2babygirls skriver:
Så synes jeg det lyder voldsomt. Står der i hans kontrakt at han er ansat på 42 timer eller 37 ?
Enten er han joblønnet og får derfor samme løn uanset timer, eller også er han funktionær ansat og burde måske får overarbejdestimer eller afspadsering for overarbejde. Jeg ville melde ham ind i fagforeningen og få dem til at se på kontrakten.
Jeg ved at han er ansat til 42 timer, og at lønnen er fast, altså joblønnet. Men han får ikke overarbejdstimer som afspadsering eller udbetalt da det er hans timeplan de timer han har.
det jeg mener er helt forkert, er at han har fået så mange timer som han har, og at han heller ikke får løn for alle de "ekstra" timer han jo faktisk er på arbejde i forhold til det hans kontrakt siger. Og så synes jeg det er helt vanvittigt at han har mellem 50 og 60 timer de fleste uger. De andre uger har han mellem 40 og 50 timer
og så er der spørgsmålet, må han overhovedet også have så mange timer på en uge? Jeg kan godt se at der er noget galt med timerne generelt, men må de også gerne skrive så mange timer på ugentligt?
ja han må få meldt sig ind i en fagforening...
Anmeld
Citér