Finde veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Lone Jakobsen

Tanja.. skriver:

Jeg har rigtigt mange søde veninder men ...   Syntes vi mangler par med alders svarende børn at lave noget med   Syntes de er svære at finde da både kæresten og jeg skal kunne snakke godt med dem ,,,  Hva gør i andre ??

ja det synes jeg også godt kan være svært.
men heldigvis har jeg da søskende med børn på samme alder som nogen af mine.... (har jo en del børn).... men dem mødes vi mest med til fødselsdage... så ku godt bruge nogen man ku mødes med i det daglige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Mca<3

nutche skriver:

ja det synes jeg også godt kan være svært.
men heldigvis har jeg da søskende med børn på samme alder som nogen af mine.... (har jo en del børn).... men dem mødes vi mest med til fødselsdage... så ku godt bruge nogen man ku mødes med i det daglige. 

Og straks tjekker jeg din bo pæl ..  Hvorfor skal i alle bo i Jylland ???

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

Tanja.. skriver:

Og straks tjekker jeg din bo pæl ..  Hvorfor skal i alle bo i Jylland ???

jamen jeg tænker tit det samme...bare "hvorfor skal alle bo på sjælland"

Anmeld

14. september 2009

qp

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg bor pænt langt væk fra mine veninder og savner at finde nogle i nærområdet.

Det by jeg bor i virker lidt indspist, har børn i institution og skole, går til sport, men møder alligevel ikke rigtig nogen. Det er som om man ikke snakker sammen, andet end overfladisk ihhh hej hvordan går det agtigt!!

Er der hjemmesider eller andre måder?

Der må da være andre som jeg der savner veninder!?

Jeg tror der er rigtig mange der har det som dig! Og jeg synes virkelig du skal benytte dig, af folks tilbud om "venskab" i denne tråd - det viser jo blot, at der er mange der kan nikke genkende til dit spørgsmål.

Kh qp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.