Kærestens bror!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.954 visninger
32 svar
119 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2015

Hertz

Skulle køre min kærestes bror hjem den anden dag og han siger så til mig at han havde været inde og kigge på mine billeder på min tlf (har en del frække billeder som jeg sender til min kæreste en gang imellem) og at han ku li hva han så og om han evt måtte få nogle flere. Siger jo selvfølgelig nej. Havde egentlig ikk tænkt mig at fortælle kæresten det da jeg ved det vil betyde krig imellem dem. Men har det bare mærkeligt med at holde noget hemmeligt for ham. Hva ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Havde helt sikkert fortalt min kæreste det  Det er ikke noget jeg ønsker at skjule. 

Anmeld

15. juni 2015

Hertz

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Havde helt sikkert fortalt min kæreste det  Det er ikke noget jeg ønsker at skjule. 

Også selvom du ved at det vil splitte hele deres familie ad. 

Anmeld

15. juni 2015

kristina90

Jeg havde hel klart os sagt det!!!

og ville blive noget så såret hvis jeg engang fandt ud af det hvis jeg stod i din kærestes sted /: efter min mening kan man ikke tillade sig og holde det hemmeligt /:

Anmeld

15. juni 2015

CarinaSB

Hertz skriver:

Jeg ville også fortælle manden det .. det ville jeg aldrig holde hemmeligt .. så kunne det være at det ville lære broren at tænke sig lidt om en anden gang .. :)

Anmeld

15. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Hertz skriver:

Ja. 

Udelukkende fordi jeg ikke synes det er sjovt at være den som det bliver skjult for. Hvad hvis din kæreste opdager det - så virker det altså ret underligt, at du ingenting har sagt. Men det er selvfølgelig min mening 

Anmeld

15. juni 2015

SandraXOXO

Ej okay det er da mega mærkeligt. Er han teenager? Man kigger da ikke i andres mobiler. Jeg var blevet stiktosset og havde skældt ham ud. Men havde ikke nødvendigvis sagt det til kæresten. Var i ikke også gået fra hinanden pga vold osv? 

Anmeld

15. juni 2015

Hertz

Ved at min kæreste og jeg selv er ligeglad med at han har set dem, men det er det at han spørger om han må få nogle flere der er problemet. Har fået taget mange billeder som også ligger på nettet så det er som sådan ligegyldigt. 

Anmeld

15. juni 2015

Sprit25

Først: jeg er glad for I har fundet sammen igen. Hvis det er den samme mand. 

Dernæst; hvorfor fanden kigger han på din telefon? Fame sært. Du blev sur på din kæreste fordi han holdte noget hemmeligt for dig. Dermed er du nød til at sige det. Få det vendt til noget sjovt så din kæreste ikke bliver sur

Anmeld

15. juni 2015

Anonym

Hvordan fik han fat i din telefon????

Selvom der ikke er noget min mand eller min teenage-søn ikke må se i min telefon, er den beskyttet med en kode, som kun de to kender. Jeg stoler 110 % på alle, som kommer ind i vores hjem og telefonen ligger altid fremme da jeg altid hører musik, men jeg kan risikere at tabe telefonen et sted.

Alle andre har overhovedet ikke noget at gøre med min telefon og jeg ville aldrig stole på en person, som kunne få sig selv til at rode i en andens privatliv. 

Jeg ville fortælle det til min kæreste, velvidende, at det ville betyde krig. Broren er åbenbart ikke til at stole på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.