Finde veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Mira0911

Mulle90 skriver:

jeg syntes også det er svært, mange af mine veninder røg da jeg blev gravid, da de ikke mente jeg så var noget for dem, så jeg har næsten heller ingen veninder tilbage, men tror da helt klart at du kan finde nogle gode nogle her inde.
jeg syntes (selvom vi ikke´er veninder påd en måde) det er dejligt at snakke med nogle der står i samme båd, hvis man kan kalde det, det. selvom det kun er på baby.dk. men så kan du jo, hvis der er nogle du svinger godt med, tage intiativ til at mdes.  

Det samme skete hos mig da jeg blev gravid... Det er bare ikke veninder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Mira0911

Ano - Synes bare du skal springe ud i det og skrive til nogen herinde...
Døren står åben i min postkasse.. så du er mere en velkommen til at skrive og få en lille snak...

Anmeld

14. september 2009

Sweet1978

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg bor pænt langt væk fra mine veninder og savner at finde nogle i nærområdet.

Det by jeg bor i virker lidt indspist, har børn i institution og skole, går til sport, men møder alligevel ikke rigtig nogen. Det er som om man ikke snakker sammen, andet end overfladisk ihhh hej hvordan går det agtigt!!

Er der hjemmesider eller andre måder?

Der må da være andre som jeg der savner veninder!?

Jeg har gjort det herinde og på Fb herinde kan du jo under profilsøgning søge dit postnummer og så kontakte interresant emner fra en ende af det har givet pote for mig....

Anmeld

14. september 2009

Mca<3

Jeg har rigtigt mange søde veninder men ...   Syntes vi mangler par med alders svarende børn at lave noget med   Syntes de er svære at finde da både kæresten og jeg skal kunne snakke godt med dem ,,,  Hva gør i andre ??

Anmeld

14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

Dutte84 skriver:

Det samme skete hos mig da jeg blev gravid... Det er bare ikke veninder....

nej det er de nemlig ikke. men det er rigtig øv når man tror man har gode veninder og så smutter de, når man blir gravid. troede jeg sku ikke. men såen er det ..

Anmeld

14. september 2009

Mira0911

Mulle90 skriver:

nej det er de nemlig ikke. men det er rigtig øv når man tror man har gode veninder og så smutter de, når man blir gravid. troede jeg sku ikke. men såen er det ..

Ja desværre.... Nu snakker jeg så kun med dem, hvis jeg støder på dem...

Anmeld

14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

Dutte84 skriver:

Ja desværre.... Nu snakker jeg så kun med dem, hvis jeg støder på dem...

ja, altså de fleste kan kun lige tage sig sammen til at spørge hvordan det går, og så måå din skynde sig vidre. men er blevet vant til det nu, men det er bare så træls altså..
jeg syntes også folk kigger, lige når jeg møder dem, kigger på min mave, spørg så om jeg ikke lige er en tand for ung og så om jeg er sammen med faderen. og når jeg så siger nej, ruller de med øjene. det er bare så respektløst..

Anmeld

14. september 2009

Mira0911

Mulle90 skriver:

ja, altså de fleste kan kun lige tage sig sammen til at spørge hvordan det går, og så måå din skynde sig vidre. men er blevet vant til det nu, men det er bare så træls altså..
jeg syntes også folk kigger, lige når jeg møder dem, kigger på min mave, spørg så om jeg ikke lige er en tand for ung og så om jeg er sammen med faderen. og når jeg så siger nej, ruller de med øjene. det er bare så respektløst..

Det er så træls sådan noget...

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

Tanja.. skriver:

Jeg har rigtigt mange søde veninder men ...   Syntes vi mangler par med alders svarende børn at lave noget med   Syntes de er svære at finde da både kæresten og jeg skal kunne snakke godt med dem ,,,  Hva gør i andre ??

Ja lige præcis et par man kan spise og hygge med, og hvis de havde børn endnu bedre.. Men både mine og min mands venner er singler så... Men håber da at man kan få sig nogle nye bekendtskaber når den lille begynder i dp, børnehave osv.. Men det er ikke nemt at få nye venner

Anmeld

14. september 2009

Mca<3

mor_sabina skriver:

Ja lige præcis et par man kan spise og hygge med, og hvis de havde børn endnu bedre.. Men både mine og min mands venner er singler så... Men håber da at man kan få sig nogle nye bekendtskaber når den lille begynder i dp, børnehave osv.. Men det er ikke nemt at få nye venner

Nej og det er møg irriterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.