Well.. Jeg har nogle ting jeg ikke helt forstår.
Hvis din telefon er "alle mands eje" som du kalder det så er det vel egentlig ikke SÅ sindssygt mærkeligt at broren har kigget i den. Hvis den nu ikke havde cæret alle mands eje ja så havde det været sygt upassende - men når du selv siger at det er meget normalt, så forstår jeg ikke dit problem?
Men for at svare på dit spørgsmål ville jeg først om fremmest ikke sige det videre, jeg ville først tage en snak med broren for at høre hvorfor han sahde det, om det var en joke osv. Dernæst kunne jeg overveje at sige det til min kæreste. Og forresten, hvorfor skulle din kæreste "ryge lige i flæsket på ham" pga det? Det er trods alt familie og der burde man kunne snakke sig gennem ting og ikke ty til vold. Mærkelig måde at håndtere tingene på.
Nå men så til det sidste.. Når du har så mange (frække) model billeder på nettet, er det så ikke ligemeget om broren har set dem? Det har mange andre mænd vel også? Og hvis han ville se flere af dine model billeder kunne han blot kigge på nettet, tænker jeg. Som du selv siger.
Forstår det bare ikke helt, men her er mit svar.
Anmeld