriver er at din mand tager til gammel elevfest og GENOPTAGER en gammen flirt som jeg fornemmer det.

de var tæt på at kysse, din mand sagde Måske nej, men vælger trods det at opsøge drikker kaffe med hende bag din ryg, i en periode hvor i i forvejen måske er lidt presset i forholdet, det lyder for mig som en mand der leger meget med ilden, og så er det jo så op til en selv at vælge hvad man skal tro.

men den slags veninder er ikke iorden for mig.

Anmeld Citér

27. juni 2015

1990h

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min mand i 10 år,  vi har 2 børn. For 2 uger siden var han til en gammel klassefest hvor han var tæt på at kysse/blive kysset af en veninde fra gamle dage. Han sagde dog nej. 

Da han kommer hjem fra festen siger han godt at han var ved at blive kysset, men han er meget lukket og vil ikke snakke med mig. Ham melder også ud at han er i tvivl om vores ægteskab er ved at gå i stykker.

Så i lørdags fortæller han mig at kvinden er en Gl veninde som han var meget glad for for 23 år siden. Han har efterfølgende fundet hendes tlf nr og de har snakket sammen, skrevet sammen og de har mødtes 1 gang hos hende hvor han har drukket kaffe i 15 min.

Da han fortæller dette, siger han også at han ikke er tiltrukket af hende, men vil beholde hende i hans liv som ven. Han vil fortsat skrive, tale og mødes med hende over kaffe.

Jeg har de 10 år vi har været sammen altid understreget at jeg ville have svært ved at acceptere en single kvinde som hans veninde.  Og nu er det er ultimatum fra hans side. 

Jeg føler mig svigtet, lidt bedraget og ført bag lyset af hemmeligheden i deres kontakt som jeg først fik at vide 14 dage efter. Og jeg føler mig så død usikker på den single kvinde som jo forsøgte at kysse min mand, altså hvad er hendes intentioner? 

Åh jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på, eller hvordan jeg kan affinde mig med hende. Har i råd til hvordan jeg kan takle min jalousi, som han siger det er?

den var ikke gået her. 

Jo hvis han havde været ærlig hele tiden. Det er han jo ik når han mødes med hende og skriver og snakker og først fortæller det fjorten dage efter. 

Og hvorfor komme hjem fra fest og fortælle man var ved at blive kysset og lulle samtalen af med at forholdet skranter. 

Jeg havde ikke fundet mig i det 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har vist min mand tråden og han mener at jeg udlægger det forkert og glemmer at fortælle det hele.

Så tilføjelser:

Min mand afviste at kysse hende, dog vækkede hun følelser i ham som han blev forskrækket over.

Han fandt hendes nr på krak og ringede til hende og de mødtes til kaffe. Der fortalte han hende at han havde set hende i livstruende situationer og at hun havde reddet hans liv på den måde.

Udover ville min mand afprøve om han havde følelser for hende eller mig ved besøget, og han konstaterede at han ikke var tiltrukket af hende.  

Så går han yderligere flere dage (jeg ved ikke hvornår på de 14 dage de mødstes) og så i lørdags fortæller han mig det og spørger og vi skal kæmpe for ægteskabet, for det vil han. 

Kvinden og han skriver sammen, de sidste par dage her og han viser mig beskederne. Normalt rører vi ikke hinandens telefoner og jeg har aldrig læst hans sms'er eller på anden måde kigget på hans telefon. 

Kære mand. 

1: Du afviste hende men alligvel vækkede hub følelser i dig. Hvorfor af respekt for hende eller din kone? 

2: alligevel opsøgte du hende for at fortælle om dine følelser uden at sige noget til din kone. Det er kode nummer 1 i sådan et forhold. Konen ved alt ellers vil det ikke gå! Du indså så du ikke føler noget men insistere stadig på at se hende bag om din kone. Hvis du var min ven havde jeg vedr dig fortælle din kone om mig. Ellers virker det som utroskab. 

Lad din kone møde din veninde. Bare til en god kop kaffe også kan din kone se der intet er. Ogsp kan i alle komme videre

Anmeld Citér

27. juni 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej.

Som det første.. jeg har intet problem med at min mand har veninder, single eller ej. Det er ikke så vigtigt.

Men.. jeg har et kæmpe problem med det hvis han ikke fortæller mig om at han har fået "en ny ven", uanset køn osv. ville synes det var vildt underligt, især fordi vi kommunikere om alt herhjemme.

Synes at din historie, sådan som du fortæller den, lugter lidt mærkeligt... men om det er fordi der faktisk ER ugler i mosen, eller om det er fordi han bare har været konfliktsky over for dig og ikke har turdet fortælle dig at han egentlig gerne vil være venner med hende... Ja, det kan jeg ikke svare dig på. 

Uanset.. så ville jeg invitere hende på besøg. for de skal altså være rimelig ondskabsfulde hvis de kan klare en middag med konen, hvis de laver noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.