Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

Mami

Torsdag D. 25 første insemination  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Øv det jeg ked af at høre ! . Sender lige et i din retning ! 

TaaakMen så kan vi starte forfra og håbe den er der næste måned I hvert fald bedre at menstruation er kommet når nu jeg ikke er gravid. Så er faktisk lidt lettet

Anmeld Citér

16. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

TaaakMen så kan vi starte forfra og håbe den er der næste måned I hvert fald bedre at menstruation er kommet når nu jeg ikke er gravid. Så er faktisk lidt lettet

Helt enig - sådan har jeg det også. Så længe den kommer så ved man kroppen stadig fungerer

Føler tit med de folk hvor man kan læse de fuldstreret over mange dage i mellem evt pga sygdom

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym

Stoppet på p-piller sidste mdr omkring 3-7 maj - Havde mens sidst den 13 maj og 4 dage hen, og har haft sex med min kæreste stortset alle dage siden :-) 

er det en falsk mens jeg havde eller kan jeg regne med den? Og hvis jeg er gravid, hvor langt er jeg så henne??

tester i dag! 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Helt enig - sådan har jeg det også. Så længe den kommer så ved man kroppen stadig fungerer

Føler tit med de folk hvor man kan læse de fuldstreret over mange dage i mellem evt pga sygdom

Lige præcis. Ja, det er virkelig synd og det må også være hårdt. For så har man ingen ide om ægløsning om man kan osv osv.

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym

Pigeeeeen skriver:

Skriv lige hvad testen siger held og lykke 

Negativ test.. så der er ingen baby i denne omgang.. men stadig ingen mens

Anmeld Citér

16. juni 2015

Maj 1978

Nicolinesommer skriver:

Haha.. Det samme gør jeg. Det er som om hvis man virkelig tror på man ikke er gravid, så er man det

Er ked af at høre at du havde en GUL, det må ikke være sjovt 

jeg håber og krydser fingre for at heldet er med dig denne måned! Det synes jeg du fortjener 

Ja man har jo liv at håbe. 

Min cyklus er mellem 24-26. 

Det er nu den 25. dag i min cyklus Idag. Og min mens er stadig ikke kommet. 

Graviditetstest er negative (ja, jeg har taget flere haha) 

men har ingen symptomer. 

Heller ikke dem hvor jeg tænker... Min mens er på vej. Ingenting. Ingen tegn. 

Spændt på om min mens kommer i nat. 

Hvornår skal du have din mens ? 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nicolinesommer

Maj 1978 skriver:

Ja man har jo liv at håbe. 

Min cyklus er mellem 24-26. 

Det er nu den 25. dag i min cyklus Idag. Og min mens er stadig ikke kommet. 

Graviditetstest er negative (ja, jeg har taget flere haha) 

men har ingen symptomer. 

Heller ikke dem hvor jeg tænker... Min mens er på vej. Ingenting. Ingen tegn. 

Spændt på om min mens kommer i nat. 

Hvornår skal du have din mens ? 

Åha! Jeg krydser fingre for at den holder sig væk Du må lige give en opdate! Håber alrså du er så heldig at teste positiv!

Jeg skulle have haft min menstruation i torsdags, men den er først kommet i dag. Jeg havde som dig ingen symptomer på den var på vej, som jeg ellers ALTID har. Men nu er den her og det er rart nok, for følte mig ikke gravid så tænkte nok den ikke var der. Også er det bare bedre den skynder sig at komme, så man kan komme videre i PB

Anmeld Citér

17. juni 2015

Maj 1978

Nicolinesommer skriver:

Åha! Jeg krydser fingre for at den holder sig væk Du må lige give en opdate! Håber alrså du er så heldig at teste positiv!

Jeg skulle have haft min menstruation i torsdags, men den er først kommet i dag. Jeg havde som dig ingen symptomer på den var på vej, som jeg ellers ALTID har. Men nu er den her og det er rart nok, for følte mig ikke gravid så tænkte nok den ikke var der. Også er det bare bedre den skynder sig at komme, så man kan komme videre i PB

Øv bøv. 

Jeg blødte i morges - et par dråber. Og tænkte! Hmmm der kom den. Og stak en tampax op. 

Men et par timer efter da jeg skulle skifte. Så var der intet blod på den. 

Så det var åbenbart kun i morges. 

Bløder stadig ikke - mærkeligt. 

Må vente og se hvad der sker de næste par dage. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anpau

Maj 1978 skriver:

Øv bøv. 

Jeg blødte i morges - et par dråber. Og tænkte! Hmmm der kom den. Og stak en tampax op. 

Men et par timer efter da jeg skulle skifte. Så var der intet blod på den. 

Så det var åbenbart kun i morges. 

Bløder stadig ikke - mærkeligt. 

Må vente og se hvad der sker de næste par dage. 

Krydser fingre for, at det bare er din krop, der lige skal finde ud af at den er gravid, og altså ikke skal bløde 

Selv har jeg ingen tegn på graviditet desværre, tog også en test i mandag, bare lige for at tjekke. Den var negativ. Tror jeg desværre får min mens i løbet af i morgen, der er en anelse blod nu når jeg tørrer mig efter toiletbesøg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.