Anonym skriver:
Ja, det er, hvad jeg har.
Jeg er jordens dårligste mor!!
Af ren frustration over, at h*n har været svær at putte + sovet dårligt i en længere periode, kom jeg til at klappe til barnet. Ikke hårdt overhovedet, men jeg gjorde det!
Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg vil ikke være et menneske, som slår mit barn for at det skal makke ret. 
Hvordan helvede kunne jeg finde på det? Og hvem pokker snakker jeg med om det? 
Jeg slog også mit barn for et par år siden. Det var simpelthen umuligt at få mit barn til at høre efter og h"n slog og sparkede mig og det hele var sat på spidsen, så h"n fik et klap i måsen. H"n blev forskrækket og jeg blev forskrækket. Vi græd begge 2 og kyssede og krammede og jeg sagde undskyld, undskyld, undskyld, det skulle mor ikke have gjort. Jeg ringede fluks til min mor og sagde hvad jeg havde gjort og vi kom begge ned og være hos hende nogle dage. Jeg kontaktede selv min sagsbehandler og bad om hjælp, da jeg for alt i verden ikke ville komme så langt ud at jeg ville kunne finde på at gøre det igen. Hun sendte en underretning af sted til børn og unge afdelingen og vi fik en god snak og jeg fik tilknyttet en Bostøtte jeg kunne vende tingene med og min familie er gode til at vil tage mit barn, når jeg er brugt op og trænger til en pause.
jeg siger ikke at du skal gøre det samme men du må åbne munden og bede om hjælp på den ene eller den anden måde, når du bliver for brugt, stresset eller whatever, for hvor ville det da være synd for jer begge, hvis det skete igen. Føler med dig, ved om nogen hvordan du har det nu... Knus
Anmeld
Citér