Kærestens bror!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Synes du skal fortælle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Anonym

Jeg er simpelthen nødt til at melde helt klart ud overfor dig. Som en anden nævner her i tråden,havde man vidst hvem du var, så havde jeg underrettet dig til kommunen. Den er riv-ruskende gal med dig, din kæreste, jeres forhold og den opvækst i vælger at gi jeres børn.

Hvordan du kan byde dig selv det din kæreste tilbyder dig er mig en gåde, men du vælger at blive efter gentagende hårrystende episoder i jeres forhold, men jeg kan simpelthen ikke have ondt af dig - du er direkte dum. Punktum. Men at du vil tilbyde dine børn at de skal vokse op med en dagligdag der er fuldstændig traumatiserende og helt sikkert ødelæggende for dem på livstid, det er bare ikke ok! Hvis du virkelig ikke selv kan se at det der foregår er helt ude i hampen, så har du i den grad brug for akut hjælp. Jeg synes du skal sætte dig ind i HVOR ødelæggende det er for børn at vokse op under de forhold i tilbyder dem og de "rollemodeller" i viser dem. Jeg er virkelig ked af det og bekymret på dine børns vegne.

Og til dit spørgsmål her - hvorfor i alverden har du så lidt selvrespekt at du er ligeglad med at dine private billeder bliver set af alle? Når i har børn i hjemmet burde din mobil måske ikke være allemandseje når du har nøgenbilleder på den - det er vel bare et spørgsmål om tid før de er store nok til at kigge billeder og jeg synes sgu ikke det er noget børn skal se.

Jeg er så forarget over, at du sidder herinde og søger råd og ekspertise om det ene og andet dilemma og på en eller anden forskruet måde virker det som om at du søger omsorg/opmærksomhed gennem vores svar? Men come on - du kan ikke flygte fra virkeligheden ind på et website, mand dig nu op og ta ansvar for dit og især dine børns liv, inderst inde tror jeg godt at du ved at du er helt ude og skide.  

Anmeld

15. juni 2015

Love Angel

Mor til 4

Jeg er simpelthen nødt til at melde helt klart ud overfor dig. Som en anden nævner her i tråden,havde man vidst hvem du var, så havde jeg underrettet dig til kommunen. Den er riv-ruskende gal med dig, din kæreste, jeres forhold og den opvækst i vælger at gi jeres børn.

Hvordan du kan byde dig selv det din kæreste tilbyder dig er mig en gåde, men du vælger at blive efter gentagende hårrystende episoder i jeres forhold, men jeg kan simpelthen ikke have ondt af dig - du er direkte dum. Punktum. Men at du vil tilbyde dine børn at de skal vokse op med en dagligdag der er fuldstændig traumatiserende og helt sikkert ødelæggende for dem på livstid, det er bare ikke ok! Hvis du virkelig ikke selv kan se at det der foregår er helt ude i hampen, så har du i den grad brug for akut hjælp. Jeg synes du skal sætte dig ind i HVOR ødelæggende det er for børn at vokse op under de forhold i tilbyder dem og de "rollemodeller" i viser dem. Jeg er virkelig ked af det og bekymret på dine børns vegne.

Og til dit spørgsmål her - hvorfor i alverden har du så lidt selvrespekt at du er ligeglad med at dine private billeder bliver set af alle? Når i har børn i hjemmet burde din mobil måske ikke være allemandseje når du har nøgenbilleder på den - det er vel bare et spørgsmål om tid før de er store nok til at kigge billeder og jeg synes sgu ikke det er noget børn skal se.

Jeg er så forarget over, at du sidder herinde og søger råd og ekspertise om det ene og andet dilemma og på en eller anden forskruet måde virker det som om at du søger omsorg/opmærksomhed gennem vores svar? Men come on - du kan ikke flygte fra virkeligheden ind på et website, mand dig nu op og ta ansvar for dit og især dine børns liv, inderst inde tror jeg godt at du ved at du er helt ude og skide.  

Undskyld hvis jeg blander mig men ts spørger om noget og i andre skriver om noget andet og det lyder voldsomt. Har ts selv lavet et andet tråd angående hendes mand eller et eller andet som er så voldsom som du sidder og skriver?

Anmeld

15. juni 2015

ErDetSnartNU

Love Angel skriver:

Undskyld hvis jeg blander mig men ts spørger om noget og i andre skriver om noget andet og det lyder voldsomt. Har ts selv lavet et andet tråd angående hendes mand eller et eller andet som er så voldsom som du sidder og skriver?

Hun har lavet mange. Jeg ved ikke om de er slettede men ellers kan du vist finde dem under hendes profil. I en nylig en havde hun smidt ham ud pga vold løgne spritkørsel (med børn) og vistnok også noget med stoffer i weekenden. 

(mit komma virker ikke - håber det er forståeligt alligevel )

Anmeld

15. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
ErDetSnartNU skriver:

Hun har lavet mange. Jeg ved ikke om de er slettede men ellers kan du vist finde dem under hendes profil. I en nylig en havde hun smidt ham ud pga vold løgne spritkørsel (med børn) og vistnok også noget med stoffer i weekenden. 

(mit komma virker ikke - håber det er forståeligt alligevel )

Det lyder da ekstremt. Hvorfor i alverden vil man tilbage til sådan et menneske? Og ikk bare ens selv det går ud over men det dyrebare man har. Self sine egne børn. Så forstår jeg godt jeres vrede.

og det okay jeg kan sagens læse det og forstår det. Tak

Anmeld

15. juni 2015

ErDetSnartNU

Love Angel skriver:

Det lyder da ekstremt. Hvorfor i alverden vil man tilbage til sådan et menneske? Og ikk bare ens selv det går ud over men det dyrebare man har. Self sine egne børn. Så forstår jeg godt jeres vrede.

og det okay jeg kan sagens læse det og forstår det. Tak

I mit tilfælde er det mere frustration og bekymring men intet man siger til hende lader til at virke. Hun/de er vist så vant til kommunens "indblanding" at intet bider på dem - heller ikke folks bekymring for de forhold hun lader børnene vokse op under. Hvis det blot handlede om hende selv så kunne jeg ikke være mere ligeglad - så må folk gøre som de vil. Men det går ud over børnene som ikke har en stemme i det her så er det super svært (for mig i hvert fald) at sidde på sidelinien og vide at man ikke kan gøre noget mens børnene bliver mere og mere ødelagte. 

Anmeld

15. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
ErDetSnartNU skriver:

I mit tilfælde er det mere frustration og bekymring men intet man siger til hende lader til at virke. Hun/de er vist så vant til kommunens "indblanding" at intet bider på dem - heller ikke folks bekymring for de forhold hun lader børnene vokse op under. Hvis det blot handlede om hende selv så kunne jeg ikke være mere ligeglad - så må folk gøre som de vil. Men det går ud over børnene som ikke har en stemme i det her så er det super svært (for mig i hvert fald) at sidde på sidelinien og vide at man ikke kan gøre noget mens børnene bliver mere og mere ødelagte. 

Har lige læst noget af det hurtigt fra hendes profil. Og Årh det gør godt nok ondt i hjertet  det jo ekstremt alvorlig at køre spirituskørsel MED BØRN og med stoffer. Det jo skrækkeligt at vokse op i som børn. Hvilken mor ønsker det for sine børn?? Jeg er godt nok mundlam 

Anmeld

15. juni 2015

Elgaard73

Egentlig syntes jeg ikke at man kan fortænke broren i at spørge efter flere billeder.

Det lyder jo til at I har en meget "afslappet" holdning til det med at have frække billeder liggende frit tilgængelige, og at det er meget normalt at alle og enhver kan få lov til at se billeder af dig. Så hvordan skulle han kunne vide at det er no-go at spørge efter flere?

Jeg forstår slet ikke din reaktion...eller dit problem. Og hvis din mand reagere voldsomt på noget, som I selv får til at virke som en helt almindelig og acceptabel ting...Tjae, det siger jo så bare noget (endnu) mere om din mand. Endnu en rød lampe der blinker.

Og så lige det med at din telefon er alle mands eje...Fair nok at du ikke har nogle problemer med at andre ser dig mere eller mindre påklædt, men det er fandme da ikke passende når man har små børn i huset. Hvad med når de begynder at have legekammerater med hjem? Eller når de bliver pre-teenagere... skal disse billeder så cirkulere i dine børns omgangskreds? For det tager jo kun et splitsekundt at vidersende sådan et billede til en anden tlf. Har du tænkt den så langt? Du vil få et knap så pænt og uanstændigt stempel på dig og det vil være dine børn som skal leve i skyggen af det.

Anmeld

15. juni 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære alle, husk tonen og hold den pæn overfor hinanden, også selv om i er uenige med hinanden læs evt retningslinjerne hvis i skulle være i tvivl om dette. 

hvis i føler det er over grænsen så anmeld det eller skriv til en fra staff som er online og så kigger vi på det asap.

Rigtig god dag.

//staff

Anmeld

15. juni 2015

Krydserfingre

Oh my god.... Har hun slettet sin profil nu? Sandheden gør ondt, ja... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.