Jeg vil også sige at andres folks rollinger rager mig en høstblomst! Leger ikke med eller bærer andre folks babyer/børn medmindre de kommer til mig - så afviser jeg dem da ikke, men jeg opsøger dem på ingen måde. Når jeg spørger til venner og kollegers børn er det KUN fordi jeg ved det er det man gør, ikke fordi jeg egentlig er interesseret. Og må tilstå det ofte fiser lige ud af det andet øre igen...
Min egen bror & svigerinde brokkede sig faktisk engang til min mor over at jeg ikke udviste interesse for deres lille vidunder - han var da sød, men der var jo allerede 2 kvindelige familie medlemmer der havde kastet sig grådigt over sønnike, så jeg så ingen grund til at stå i kø.
Mine egne 2 er selvfølgelig verdens mest fantastiske børn, og dem snakker jeg gerne om! Er jeg ond eller uhøflig? Jeg vil jo selv sige nej, det er blot sådan jeg er - nogen mennesker elsker alle babyer, andre gør ikke - det skal der jo også være plads til. Ingen løfter et øjenbryn når mænd holder afstand, men når man er kvinde SKAL man partout leve op til et bestemt ideal om at være super moderlig og konstant skruk....
Anmeld
Citér