Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Nej så burde det nu ikke være det.

Det kan godt tænkes - har selv prøvet hvor man overtolker symptomer og hvad man ellers gør når man ønsker noget rigtig højt. Der var min mens også 3 dage over før der skete noget.

Så det kunne godt tænkes at det fordi du ønsker det, eller også hvis du skulle være heldig (og håber jeg du er), at det blot er en af dem som testet senere end "normalt" .

Præcis og jeg tænker da rigtig meget over det. Har haft meget med hovedpine og kvalme, så man kan ikke lade være med at håbe lidt jo

Men seriøst det føles hverken som om jeg er gravid eller skal have mit lort. Det er altså virkelig weird Jeg har generelt meget PMS og jeg er altid klar over hvornår jeg får min menstruation, for min krop reagere altid kraftig en uge før. Men har det slet ikke sådan nu. 

Ja, det håber jeg virkelig også. Og tak er virkelig sødt af dig! Det ville seriøst være det vildeste at gå fra at man håber at være gravid, til man ikke tror man er det også er man gravid alligevel (mega ønsketænkning haha) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Præcis og jeg tænker da rigtig meget over det. Har haft meget med hovedpine og kvalme, så man kan ikke lade være med at håbe lidt jo

Men seriøst det føles hverken som om jeg er gravid eller skal have mit lort. Det er altså virkelig weird Jeg har generelt meget PMS og jeg er altid klar over hvornår jeg får min menstruation, for min krop reagere altid kraftig en uge før. Men har det slet ikke sådan nu. 

Ja, det håber jeg virkelig også. Og tak er virkelig sødt af dig! Det ville seriøst være det vildeste at gå fra at man håber at være gravid, til man ikke tror man er det også er man gravid alligevel (mega ønsketænkning haha) 

Nej det kan jeg godt forstå .

Det lyder godt nok mærkeligt at den ter sig sådan - særligt når dy ved hvordan din krop plejer at reagerer - men ud fra egen erfaring har min egen krop godt nok også skiftet kurs nogen gange. Det død forvirrende !

Hehe det altid dejligt med ønske tænkning - man må jo altid håbe og drømme at det kan være derfor. Glæder mig i hvert fald til at høre hvad der sker og jeg krydser alt det jeg kan for dig ! 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå .

Det lyder godt nok mærkeligt at den ter sig sådan - særligt når dy ved hvordan din krop plejer at reagerer - men ud fra egen erfaring har min egen krop godt nok også skiftet kurs nogen gange. Det død forvirrende !

Hehe det altid dejligt med ønske tænkning - man må jo altid håbe og drømme at det kan være derfor. Glæder mig i hvert fald til at høre hvad der sker og jeg krydser alt det jeg kan for dig ! 

Ja, det er virkelig forvirrende Men kroppen har sit eget liv! 

Tak! Rigtig sødt af dig Jeg skal nok give en update, når der sker noget nyt. Indtil videre har jeg stadig ikke fået mit lort

Anmeld Citér

15. juni 2015

Nanastep

Negativ 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Nicolinesommer

Nanastep skriver:

Negativ 

Øøøøv, ked af at høre Håber den er der næste måned

Anmeld Citér

15. juni 2015

Brunette-92

Jeg havde mens sidst den 13 maj og har haft ømme bryster de sidste tre dage.. Hvornår sku jeg have haft min mens hvis man regner 28 dage? Er i tvivl om min mens er på vej eller om jeg skal teste positiv :-)

Anmeld Citér

15. juni 2015

Krydserfingre

Brunette-92 skriver:

Jeg havde mens sidst den 13 maj og har haft ømme bryster de sidste tre dage.. Hvornår sku jeg have haft min mens hvis man regner 28 dage? Er i tvivl om min mens er på vej eller om jeg skal teste positiv :-)

Du kan sagtens teste nu!!!

Anmeld Citér

15. juni 2015

Brunette-92

Pigeeeeen skriver:

Du kan sagtens teste nu!!!

Men hvornår sku jeg ha haft mens??

Anmeld Citér

15. juni 2015

Krydserfingre

Brunette-92 skriver:

Men hvornår sku jeg ha haft mens??

Det skulle du i tirsdag hvis din cyklus er 28 dage. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Nicolinesommer

Brunette-92 skriver:

Startet din mens d. 13 maj? Altså var det første dagen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.