Jeg har slået mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Måske også liiiiiiige voldsomt nok at indberette sig selv til kommunen fordi, at man har givet sit barn et klask.. Helt ærligt!!!!!! Har faktisk aldrig hørt noget så hjernedødt før  

Så skal du da lige læse dit eget indlæg igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

lineog4

Anonym skriver:

Måske også liiiiiiige voldsomt nok at indberette sig selv til kommunen fordi, at man har givet sit barn et klask.. Helt ærligt!!!!!! Har faktisk aldrig hørt noget så hjernedødt før  

Ærgerligt du ikke tør stå ved dine meninger og gemmer dig bag at være anonym.

Vi er alle forskellige og ja for nogen vil det måske virke helt overdramatisk og som en klar overreaktion at indberette sig selv over et lille dask. Men måske lige den mor bumlede med andre ting og måske den mor kendte sig selv så godt så hun vidste hun var gået over en grænse som det nu ville være svært at holde sig på den anden side af uden hjælp.

line som gerne står ved sine meninger.

Anmeld Citér

24. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det har jeg da jeg læste den her besked.

Hvis man har brug for hjælpen, så er det da ikke hjernedødt, at få hjælp fra kommunen. Bedre end at det sker igen, og måske mere end et klask.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.