hjælp .. er det mig der overdriver eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2015

sollou

modesty skriver:

Jeg synes at du er HELT galt afmarcheret. Han har kendt den her kvinde hele sit liv. Hun ringer en gang hvert halve år når hun har det lidt svært. De skriver tillykke til hinanden på facebook. Det er SÅ i orden at de har den slags meget sporadiske kontakt, og jeg synes at din opførsel er meget grænseoverskridende.

Jeg synes at du skal arbejde med dit eget selvværd i stedet for at sætte urimelige begrænsninger op for din kæreste.

Kan til dels godt følge dig men.. stadig når min kæreste ikke ville acceptere det omvendt, (selvom jeg ikke har behov for at skrive Tillykke, eller have anden kontakt med min ekskæreste) så synes jeg aligevel ikke det er mig der er helt urimelig. Det skal gå begge veje, uanset hvor min eks kæreste bor i landet og hvor hans bor synses jeg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

firstimemom

Altså wooow.. Jeg forstår godt, at du ikke ønsker hun ringer m.m. - men du kan da se, at han er ligeglad med hende? Han har skiftet nummer, fordi DU ønsker det? Og at de skriver tillykke til hinanden er jo fuldstændig ligegyldigt. Han bor med dig og han elsker dig. Jeg er bange for, at du ødelægger det for dig selv, da du virker til at være ekstrem kontrollerende og virker som en, der nemt kan overreagere. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

sollou

modeel skriver:

Altså wooow.. Jeg forstår godt, at du ikke ønsker hun ringer m.m. - men du kan da se, at han er ligeglad med hende? Han har skiftet nummer, fordi DU ønsker det? Og at de skriver tillykke til hinanden er jo fuldstændig ligegyldigt. Han bor med dig og han elsker dig. Jeg er bange for, at du ødelægger det for dig selv, da du virker til at være ekstrem kontrollerende og virker som en, der nemt kan overreagere. 

Du har ret :-) jeg havde ærlig talt nok brug for at høre de ting her, og også derfor jeg skrev. Er glad for alle jeres svar, det hjælper mig til at se tingene lidt mere rationelt. Jeg er typen der reagere med det samme, uden egentlig at tænke tingene igennem og det må jeg arbejde med.

Anmeld Citér

12. juni 2015

TNBC

sofji skriver:

Kan til dels godt følge dig men.. stadig når min kæreste ikke ville acceptere det omvendt, (selvom jeg ikke har behov for at skrive Tillykke, eller have anden kontakt med min ekskæreste) så synes jeg aligevel ikke det er mig der er helt urimelig. Det skal gå begge veje, uanset hvor min eks kæreste bor i landet og hvor hans bor synses jeg.

Men det er jo heller ikke ham der ringer, ja han skriver Tillykke   men det er alt. Han har gjort hvad du har bedt ham, så burde du ikke lade det ligge..

Kan ikke forstå at du bliver ved med at nævne din ex, når du ikke har behov for at kontakt e ham. Din kærestes ex har måske brug for at snakke med ham en eller to gange om året. De er barndomsvenner, så de har haft et venskab før de blev kærester, og nu må han ikke få opkald eller skrive tillykke.

Du siger at han har et problem, fordi han kan møde din ex, og det forstår jeg godt, for du kan have rigtig kontakt med din, han ser ikke sin ex, han snakker i telefon med hende  nogle få gange.

Anmeld Citér

12. juni 2015

modesty

sofji skriver:

At din kæreste også er urimelig, gør ikke dig mindre urimelig. Det betyder blot at I begge har issues som I skal arbejde med.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Du har ret :-) jeg havde ærlig talt nok brug for at høre de ting her, og også derfor jeg skrev. Er glad for alle jeres svar, det hjælper mig til at se tingene lidt mere rationelt. Jeg er typen der reagere med det samme, uden egentlig at tænke tingene igennem og det må jeg arbejde med.

Fedt, at du tager folks meninger sådan til dig 

Og jeg er i øvrigt rimelig enig med de andre - men derudover også med dig ift det faktum, at han ligeså vel ikke skal bestemme, hvem du skriver tillykke til på Facebook, med mindre der er sket noget ekstremt ifbm din ex (vold, utroskab i dit nuværende forhold, chikane o.l.)

Anmeld Citér

12. juni 2015

sollou

Fedt, at du tager folks meninger sådan til dig 

Og jeg er i øvrigt rimelig enig med de andre - men derudover også med dig ift det faktum, at han ligeså vel ikke skal bestemme, hvem du skriver tillykke til på Facebook, med mindre der er sket noget ekstremt ifbm din ex (vold, utroskab i dit nuværende forhold, chikane o.l.)

Self  bedte om folks meninger, så tager jeg dem også til mig.

Ja det holder jeg også stadig på. Men er jo heller ikke typen, der så gør det bare fordi han har gjort det.. Jeg føler stadig ikke behovet for det

Og nej der har ikke været noget i den stil overhovedet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.