Hvor tit bliver i .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit bliver i uvenner?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.507 visninger
36 svar
16 synes godt om
3. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Før jeg kan svare skal jeg lige høre hvad du forstår ved uvenner?

Anmeld Citér

3. juni 2015

Krydserfingre

Jeg skal også lige have defineret "uvenner" - snakker vi mund huggeri om hvem der skal gå med hunden, eller skænderi hvor det ender med at man kaster med ting og råber for lungernes fulde kraft ????

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Jeg skal også lige have defineret "uvenner" - snakker vi mund huggeri om hvem der skal gå med hunden, eller skænderi hvor det ender med at man kaster med ting og råber for lungernes fulde kraft ????

Jeg snakker mere end mundhuggeri om hundeluftning (: .. Men behøver heller ikke at være heeeelt derude hvor man kaster med tingene

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Før jeg kan svare skal jeg lige høre hvad du forstår ved uvenner?

Jeg snakker mere end mundhuggeri om hundeluftning (: .. Men behøver heller ikke at være heeeelt derude hvor man kaster med tingene 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anonym skriver:

Lige for tiden hver dag. Vi er godt presset med bacheloropgave og baby der ikke sover særlig godt og en dreng i trodsealderen 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Hmm så kan jeg ikke lige umiddelbart se hvad du mener. Altså hvis det ikke er hverdags-Mundhuggeri og det heller ikke er skænderi hvor man snakker med store bogstaver - så kan jeg ikke se mellemvejen men det måske bare mig 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Sirius1981

Jeg tror vi har været uvenner én gang på 8 år ... men jeg føler mig også meget heldig 

Anmeld Citér

4. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??

Et par gange om ugen vil jeg sige. Men i MEGET forskellige grader :kr. Det tit bare villige bliver pige sur nogle minutter på hinanden . Men Self også større skænderier

Anmeld Citér

4. juni 2015

Lige for tiden hver dag. Vi er godt presset med bacheloropgave og baby der ikke sover særlig godt og en dreng i trodsealderen 

Jeg må lige korrigere mit svar - troede der stod "jeg snakker mere om mundhuggeri" men ser nu at du har skrevet mere, så er mit svar et par gange om måneden...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.