Chris87 skriver:
Jo det alligevel noget tid at gå over uden du har testet positivt - måske kroppen der ved at finde sig selv helt ? Eller føler du dig stresset over noget ?
Tjaa.. Måske? Men jeg har slet ikke været på p-piller eller noget som helst, så synes det er mærkeligt.
Jeg afleveret min eksamen for to uger siden også har jeg arbejdet lidt, men det er hjemmefra og ellers så nyder jeg bare sommeren. Så alting er faktisk ret godt i øjeblikket og intet stress for en gang skyld
Men måske jeg har tænkt og gået for meget op i at jeg var gravid? De to sidste gange jeg har testet, der har de jo som sagt været negative også har jeg egentlig bare tænkt "okay, jamen SÅ er jeg virkelig ikke gravid og det er okay, for så kan jeg tillade mig at tage neglelak på, spise rundt kød osv." Og det er virkelig sådan jeg har følt det, så føler mig bare så afslappet som muligt, men selvfølgelig tænker jeg på at jeg gerne vil have et barn. Men altså man kan vel godt tænke på det og glæde sig uden man fucker helt op i ens cyklus? hehe.. Men ved ikke om det simpelthen er det.
Anmeld
Citér