Finde veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg bor pænt langt væk fra mine veninder og savner at finde nogle i nærområdet.

Det by jeg bor i virker lidt indspist, har børn i institution og skole, går til sport, men møder alligevel ikke rigtig nogen. Det er som om man ikke snakker sammen, andet end overfladisk ihhh hej hvordan går det agtigt!!

Er der hjemmesider eller andre måder?

Der må da være andre som jeg der savner veninder!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Hejsa

Det by jeg bor i virker lidt indspist, har børn i institution og skole, går til sport, men møder alligevel ikke rigtig nogen. Det er som om man ikke snakker sammen, andet end overfladisk ihhh hej hvordan går det agtigt!!

Du kan finde en masse herinde...

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Hejsa

jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvor man finder veninder....da jeg selv har funderet over det.
men jeg tænker på om du måske ikke har boet der hvor du bor ret længe?
vi har boet her 1½ år nu, og først for nylig er folk begyndt at snakke rigtigt med os. vi har også børn i både skole, børnehave og sfo og deltager i alt hvad der er af møder, sommerfester osv.... men stadig har det taget lang for folk at "tø op" overfor os.

Anmeld

14. september 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvor man finder veninder....da jeg selv har funderet over det.
men jeg tænker på om du måske ikke har boet der hvor du bor ret længe?
vi har boet her 1½ år nu, og først for nylig er folk begyndt at snakke rigtigt med os. vi har også børn i både skole, børnehave og sfo og deltager i alt hvad der er af møder, sommerfester osv.... men stadig har det taget lang for folk at "tø op" overfor os.

Tja vi har boet her i 6 år!! Det må siges at være pænt lang tid!

At jeg vælger lige nu at være anonym er fordi jeg har været rigtig uheldig med mødregrupper og ikke lige aner om de er her!

Hvordan finder man venner herinde? Mange af profilerne er jo ret så anonyme, der står ikke så meget om personerne!

Er der nogle der mødes ind imellem?

Anmeld

14. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

At jeg vælger lige nu at være anonym er fordi jeg har været rigtig uheldig med mødregrupper og ikke lige aner om de er her!

Hvordan finder man venner herinde? Mange af profilerne er jo ret så anonyme, der står ikke så meget om personerne!

Skriv til personerne privat..Spørge ind til hvor de bor osv... Snakke med dem jævnligt...

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

hold da op.... ja så kan jeg godt se det ikke er nemt.
der bliver aftalt møder herinde af og til....i forskellige dele af landet, så det er bare med at holde udkig efter et i dit område.
men vil give dig ret i at det er blevet mere vanskeligt at finde veninder. mine bor også pænt langt væk, så jeg har en stor tlf regning og så prøver vi at finde tid til at besøge hinanden, samt invitere hinanden med til fødselsdage, barnedåb osv.

Anmeld

14. september 2009

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg vil gerne være din veninde, men jeg aner ikke hvor du bor.

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Hmm...der er mange måder, du må bare ind i kampen og tage initiativ til noget...invitere legekammerater til dine unger og så kan man jo lige høre om moderen vil have en kop kaffe. Gå i motionscenter, svømme eller andet hvor der er andre man kan komme i snak med. Være med i forældreråd og bestyrrelser osv osv...der er søde piger alle steder.
Knus Eva..

Anmeld

14. september 2009

Mie A

Jeg kender følelsen!!
Bor selv i en lille by og folk er da søde og rare og hilser også pænt på en, når man henter og afleverer i børnehaven. Men jeg synes bare ikke at det er særligt nemt at blive veninder med nogle.
Jeg har da veninder - men de bor alle langt væk nu - DESVÆRRE - Jeg savner virkelig nogle man kan mødes med engang imellem i hverdagene uden at det skal planlægges flere uger i forvejen!!
Bare sådan en der giver en kop kaffe og som man kan snakke løst og fast med
Desværre ingen fif fra mig - bare en stor forståelse for din frustration

Anmeld

14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

jeg syntes også det er svært, mange af mine veninder røg da jeg blev gravid, da de ikke mente jeg så var noget for dem, så jeg har næsten heller ingen veninder tilbage, men tror da helt klart at du kan finde nogle gode nogle her inde.
jeg syntes (selvom vi ikke´er veninder påd en måde) det er dejligt at snakke med nogle der står i samme båd, hvis man kan kalde det, det. selvom det kun er på baby.dk. men så kan du jo, hvis der er nogle du svinger godt med, tage intiativ til at mdes.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.