Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2015

AnoMe

Nanastep skriver:

Har bestemt mig for at starte på gele Royal ! Så krydser vi for at den er der næste gang 

Hvad er gele Royal?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

AnoMe

Nanastep skriver:

Har bestemt mig for at starte på gele Royal ! Så krydser vi for at den er der næste gang 

Hvad er gele Royal?

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Update på ønskebabynr 2: mens er nu ankommet 

Føler virkelig det er træls at gå og vente måneder efter måneder, vi er på 4. Cyklus nu, og går ind i 5. Når mens stopper

Havde bare håbet vi var en af de par som kunne lave baby hurtigt, men ærlighed talt mister håbet mere og mere for hver mens der kommer, beklager det trælse indlæg men måtte bare ud med det..

Anmeld Citér

21. juni 2015

lillelille

Anonym skriver:

Update på ønskebabynr 2: mens er nu ankommet 

Føler virkelig det er træls at gå og vente måneder efter måneder, vi er på 4. Cyklus nu, og går ind i 5. Når mens stopper

Havde bare håbet vi var en af de par som kunne lave baby hurtigt, men ærlighed talt mister håbet mere og mere for hver mens der kommer, beklager det trælse indlæg men måtte bare ud med det..

Mist ikke håbet! Vi begyndte pb2 i januar, fik bio i april/mai og blev gravid i næste cyklus! Så, måske bliver femte cyklus også jeres lykke cyklus 

Anmeld Citér

21. juni 2015

SMC

Hvad er gele Royal?

Et kosttilskud (naturligt), som skulle have en positiv effekt på dine æg. En del synes det har virket og gjort dem meget fertile. Jeg har prøvet at søge efter videnskabelige eller bare kontrollerede tests/forsøg, men det har ikke været mig muligt. Altså, jeg har derfor ikke fundet bevis for at nogen ville være blevet gravide, selvom de ikke havde taget det. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Mami

SMC skriver:

Et kosttilskud (naturligt), som skulle have en positiv effekt på dine æg. En del synes det har virket og gjort dem meget fertile. Jeg har prøvet at søge efter videnskabelige eller bare kontrollerede tests/forsøg, men det har ikke været mig muligt. Altså, jeg har derfor ikke fundet bevis for at nogen ville være blevet gravide, selvom de ikke havde taget det. 

Jeg har taget det on an off i 8 mdr og jeg er stadig ikke gravid (måske må vi se på torsdag 

Anmeld Citér

22. juni 2015

MediaAnarchy

Vi havde desværre Inter held i vores første icsi forsøg

Anmeld Citér

23. juni 2015

solig

Piss og lort 

Mens i fredags. 

Det var 2e insamination. Ikke sikker jeg når næste cykel. Ska så starte i dag - men har lige nu meddelt gyn. Håber de lader mig starte dag 6..

.. og har kun 1 insamination tilbage. ..

Får kun 3 - eftersom jeg allerede har en dreng. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Pregnant

Jeg testede d. 5/6! Positiv. 

Jeg er nu 6+6 henne :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2015

Chris87

Pregnant skriver:

Jeg testede d. 5/6! Positiv. 

Jeg er nu 6+6 henne :-) 

Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.