Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2015

Nicolinesommer

Nanastep skriver:

Har bestemt mig for at starte på gele Royal ! Så krydser vi for at den er der næste gang 

Krydser fingre for at den gør at du bliver gravid næste måned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Nicolinesommer

Maj 1978 skriver:

Puha !! 

Hvor er det svært at Vente. 

Jeg testede lørdag. Negativ. 

Testede i morges negativ. 

Men forventer mens på onsdag. De andre gange har jeg haft så mange symptomer. Altså indbildsk!! For jeg var ikke gravid. 

Men denne gang. Ingen symptomer. Jo ømme babser. Ellers ikke. 

Heller ikke de der normale mens smerter hvor jeg tænker. Mens er lige rundt om hjørnet.  

Krydser fingre for os alle !! 

<3

Det er simpelthen så ulideligt at vente! I hvor jeg håber den er der for jer på onsdag!

Alle de symptomer er SÅ forvirrende synes jeg! Jeg var helt sikker på den var der, men det er jeg bare ikke længere.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Maj 1978

Nicolinesommer skriver:

Det er simpelthen så ulideligt at vente! I hvor jeg håber den er der for jer på onsdag!

Alle de symptomer er SÅ forvirrende synes jeg! Jeg var helt sikker på den var der, men det er jeg bare ikke længere.

Jeg prøver at tænke. Jeg er ikke gravid - jeg er ikke gravid - jeg er ikke gravid. Haha 

Og så prøver jeg ikke at tænke over det. 

Jeg havde en gul i dec 2014. Fik fjernet højre æggeleder. 

Så har prøvet siden januar 2015. Og alle de andre gange. Er du sindsyg. Jeg har haft alle symptomer. Kunne mærke alt! Utroligt hvordan ens krop kan snyde en. 

Denne gang ingen symptomer. Heller ikke mens smerter og den plejer jeg at have. 

Så er begyndt at tænke. Måske kommer min mens ikke. Derfor kan jeg ikke mærke det. 

Håber i hvert fald  

Anmeld Citér

15. juni 2015

B1985

Jeg krydser fingre for os alle 

Har testdag fredag men har ingen symptomer som ømme bryster og mens-bums, hvilket jeg plejer at have. Og nu var jeg ude at løbe forhindringsløb igår, så er giga øm i kroppen, men det er måske meget godt fordi så kan jeg ikke skelne den ene ømhed fra den anden  hader den ventetid 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Nicolinesommer

Maj 1978 skriver:

Jeg prøver at tænke. Jeg er ikke gravid - jeg er ikke gravid - jeg er ikke gravid. Haha 

Og så prøver jeg ikke at tænke over det. 

Jeg havde en gul i dec 2014. Fik fjernet højre æggeleder. 

Så har prøvet siden januar 2015. Og alle de andre gange. Er du sindsyg. Jeg har haft alle symptomer. Kunne mærke alt! Utroligt hvordan ens krop kan snyde en. 

Denne gang ingen symptomer. Heller ikke mens smerter og den plejer jeg at have. 

Så er begyndt at tænke. Måske kommer min mens ikke. Derfor kan jeg ikke mærke det. 

Håber i hvert fald  

Haha.. Det samme gør jeg. Det er som om hvis man virkelig tror på man ikke er gravid, så er man det

Er ked af at høre at du havde en GUL, det må ikke være sjovt 

jeg håber og krydser fingre for at heldet er med dig denne måned! Det synes jeg du fortjener 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nicolinesommer

Så fik jeg endelig min menstruation, så ingen baby til mig denne måned 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Krydserfingre

Nicolinesommer skriver:

Øv men nu ved du da hvor lang din cyklus kan være så kan du regne æl ud osv. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nicolinesommer

Pigeeeeen skriver:

Øv men nu ved du da hvor lang din cyklus kan være så kan du regne æl ud osv. 

Ja præcis. Og nu når jeg ikke er gravid, så er det også bare rart endelig at få sin menstruation. Var selv overbevist om at jeg ikke var gravid, så er nærmest bare lettet over at dem er kommet nu Så er det bare at starte forfra

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nanastep

SMC skriver:

Kan du fortælle en novice som mig, hvad det er?

Gele Royal er en vitamin pille fra bidronningen , som går ind og gør sine æg stærkere ! Mange har gode erfaringer med dem og er blevet gravide i første huk efter pille start 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Øv det jeg ked af at høre ! . Sender lige et i din retning ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.