Hvor tit bliver i .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2015

betski

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??

Sjældent - vi snakker om tingene inden de eskalerer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Beem82

Har stemt en gang hvert halve år. Men det er virkelig på det niveau hvor vi har snakket forbi hinanden eller ikke lige har afstemt forventninger. Og det er løst med det samme. Bliver af og til frustreret, men det er lige så meget hormoner og stress og så er han nemmest at reagere på. Og han takler det så flot, lader mig få luft og giver mig så et kram for jeg bliver helt ulykkelig når det sker.

Vi snakker om tingene inden de overhovedet bliver til reelle problemer, det giver en dejlig ro og tryghed sådan at vi begge ved at vi kan give udtryk for vores meninger uden tingene eskalerer.

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mor til Ella

Synes at " uvenner " er en lidt sjov formulering i en voksenverden, og har derfor måske lidt svært ved at definer det lidt. 

Uvenner er noget børn bliver i min verden.

Her i huset er vi sommetider uenige om nogle ting, men aldrig noget der går højt det er mit liv bare for kort til, og ISÆR til små bageteller .

Jeg er gået i seng 2 gange uden at kysse godnat, fordi jeg synes han var en værre klaphat, men det er også det.

Anmeld Citér

4. juni 2015

aarhusmor

female skriver:

Ha ha det svar kunne jeg have skrevet. Vi er stort set aldrig uvenner. Tror ikke vi har været det siden vi fik børn. Men er da lige før man kan savne et  godt skænderi (med de gode ting der følger med eksempelvis forsoningssex )

hehe ja lige præcist

Anmeld Citér

4. juni 2015

a93

Herhjemme bliver vi "uvenner" et par gange om måneden. Det handler mest om IKEA-møbler der skal samles og at han ikke kan finde ud af at rydde op, men bare flytter rodet  

Han får sommetider at vide, at han er en idiot og jeg får at vide, at jeg er en sur gimpe. Jeg ville ikke bytte vores had-kærligheds-forhold for noget  

Dog har vi været meget uvenner før i tiden, i starten af vores forhold. Det var faktisk hver dag og det var utroligt at det kunne overleve og at vil i dag er flyttet i hus sammen og venter os til december. Det er nogle gange værd at holde fast i hinanden  

Anmeld Citér

5. juni 2015

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??

Et par gange om ugen men vi er også virkelig temperamentsfulde begge 2. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Soffy27

Har stemt et par gange om måneden - vi er begge meget stædige og er så forskellige som man kan være, så der følger en del uenigheder med..

For det meste bare generel mundhuggeri - men nogen gange går bølgerne højt og dørene smækket.. Vi har været sammen i 7 år og ville ikke kunne tælle nætterne på sofaen med alle mine fingre  - skal have tæerne til hjælp 

Men kærligheden lever heldigvis endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.