Kærestens bror!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2015

Sandratoft

Pigeeeeen skriver:

Oh my god.... Har hun slettet sin profil nu? Sandheden gør ondt, ja... 

Hun slettede den forhåbentlig fordi hun havde travlt med at smide kæresten ud og tage sig sammen i sit liv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at melde helt klart ud overfor dig. Som en anden nævner her i tråden,havde man vidst hvem du var, så havde jeg underrettet dig til kommunen. Den er riv-ruskende gal med dig, din kæreste, jeres forhold og den opvækst i vælger at gi jeres børn.

Hvordan du kan byde dig selv det din kæreste tilbyder dig er mig en gåde, men du vælger at blive efter gentagende hårrystende episoder i jeres forhold, men jeg kan simpelthen ikke have ondt af dig - du er direkte dum. Punktum. Men at du vil tilbyde dine børn at de skal vokse op med en dagligdag der er fuldstændig traumatiserende og helt sikkert ødelæggende for dem på livstid, det er bare ikke ok! Hvis du virkelig ikke selv kan se at det der foregår er helt ude i hampen, så har du i den grad brug for akut hjælp. Jeg synes du skal sætte dig ind i HVOR ødelæggende det er for børn at vokse op under de forhold i tilbyder dem og de "rollemodeller" i viser dem. Jeg er virkelig ked af det og bekymret på dine børns vegne.

Og til dit spørgsmål her - hvorfor i alverden har du så lidt selvrespekt at du er ligeglad med at dine private billeder bliver set af alle? Når i har børn i hjemmet burde din mobil måske ikke være allemandseje når du har nøgenbilleder på den - det er vel bare et spørgsmål om tid før de er store nok til at kigge billeder og jeg synes sgu ikke det er noget børn skal se.

Jeg er så forarget over, at du sidder herinde og søger råd og ekspertise om det ene og andet dilemma og på en eller anden forskruet måde virker det som om at du søger omsorg/opmærksomhed gennem vores svar? Men come on - du kan ikke flygte fra virkeligheden ind på et website, mand dig nu op og ta ansvar for dit og især dine børns liv, inderst inde tror jeg godt at du ved at du er helt ude og skide.  

Formuleringen er lige grov nok (og det kommer fra én, der ofte bliver beskyldt for samme). Der er jo desværre nok en grund til, at hun er havnet i den livssituation, som hun er.

Er i øvrigt enig i, at hendes forhold er dybt problematisk, og at børnene kommer til at lide under det.

Anmeld

15. juni 2015

Sprit25

Hun slettede den forhåbentlig fordi hun havde travlt med at smide kæresten ud og tage sig sammen i sit liv 

Ej okay. Vi kan godt blive enige om at der er problemer. Men nu har hun desværre slettet sig skal vi så ikke stoppe tråden her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.