sandramor skriver:
Her er jeg så absolut heller ikke enig.... 
Ja det kan godt være hun er ny men chefen overholder ikke de regler der er og det synes jeg ikke hun skal acceptere..: hun har fået lovning på ferie der.. Så er det faktisk chefens problem hvis hun har nosset i det 
hun kan jo åbenbart ikke regne med at få det hun ønsker sig så hvem siger der er anderledes næste år... Samtidig ville jeg altid prioritere ferie med mine børn højere end at redde chefens røv fordi hun har nosset i det
men jeg er nok også typen der mener man ikke skal rulle rundt og sige vuf fordi chefen ber dig om det
Jeg mener bestemt ikke at man skal rulle rundt fordi chefen beder om det, men hun har fået mundtlig besked, og den kan hun reelt ikke bruge til noget - derfor bed om det skriftligt næste gang 
Dernæst skal man jo som relativt nyansat vurdere om det i sidste ende er værd at miste jobbet på?
Jeg kan helt hundrede sige at hvis jeg havde en ny kollega som ville "skabe" sig over ferie 5 mdr inde i sin ansættelse ville jeg miste respekten for, for hvem gider have en kollega der skaber ballede så kort inde i sin ansættelse.
Så er det da bedre at få det til at fungere, også allerede nu ØNSKE ferie til næste sommerferie, og få svaret på skrift.
Også ikke melde noget ud til diverse fædre mm førend man er sikker på at den ønskede ferie kan opfyldes.
Anmeld
Citér