Finde veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Lone Jakobsen

Dutte84 skriver:

Ano - Synes bare du skal springe ud i det og skrive til nogen herinde...
Døren står åben i min postkasse.. så du er mere en velkommen til at skrive og få en lille snak...

jamen også her, du må meget gerne skrive til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg bor pænt langt væk fra mine veninder og savner at finde nogle i nærområdet.

Det by jeg bor i virker lidt indspist, har børn i institution og skole, går til sport, men møder alligevel ikke rigtig nogen. Det er som om man ikke snakker sammen, andet end overfladisk ihhh hej hvordan går det agtigt!!

Er der hjemmesider eller andre måder?

Der må da være andre som jeg der savner veninder!?

ÅÅÅ det kender jeg alt til.
Ja jeg er også en af dem og har også skrev herind især under vestsjælland hvor jeg bor..
Midste også mange efter jeg fik min søn og efter jeg flytte Herfølge hvor jeg have boede der i 12 år flytte jeg til  Ølby efter 1½ år så flytte jeg helt til ned til Korsør og 1 nov 2007 flytte jeg lidt tilbage mod Herfølge igen ka man godt sige flytte nemlig til Dalmose som ligger  ca mellem Korsør,Slagelse  og Næstved...

Men søger stadig veninde og gerne med børn...

Mvh Henriette

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Her inde. Jeg har mødt rigtig mange her inde fra og nogen af dem er blevet rigtig gode veninder og venne par.

Så det bare og skrive løs.

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jeg har rigtigt mange søde veninder men ...   Syntes vi mangler par med alders svarende børn at lave noget med   Syntes de er svære at finde da både kæresten og jeg skal kunne snakke godt med dem ,,,  Hva gør i andre ??

Jeg og Lucas vil gerne være din veninde griner men kun hvis du ikke spiser Lucas rotte 

Anmeld

14. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Jeg og Lucas vil gerne være din veninde griner men kun hvis du ikke spiser Lucas rotte 

Ha ha  tak søde   i er mine veninder men så syntes jeg kun det er fair jeg får lov at tygge i rotten   Som venner vi dele ...

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha ha  tak søde   i er mine veninder men så syntes jeg kun det er fair jeg får lov at tygge i rotten   Som venner vi dele ...

Hmm stakkels rotte den er kun van til Lucas lille mund og nu skal den os tykkes på at din store mund griner hmm hvad gør man ikke for venner jeg søre for den kommer med d. 7 

Anmeld

14. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hmm stakkels rotte den er kun van til Lucas lille mund og nu skal den os tykkes på at din store mund griner hmm hvad gør man ikke for venner jeg søre for den kommer med d. 7 

Det er jeg glad for ...     Sørg så også lige for at halen er nogenlunde tør  Godt være vi er venner MEEENNN

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Det er jeg glad for ...     Sørg så også lige for at halen er nogenlunde tør  Godt være vi er venner MEEENNN

Åhh den var straks være hmm den må du heller tage op med Lucas. griner

Anmeld

14. september 2009

finkedinke

hvor små er dine børn?
Jeg syntes også det var svært da vi lige var flyttet hertil. Men det har hjulpet gevaldigt efter vores børn er blevet ældre. I dagplejen så vi ikke meget til de andre forældre og legeaftaler var ikke rigtig en mulighed. Da den ældste kom i børnehave ændrede det sig meget.  Pludselig var der legeaftaler i weekenderne, børnefødselsdage med kaffe til forældrene og bestyrelser at deltage i osv
Men man får jo heller ikke nye venner på 5 minutter, vi har da gjort et vældigt benarbejde for at lære folk at kende i vores nærområde. bl.a. gennem deltagelse i arrangementerne og at man ikke er bange for at indlede en snak med fremmede.
Ellers er jo også sider på nettet hvor andre søger efter venner eller netværk. Jeg kender ikke en adresse, men det må da kunne googles.

Anmeld

14. september 2009

Jordbærpigen

prøv mineveninder.dk, nyevenner.dk, nykontakt.dk, osv.. der findes mange sider på nettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.