Kærestens bror!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2015

Hertz

Sprit25 skriver:

Først: jeg er glad for I har fundet sammen igen. Hvis det er den samme mand. 

Dernæst; hvorfor fanden kigger han på din telefon? Fame sært. Du blev sur på din kæreste fordi han holdte noget hemmeligt for dig. Dermed er du nød til at sige det. Få det vendt til noget sjovt så din kæreste ikke bliver sur

Ved bare at min kæreste ryger i hovedet på ham hvis jeg siger det. Broren har nemlig før været sammen med en af hans kærester. Nu er min tlf alle mands eje herhjemme, så det er sq egentlig ligemeget. Broren spurgte os den anden dag om han måtte låne vores Externe harddisk da han skulle ordne sin søns computer og der sagde min kæreste at der skulle jeg sige nej da alle mine private(nøgen) billeder ligger på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Sprit25

Hertz skriver:

Ved bare at min kæreste ryger i hovedet på ham hvis jeg siger det. Broren har nemlig før været sammen med en af hans kærester. Nu er min tlf alle mands eje herhjemme, så det er sq egentlig ligemeget. Broren spurgte os den anden dag om han måtte låne vores Externe harddisk da han skulle ordne sin søns computer og der sagde min kæreste at der skulle jeg sige nej da alle mine private(nøgen) billeder ligger på. 

Jeg tror først jeg havde snakket med broren om hvor ekstremt upassende det spørgsmål var. Også sige at du havde det dårligt med han havde spurgt så du måtte sige det til din mand. 

Anmeld

15. juni 2015

Hertz

Alle bruger min tlf herhjemme, det er vores computer hvis man kan kalde den det.

Anmeld

15. juni 2015

Sandratoft

Hertz skriver:

Skulle køre min kærestes bror hjem den anden dag og han siger så til mig at han havde været inde og kigge på mine billeder på min tlf (har en del frække billeder som jeg sender til min kæreste en gang imellem) og at han ku li hva han så og om han evt måtte få nogle flere. Siger jo selvfølgelig nej. Havde egentlig ikk tænkt mig at fortælle kæresten det da jeg ved det vil betyde krig imellem dem. Men har det bare mærkeligt med at holde noget hemmeligt for ham. Hva ville i gøre??

Hvordan i alverden kan du dog fortsat være sammen med den mand? En mand du endte med at politianmelde fordi han var voldelig. En mand der kører spirituskørsel med jeres børn. En mand der lyver og som højst sansynlig også tager stoffer engang i mellem. En mand der er fraværende over for jeres børn, som kan sove en hel dag væk og som ikke tager del i de daglige pligter. 

Hvordan kan du forsvare sådan en opførsel øvet for sig selv og jeres børn? Skal de vokse op og tro at denne opførsel er ok? For det er det du lærer dem. 

Og til dit spørgsmål, jeg ville sige det, det er en underlig opførsel fra hans bror, det lyder som om han slet ikke respekterer dig... 

Anmeld

15. juni 2015

Hertz

Sandratoft skriver:

Hvordan i alverden kan du dog fortsat være sammen med den mand? En mand du endte med at politianmelde fordi han var voldelig. En mand der kører spirituskørsel med jeres børn. En mand der lyver og som højst sansynlig også tager stoffer engang i mellem. En mand der er fraværende over for jeres børn, som kan sove en hel dag væk og som ikke tager del i de daglige pligter. 

Hvordan kan du forsvare sådan en opførsel øvet for sig selv og jeres børn? Skal de vokse op og tro at denne opførsel er ok? For det er det du lærer dem. 

Og til dit spørgsmål, jeg ville sige det, det er en underlig opførsel fra hans bror, det lyder som om han slet ikke respekterer dig... 

Det var ikk det denne her tråd handlede om. Og du har ingen ide om hva der er sket i mellemtiden. Så hvis ikk du kan andet end at dømme så hold din kæft 

Anmeld

15. juni 2015

Sandratoft

Hertz skriver:

Det var ikk det denne her tråd handlede om. Og du har ingen ide om hva der er sket i mellemtiden. Så hvis ikk du kan andet end at dømme så hold din kæft 

Nej jeg har ingen idé, man at du kan vende så meget på en tallerken, det er langt ude. 

Jeg er egentlig ret ligeglad med hvad du går igennem, men det er virkelig synd for jeres børn.... 

Anmeld

15. juni 2015

ErDetSnartNU

Hertz skriver:

Helt ærligt - med de ting du har skrevet om ham og jeres forhold herinde så kan du ikke fortænke folk i at bekymre sig for de forhold som du vælger at lade dine børn vokse op under. Hvis jeg vidste hvem du var så røg der en underretning afsted med det samme for jeg er sgu skide bekymret for de børns forhold og hvordan de skal komme til at bryde den sociale arv når de lærer at den slags opførsel er ok.

For at svare på spørgsmålet - jeg ville fortælle min kæreste om det for jeg nægter at skulle holde på en "hemmelighed" som andre presser ned over mig via deres dårlige og upassende opførsel. Hvis din kæreste bliver sur på sin bror så er det ikke  din skyld fordi du fortalte din kæreste om det - det er hans brors skyld fordi han valgte at komme med upassende kommentarer.

Anmeld

15. juni 2015

Bshizzle

Du har et valg mellem at holde det hemmeligt for din kæreste eller være ærlig over for ham?! 

Bum Bum... Den er svær.. 

Hvorfor skulle du ha dårlig samvittighed over at sige det til ham? 

Det er da broren der er en  her... 

Anmeld

15. juni 2015

Krydserfingre

Well.. Jeg har nogle ting jeg ikke helt forstår. 

Hvis din telefon er "alle mands eje" som du kalder det så er det vel egentlig ikke SÅ sindssygt mærkeligt at broren har kigget i den. Hvis den nu ikke havde cæret alle mands eje ja så havde det været sygt upassende - men når du selv siger at det er meget normalt, så forstår jeg ikke dit problem? 

Men for at svare på dit spørgsmål ville jeg først om fremmest ikke sige det videre, jeg ville først tage en snak med broren for at høre hvorfor han sahde det, om det var en joke osv. Dernæst kunne jeg overveje at sige det til min kæreste. Og forresten, hvorfor skulle din kæreste "ryge lige i flæsket på ham" pga det? Det er trods alt familie og der burde man kunne snakke sig gennem ting og ikke ty til vold. Mærkelig måde at håndtere tingene på. 

Nå men så til det sidste.. Når du har så mange (frække) model billeder på nettet, er det så ikke ligemeget om broren har set dem? Det har mange andre mænd vel også? Og hvis han ville se flere af dine model billeder kunne han blot kigge på nettet, tænker jeg. Som du selv siger. 

Forstår det bare ikke helt, men her er mit svar. 

Anmeld

15. juni 2015

EnGodMor

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Ja. 

Udelukkende fordi jeg ikke synes det er sjovt at være den som det bliver skjult for. Hvad hvis din kæreste opdager det - så virker det altså ret underligt, at du ingenting har sagt. Men det er selvfølgelig min mening 

Er fuldstændig enig her. 

Og hvis det splitter familien ad, så må broren da være voksen nok til at sige undskyld for hans dumhed. 

Brorens problem skal jo ikke pludselig bliver til dit problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.