Hvor tit bliver i .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??

Mangler flere svarmuligheder.

Vi har været uvenner 3 gange på de ca. 14 år, vi har været sammen. Det sker så sjældent, at det er utroligt nemt at holde tal på. 

Min definition af uvenner er, at man er sur over noget, og der er dårlig stemning.

Vi er rigtig gode til at få snakket om ting og lytter begge rigtigt meget til den andens mening, og vi er altid enige, når vi er færdige, hvilket giver ens spilleregler, og når man er fuldstændig enige om, hvordan alting skal fungere, så er det altså svært at blive uvenner.

For os fungerer det at være opmærksomme på den andens emotionelle behov, vi er væk fra hinanden i hverdagen, men derfor ringer vi sammen hele tiden, det kan være for at "konsultere" den anden om en problemstilling, eller bare for at sige "jeg elsker dig". ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg snakker mere end mundhuggeri om hundeluftning (: .. Men behøver heller ikke at være heeeelt derude hvor man kaster med tingene

Aldrig 

Anmeld Citér

4. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

I de snart 13 år vi har været sammen, er jeg 1 gang blevet så gal på kæresten, at jeg gik ind på sofaen og sov. Det var mens jeg var gravid med alberte, så det er ca 3 1/2 år siden og det var fordi han ik havde/ ville åbne vinduet i soveværelset fordi han havde glemt at gøre det inden han faldt i søvn. Så kom jeg ind total svedig og homonella, fordi han igen har glemt det og vækkede ham og spurte helt urimeligt hvorfor han ik bare ku huske at åbne det åndssvags vindue bla bla bla. Stormede ud af soveværelset i tåre og lage mig på sofaen. 5 min efter stod kæresten helt forvirrede i stuen og grinede af mig, fordi jeg græd over at han havde glemt at åbne vinduet. At han grinede af mig, gjorde ham bestemt ik mere populær. 

Kæft jeg følte mig dum næste dag

Så her er det jo så nærmeste aldrig.

Vi ka self godt være uenige, men så snakker vi stille og roligt om det, på en fornuftig måde. Vh stine

Og ps undskyld mit lange svar

Anmeld Citér

4. juni 2015

lineog4

Ej det er svært at sætte tal på for det afhænger af perioderne. 

Og de store skænderier går der en rum tid imellem, men så kommer de også med ekstra styrke og jeg vil både skilles og og og og og....

ellers handler skænderierne (ikke de store) mest om jeg er skuffet - oh jo selv efter 23 år kan han skuffe mig så dybt og jeg kan føle mig så ligegyldig, overset, ikke elsket, ikke attrået osv. Men det er i perioder, og så er der perioder som nu hvor der kun kommer store ord, når hverdagen presser os begge fra alle sider, og min kære mand som i går glemmer jeg skal være på arbejde til kl 17 og derfor ringer kl 15 og siger, han ikke kan nå at hente børnene - rase rase rase. Men vi bliver ikke uvenner, jeg spyrbare galde ud og så er det det 

Så ved sørme ikke hvad jeg skal svare, her er ikke rosenrødt men her er heller evig skænderi - og kan ikke huske hvornår vi sidst skændtes, enten er det fordi vi skændes så tit så det ikke er noget særligt at huske, eller også er det fordi det er længe siden 

Anmeld Citér

4. juni 2015

charthys

øhmmm... jeg mangler flere svar muligheder

fx. et aldrig, eller måske et 1 gang hvert femte år eller noget i den retning.

jeg har aldrig haft et skænderi med min bedre halvdel. det tætteste på er hvis han i et tilfælde af stress og dårligt humør er kommet med en dum kommentar og jeg så har bedt ham snakke ordentligt fordi han gør mig ked af det. ingen ukvemsord eller hævede stemmer eller temperamentsudfoldelser af nogen slags. 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Isabella_mor

Vi bliver utrolig sjældent uvenner her i huset. Og typisk er detmig der bliver sur påham og bliver nødt til at gå en lille tur fordi jeg sommetider kan koge lidt over. 

Men vi skændes aldrig, vi råber aldrig og vi kaster aldrig med ting. 

Anmeld Citér

4. juni 2015

aarhusmor

jeg markerede 1 år. Egentlig er vi aldrig nogensinde uvenner. Vi råber og skriger aldrig, er aldrig sure på hinanden. Men vi kan godt tage en seriøs snak om at der er noget ved den anden som irriterer og så ser vi om vi kan finde en løsning i mellem os.

Jeg tror i de 12,5 år vi har været sammen, har vi haft et skænderi ca. 3 gange.

Det lyder meget idyllisk, men jeg kan godt savne lidt at få et godt skænderi, fordi det giver en noget andet og jeg husker svagt at så når man bliver gode venner igen, så er alt bare så godt. Så jeg lever stabilt, men en smule for stabilt

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi har kendt hinanden i mere en 20 år og været sammen i 14,5 så vi kender hinanden mere en godt men må altså ærlig dige at hvis vi skændes 5 gange opret så er delvist også højt sat.. Jeg jan da indimellem godt dige nu stoppet du altså med at snakke så grimt ( han er slemt til at bande meget ) 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi er aldrig derude hvor vi direkte råber af hinanden og smækker med dørene. Men vi diskuterer dagligt - fordi det har jeg åbenbart et problem med gerne at ville (altså han kunne også bare lade være at sige mig imod xD) 

Anmeld Citér

4. juni 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg gad godt vide hvor tit i bliver uvenner med jeres bedre halvdel derude??

Jeg kan desværre ikke stemme. For vi har aldrig været uvenner! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.