Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2015

WHT

Tillykke til alle der har testet positiv 
og til dem der ikke var heldige i denne måned, håber jeg "vinder" i næste måned

Jeg kommer nok slet ikke til at teste i denne måned (måske længere tid), da min mand er på lykkepiller, hvilket gør at der skal RIGTIG meget til før han får udløsning... jeg var ellers virkelig spændt på at skulle starte, men det kan vist ikke blive lige nu, desværre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

Mette0105

Vi har lige fået sat æg op idag, så vi har test dag den 23 juni 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Chris87

Okay, så er der heller ikke så lang tid til. Har du nogle feeling på det i denne måned?

Så er det næsten pinligt at sige at det er første måned.. Haha.. Jeg kan slet ikke holde ventetiden ud

Nej det lige det - men læste jo også det var ikke ualmindeligt for kvinder der havde været på p-piller i flere år, at det kunne tage tid . Og jeg var på mine i 11-12 år i træk . Har haft det lidt sært I denne omgang i forhold til hvad jeg plejer - men er ikke helt sikker, første barn så ved ikke hvordan  det føles

Åh det må du skam ikke føle . Det bare tanken og glæden ved følelsen af det hele jo 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Chris87

WinnieHøj skriver:

Tillykke til alle der har testet positiv 
og til dem der ikke var heldige i denne måned, håber jeg "vinder" i næste måned

Jeg kommer nok slet ikke til at teste i denne måned (måske længere tid), da min mand er på lykkepiller, hvilket gør at der skal RIGTIG meget til før han får udløsning... jeg var ellers virkelig spændt på at skulle starte, men det kan vist ikke blive lige nu, desværre

Det jeg ked af høre med din mand, håber snart han får det bedre og du/i står med en positiv test 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Nej det lige det - men læste jo også det var ikke ualmindeligt for kvinder der havde været på p-piller i flere år, at det kunne tage tid . Og jeg var på mine i 11-12 år i træk . Har haft det lidt sært I denne omgang i forhold til hvad jeg plejer - men er ikke helt sikker, første barn så ved ikke hvordan  det føles

Åh det må du skam ikke føle . Det bare tanken og glæden ved følelsen af det hele jo 

Ja, så må man lige have lidt ekstra tålmodighed. Håber den er der for jer

ja, lige præcis  Har stadig ikke fået mit lort. Gad vide hvornår det har lyst til at komme

Anmeld Citér

14. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Ja, så må man lige have lidt ekstra tålmodighed. Håber den er der for jer

ja, lige præcis  Har stadig ikke fået mit lort. Gad vide hvornår det har lyst til at komme

Ja det skal man . Mange tak 

Hvordan står det til i dag ? Stadig ikke kommet eller har du prøvet at teste ? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Ja det skal man . Mange tak 

Hvordan står det til i dag ? Stadig ikke kommet eller har du prøvet at teste ? 

Det er stadig ikke kommet Er det ikke vildt? Normalt plejer jeg hver anden måde at få det på 29 dag, men hvis man tager gennemsnittet så er det 31 dag det burde komme. Men nu er jeg på 34 dage. Har ikke testet mere. Tror først jeg tester når jeg er på 37 dag. For så lang tid har jeg aldrig før prøvet at gå over tid. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Det er stadig ikke kommet Er det ikke vildt? Normalt plejer jeg hver anden måde at få det på 29 dag, men hvis man tager gennemsnittet så er det 31 dag det burde komme. Men nu er jeg på 34 dage. Har ikke testet mere. Tror først jeg tester når jeg er på 37 dag. For så lang tid har jeg aldrig før prøvet at gå over tid. 

Jo det alligevel noget tid at gå over uden du har testet positivt - måske kroppen der ved at finde sig selv  helt ? Eller føler du dig stresset over noget ?

Anmeld Citér

14. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Jo det alligevel noget tid at gå over uden du har testet positivt - måske kroppen der ved at finde sig selv  helt ? Eller føler du dig stresset over noget ?

Tjaa.. Måske? Men jeg har slet ikke været på p-piller eller noget som helst, så synes det er mærkeligt.

Jeg afleveret min eksamen for to uger siden også har jeg arbejdet lidt, men det er hjemmefra og ellers så nyder jeg bare sommeren. Så alting er faktisk ret godt i øjeblikket og intet stress for en gang skyld Men måske jeg har tænkt og gået for meget op i at jeg var gravid? De to sidste gange jeg har testet, der har de jo som sagt været negative også har jeg egentlig bare tænkt "okay, jamen SÅ er jeg virkelig ikke gravid og det er okay, for så kan jeg tillade mig at tage neglelak på, spise rundt kød osv." Og det er virkelig sådan jeg har følt det, så føler mig bare så afslappet som muligt, men selvfølgelig tænker jeg på at jeg gerne vil have et barn. Men altså man kan vel godt tænke på det og glæde sig uden man fucker helt op i ens cyklus? hehe.. Men ved ikke om det simpelthen er det.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Tjaa.. Måske? Men jeg har slet ikke været på p-piller eller noget som helst, så synes det er mærkeligt.

Jeg afleveret min eksamen for to uger siden også har jeg arbejdet lidt, men det er hjemmefra og ellers så nyder jeg bare sommeren. Så alting er faktisk ret godt i øjeblikket og intet stress for en gang skyld Men måske jeg har tænkt og gået for meget op i at jeg var gravid? De to sidste gange jeg har testet, der har de jo som sagt været negative også har jeg egentlig bare tænkt "okay, jamen SÅ er jeg virkelig ikke gravid og det er okay, for så kan jeg tillade mig at tage neglelak på, spise rundt kød osv." Og det er virkelig sådan jeg har følt det, så føler mig bare så afslappet som muligt, men selvfølgelig tænker jeg på at jeg gerne vil have et barn. Men altså man kan vel godt tænke på det og glæde sig uden man fucker helt op i ens cyklus? hehe.. Men ved ikke om det simpelthen er det.

Nej så burde det nu ikke være det.

Det kan godt tænkes - har selv prøvet hvor man overtolker symptomer og hvad man ellers gør når man ønsker noget rigtig højt. Der var min mens også 3 dage over før der skete noget.

Så det kunne godt tænkes at det fordi du ønsker det, eller også hvis du skulle være heldig (og håber jeg du er), at det blot er en af dem som testet senere end "normalt" .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.