Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle,
Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Før jeg kan svare skal jeg lige høre hvad du forstår ved uvenner?
Jeg skal også lige have defineret "uvenner" - snakker vi mund huggeri om hvem der skal gå med hunden, eller skænderi hvor det ender med at man kaster med ting og råber for lungernes fulde kraft ????
Pigeeeeen skriver: Jeg skal også lige have defineret "uvenner" - snakker vi mund huggeri om hvem der skal gå med hunden, eller skænderi hvor det ender med at man kaster med ting og råber for lungernes fulde kraft ????
Jeg snakker mere end mundhuggeri om hundeluftning (: .. Men behøver heller ikke at være heeeelt derude hvor man kaster med tingene
mor:) skriver: Før jeg kan svare skal jeg lige høre hvad du forstår ved uvenner?
Anonym skriver: Jeg snakker mere end mundhuggeri om hundeluftning (: .. Men behøver heller ikke at være heeeelt derude hvor man kaster med tingene
Lige for tiden hver dag. Vi er godt presset med bacheloropgave og baby der ikke sover særlig godt og en dreng i trodsealderen
Hmm så kan jeg ikke lige umiddelbart se hvad du mener. Altså hvis det ikke er hverdags-Mundhuggeri og det heller ikke er skænderi hvor man snakker med store bogstaver - så kan jeg ikke se mellemvejen men det måske bare mig
Jeg tror vi har været uvenner én gang på 8 år ... men jeg føler mig også meget heldig
Anonym skriver: Hej alle, Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??
Et par gange om ugen vil jeg sige. Men i MEGET forskellige grader :kr. Det tit bare villige bliver pige sur nogle minutter på hinanden . Men Self også større skænderier
Jeg må lige korrigere mit svar - troede der stod "jeg snakker mere om mundhuggeri" men ser nu at du har skrevet mere, så er mit svar et par gange om måneden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128